تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821229506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل شركت ساختمان و تاسيسات راه‌آهن خبر داد: ـ ورود به بخش روسازي راه‌آهن ـ امكان افزايش ظرفيت توليد بالاست تا دو ميليون مترمكعب


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديرعامل شركت ساختمان و تاسيسات راه‌آهن خبر داد: ـ ورود به بخش روسازي راه‌آهن ـ امكان افزايش ظرفيت توليد بالاست تا دو ميليون مترمكعب
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: راه و ساختمان

مديرعامل شركت ساختمان و تاسيسات راه‌آهن گفت: قصد داريم در بخش روسازي راه‌آهن وارد شويم و دستگاه‌هاي ريل گذار را به مجموعه‌ اين شركت اضافه كنيم تا عمليات روسازي كه شبكه‌ي ريلي كشور نياز دارد ولي به دليل گران بودن تجهيزات آن كمتر از سوي پيمانكاران مورد اقبال قرار گرفته را توام با زير سازي انجام دهيم.

به گزارش خبرنگار راه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سيروس جعفري صبح امروز در يك نشست خبري به تشريح فعاليت‌هاي اين شركت پرداخت و اظهار كرد: آماده‌ي واگذاري سهام اين شركت از طريق بورس هستيم اما سازمان بورس هنوز واگذاري سهام اين شركت را در اولويت قرار نداده است از اين رو اميدواريم طي سال 87 بخشي از سهام اين شركت از طريق بورس واگذار شود.

وي گفت: سرمايه‌اي كه تاكنون براي شركت ساختمان و تاسيسات راه‌آهن (بالاست) ثبت شده است 38 ميليارد ريال و علاوه بر آن در سال 85 يكصد ميليارد ريال واگن خريداري كرده‌ايم.

وي با بيان اينكه اين شركت با هدف انجام مهندسي ساختمان و تاسيسات راه‌آهن و انجام امور زير بنايي در سال 71 فعاليت خود را آغاز كرد، ادامه داد: در حال حاضر با بهره‌گيري از 1200 نيروي كارآمد و در اختيار داشتن معادن متعدد در سراسر كشور قادر است ظرفيت توليد بالاست و فرآوردهاي جانبي آن را جهت امور زير بنايي تا 2 ميليون متر مكعب افزايش دهد.

جعفري افزود: اين شركت در حال حاضر 433 واگن مخصوص حمل بالاست در اختيار دارد كه قادر است در كنار عمليات توليد و حمل بالاست به جابجايي ساير فرآوردهاي معدني و با ظرفيت بالا بپردازد.

مديرعامل شركت ساختمان و تاسيسات راه‌آهن با اشاره به اينكه به دنبال افزايش كيفيت محصولات هستيم، گفت: توليد بالاست با شرايط منطقه و مطابق با استانداردهاي بين‌المللي از نظر كيفيت سنگ انجام مي‌پذيرد و در اين راستا رضايت نامه‌هاي متعددي را كسب كرده‌ايم.

وي با بيان اينكه در تلاش هستيم وارد عرصه‌هاي بين‌المللي زير سازي راه‌آهن وارد شويم، گفت: جهت‌گيري اين شركت براي حضور در بازارهاي بين‌المللي است و در حال حاضر براي حضور در بازارهاي همجوار با شركت در نمايشگاه‌ها و همايش‌هاي مختلف، در تلاش هستيم با شناساندن قدرت توليد و اجرايي كشور به فضاسازي بپردازيم كه در اين راستا مذاكراتي نيز صورت گرفت.

مديرعامل شركت تاسيسات و ساختمان راه‌آهن گفت: اين مجموعه علاوه بر حضور در عرصه‌ي احداث روسازي ريلي، زير سازي و توليد بالاست آماده سازي و استخراج معادن روباز و احداث تاسيسات و تجهيزات خردايش و دامنه بندي، اخذ گواهي نامه‌هاي مديريت كيفيت و صدور محصولات و خدمات به كشورهاي همسايه را پيگيري مي‌كند.

وي با اشاره به اين‌كه اين شركت توان دو ميليون متر مكعب بالاست در سال را دارد، اظهار كرد: ورود به EPC از ديگر برنامه‌هاي ماست كه مي‌توان به شركت در ساخت قطارهاي حومه‌اي اشاره كرد كه قطار حومه‌اي تهران - گرمسار با همكاري شركت بالاست انجام خواهد شد.

مديرعامل شركت ساختمان و تاسيسات راه‌آهن درباره اينكه آيا اعمال تحريم‌هاي جديد از سوي اتحاديه‌ي اروپا بر روند فعاليت‌هاي اين شركت ريلي تاثير خواهد گذاشت، خاطرنشان كرد: نگراني در اين زمينه وجود دارد اما اطمينان داشته باشيم آنها سود خود را ناديده نمي‌گيرند بنابراين اعمال اين تحريم‌ها بيشتر جنبه‌هاي رواني هدف است پس تاثير چنداني بر پروژه‌هاي عمراني ندارد.

انتهاي پيام
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 273]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن