تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816277452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده بسيج فرهنگيان تهران بزرگ: تربيت نيروهاي مديريت كننده‌ نظام در آينده بر عهده ماست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: فرمانده بسيج فرهنگيان تهران بزرگ: تربيت نيروهاي مديريت كننده‌ نظام در آينده بر عهده ماست
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

فرمانده‌ بسيج فرهنگيان و دانش‌آموزي تهران بزرگ گفت: اساس كار بسيج انقلابي نگه‌داشتن مردم است.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) سرهنگ لايق حقيقي صبح روز يكشنبه طي سخناني در همايش طرح بصيرت كه از سوي بسيج فرهنگيان تهران بزرگ برگزار شد با اشاره به ايام ماه شعبان و با بيان اين‌كه " تمام دغدغه‌ پيامبر اسلام امت او بود" اظهار كرد: آن‌چه دغدغه‌ اصلي و هم بزرگ پيغمبر اسلام بود، نجات امت و كشيدن اين امت در مسير هدايت بود.

وي خطاب به فرهنگيان حاضر در همايش تاكيد كرد: امروز آن‌چه دغدغه‌ پيامبر(ص) بود بايد دغدغه‌ من و شما باشد؛ چراكه در جايگاهي قرار گرفته‌ايم كه تربيت نيروهاي مديريت كننده‌ نظام در آينده به دست ماست و به عبارت ديگر ريشه‌ اصلي امت براي تربيت شدن در دست من و شماست.

وي اضافه كرد: كسي دنباله‌رو و همراه پيامبر است كه مانند او دغدغه‌ تربيت فرزندان را داشته باشد. اين جدا از بحث بسيجي بودن است و يك مساله همگاني و وظيفه‌ تمام فرهنگيان است. نكته‌ دومي ‌كه به عنوان يك وظيفه بايد به آن توجه كرد اين است كه به آن نقطه‌اي كه پيامبر(ص) توجه داشت يعني ولايت، مانند خود ايشان نگاه كنيم.

لايق‌حقيقي با بيان اين‌كه " بزرگ‌ترين هديه‌اي كه پيامبر(ص) در ماه شعبان براي امتش از خدا گرفت نعمت ولايت بود" افزود: فرهنگيان بايد به اين ريشه، اصل و اساس تربيت توجه كنند. سومين وظيفه فرهنگيان نيز توسل و ارتباط قلبي با ائمه است و آن‌چه در كنار اين‌ها به عنوان يك بسيجي بايد مدنظر قرار دهيم، اين است كه بايد خودمان را براي سازماندهي و به ميدان آوردن نيروهاي مردمي و بسيجي براي يك مبارزه‌ نفس‌گير با دشمنان پيامبر(ص) آماده كنيم.

وي با بيان اين‌كه " ادبيات ما در بسيج، ادبيات ولايت است" تصريح كرد: نگاه ما در بسيج نيز نگاه ولايت است و انقلاب را با نگاه ولايت مي‌شناسيم نه جناح‌ها و گروه‌هاي سياسي مختلف؛ چراكه بسيج نيروي الهي وابسته به خدا و اهل بيت(ع) و به دور محور ولايت است.

وي خاطرنشان كرد: پنج وظيفه اصلي بسيج يعني سازماندهي ارتش بيست ميليوني، عمق‌بخشي، مبارزه با تهديدات نرم، مبارزه با تهديدات نيمه سخت و پشتيباني و حمايت از نيروهاي مسلح در تهديدات سخت محقق نخواهد شد مگر با تربيت و نگه داشتن نيروهاي جوان و نوجوان در سنگر انقلابي و انقلابي بودن.

فرمانده بسيج فرهنگيان تهران بزرگ به گذشت سه دهه از انقلاب اشاره كرد و افزود: انقلاب اسلامي 30 سال است كه با همه‌ فراز و نشيب‌ها محكم ايستاده است و اين كار بسيج و دليل موفقيت بسيج است.

وي ادامه داد: علي‌رغم اشتباهات و مشكلات زيادي كه در اين كشور به وجود آمد و هر كدام مي‌توانست يك ملت را از پا در بياورد، ولي هنوز انقلاب ايستاده است و سپاه پاسداران و بسيج سربلند است كه توانسته اين ماموريت را انجام دهد.

لايق حقيقي در پايان با انتقاد از برخي پست‌هاي الكترونيك، SMS ها و فايل‌هاي رواج يافته در گوشي‌هاي تلفن همراه در جامعه، عنوان كرد: اخيرا يك تيم قوي كارشناس را به مجموعه‌ بسيج فرهنگيان و دانش‌آموزي آورده‌ايم كه ساز و كاري را تعريف كنند براي اين‌كه به وسيله‌ سيستم بلوتوث تلفن‌هاي همراه بشود پيام‌هاي انقلاب اسلامي را به مردم و بسيجيان داد تا وقتي يك نفر وارد فضاي تلفن همراه خود مي‌شود؛ حداقل 10 درصد از فضاي آن به اين مساله اختصاص داده شود.

انتهاي پيام
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن