تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 30 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811793238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جهان - جان ادواردز: دروغ گفتم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جهان - جان ادواردز: دروغ گفتم
جهان - جان ادواردز: دروغ گفتم

گروه بين‌الملل: «جان ادواردز» سناتور سابق ايالت كاروليناي شمالي و نامزد سابق دموكرات‌ها كه در رقابت‌هاي درون حزبي دموكرات‌ها در ماه ژانويه شكست را از دو نامزد ديگر حزب دموكرات يعني باراك اوباما و هيلاري كلينتون پذيرا شد به روابط نامشروع خارج از خانواده خود اعتراف كرد. به گزارش سي‌ان‌ان سناتور ادواردز كه در انتخابات سال 2004 معاون جان كري كانديداي دموكرات‌ها براي رقابت با جورج بوش بود روز جمعه در مصاحبه با بخش nightline شبكه خبري ABC اذعان كرد كه در سال 2006 با خانم ريله هانتر مستندساز 42 ساله آمريكايي پس از اينكه وي را براي ساختن فيلمي از رقابت‌هاي انتخاباتي‌اش به استخدام درآورد براي يك‌بار رابطه نامشروع برقرار كرد. جان ادواردز كه همسرش به بيماري سرطان مبتلا است در حالي‌كه نشانگان عذاب وجدان در چهره‌اش هويدا بود به مجري شبكه ABC گفت: «من به تنهايي مسوول انجام اين كار هستم.» كانديداي سابق دموكرات‌ها كه پس از انصراف از ادامه رقابت‌ها در روز 14 مي حمايت خود از باراك حسين اوباما را اعلام كرده بود روز جمعه در بيانيه‌اي مكتوب اعلام كرد كه در سال 2006 من مرتكب خطاي فاحشي شدم و به خانواده و عقايد خودم خيانت كردم. من به همسرم گفتم كه با زني ديگر رابطه داشته‌ام و از او خواستم كه مرا ببخشد. سناتور جان ادواردز همچنين به دروغگويي در اين خصوص در ايام رقابت‌هاي درون‌حزبي حزب دموكرات نيز اعتراف كرد و گفت: «در مورد فرزندي كه از خانم هانتر متولد شده هيچ نظري ندارم و حاضرم كه براي اثبات اينكه اين فرزند از آن من نيست آزمايش دهم.» در همين حال باراك اوباما كانديداي احتمالي دموكرات‌ها در رقابت چهارم نوامبر كه در هاوايي به سر مي‌برد به خبرنگاران گفت كه در صورت عدم شركت جان ادواردز در كنوانسيون تابستاني حزب دموكرات كه در روزهاي 25 تا 28 آگوست در دنور كلرودا برگزار خواهد شد قادر به فهم عدم شركت او در اين كنوانسيون به خاطر مسئله پيش‌آمده خواهد بود. باراك اوباما در اين خصوص گفت: «جان ادواردز رقيب بزرگي در دور اول مبارزات انتخاباتي بود. بسياري از ايده‌هاي وي همان‌هايي‌اند كه دموكرات‌ها در سر مي‌پرورانند و در كنوانسيون تابستاني مطرح خواهد شد.» از سوي ديگر اما جان مك‌كين كانديداي جمهوريخواهان به موضوع رابطه نامشروع سناتور ادواردز واكنشي نشان نداد.
42 درصد از آمريكايي‌ها معتقد به استقامت و پيروزي در عراق هستند
در فاصله 15 روز تا كنوانسيون تابستاني حزب دموكرات و در حالي‌كه بحث عراق و خروج از اين كشور طبق اكثر نظرسنجي‌هاي انجام شده در آمريكا پس از مسائل اقتصادي در رتبه دوم قرار دارد موسسه معتبر نظرسنجي راسموسن در آخرين گزارش خود خبر از كاهش آمريكايي‌هاي معتقد به خروج از عراق داد.
بنا بر آخرين نظرسنجي اين موسسه ميزان آمريكايي‌هايي كه معتقد به خروج از عراق هستند نسبت به آمريكايي‌هايي كه معتقد به ماندن و كسب پيروزي در اين كشور هستند از ماه مي تاكنون كه راسموسن در اين خصوص دست به نظرسنجي زده كاهش يافته است. در حالي‌كه در اواسط ماه مي 52درصد از شركت‌كنندگان در نظرسنجي راسموسن خواهان خروج از عراق و تنها 39درصد خواهان استقامت و پيروزي در اين كشور بودند. طبق نظرسنجي اخير آمار معتقدان به خروج از عراق به 49درصد كاهش و علاقه‌مندان به پيروزي در جنگ عراق به 42درصد افزايش يافته است.
حضور چني در كنوانسيون تابستاني جمهوريخواهان
در حالي‌كه بسياري از منابع خبري پيش از اين از عدم شركت ديك‌چني معاون رئيس‌جمهور آمريكا در كنوانسيون تابستاني حزب جمهوريخواه در اوايل ماه سپتامبر در ايالت مينه سوتا خبر داده بودند خبرگزاري رويترز روز جمعه در گزارشي به نقل از كاخ سفيد خبر از حضور و سخنراني چني در اين كنوانسيون داد. كاخ سفيد در بيانيه خود اعلام كرد: «معاون رئيس‌جمهور مشتاق به شركت در كنوانسيون ملي حزب جمهوريخواه براي كمك به انتخاب جان مك‌كين و ساير كانديداهاي جمهوريخواه است.»
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن