تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816782660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار كوتاه
بازديد روساي كميسيون هاي توسعه و عمران 14شهر از طرح زيرگذر اصفهان
اصفهان-خبرنگار ابتكار-روساي كميسيون هاي توسعه و عمران شوراهاي اسلامي 14شهر كشور از طرح زيرگذر خيابان "بزرگمهر" اصفهان كه به صورت تونلي در حال احداث است، ديدن كردند. دراين بازديد روساي كميسيون هاي توسعه و عمران شهرهاي اصفهان،اراك، ايلام، بيرجند، تبريز، خرم آباد،زاهدان، سنندج، شيراز، شهركرد، قم، همدان، ياسوج و يزد حضور داشتند. در جريان اين بازديد اعضاي شوراهاي اسلامي شهرهاي مذكور توسط كارشناسان و ناظران پروژه با مراحل اجرايي، كيفيت، و زمان اجراي آن آشنا شدند. روساي كميسيون هاي توسعه و عمران 14شهر كشور براي شركت در دومين نشست كميسيون توسعه و عمران مجمع شوراهاي اسلامي مراكز استان هاي كشور به كلانشهر اصفهان سفر كرده بودند. شركت كنندگان در اين كميسيون طي دو روز نشست ها و بازديدهاي مختلف معضلات ناشي از بافت هاي فرسوده و قديمي در شهرهاي كشور بويژه كلانشهرهاي كشور را بررسي كردند.

تجليل از خبرنگاران كردستاني
سنندج-خبرنگار ابتكار-دانشگاه علوم پزشكي كردستان از خبرنگاران رسانه هاي گروهي استان تجليل كرد.دكتر قديمي رئيس دانشگاه علوم پزشكي كردستان در جمع خبرنگاران استان با تبريك روز خبرنگار و قدرداني از زحمات تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رساني گفت: خبرنگاران و پيام رسانان به تعبير قرآن رساننده خبر و نبا» در انعكاس صحيح اخبار، رسالت خطيري بر عهده دارند.وي صداقت، شفافيت سازي، آزدگي، هدفمندي و داشتن استقلال فكري را از ويژگي هاي خبرنگاران و پيام رسانان واقعي بيان كرد و افزود: داشتن اين خصوصيات در رسيدن به تكامل و اهداف الهي موثر بوده و براساس اين عوامل، پيام خبررسان مورد قضاوت همگان قرار مي گيرد.رئيس دانشگاه علم پزشكي كردستان افزود: در نظام جمهوري اسلامي به بركت انقلاب و رهبري فرزانه، خبرنگاران داراي خصوصيات ذاتي و استقلال فكري بوده و دشمنان را به خوبي مي شناسند، بنابراين در مسير باور كردن فرهنگ جامعه اسلامي و استقلال كشور و رسيدن به نقطه اوجي كه مردم مسلمان ايران مستحق آن هستند تلاش مي كند. دكتر قديمي افزود: دانشگاه علوم پزشكي كردستان همواره از ارائه پيشنهادهاي پويا، سازنده و موثر خبرنگاران استقبال مي كند. گفتني است، در پايان اين مراسم با اهدا لوح تقدير و جوايزي از خبرنگاران رسانه هاي گروهي استان تجليل شد.

ستاد مسكن مهر كرمانشاه برترشد
كرمانشاه -معاون عمراني استانداري كرمانشاه گفت: ستاد مسكن مهر استان كرمانشاه تاكنون پيشرفتهاي بسياري داشته و به همين دليل به عنوان ستاد برتر كشور شناخته شده است.به گزارش مهر،محمدحسين جوانرودي روز گذشته در نوزدهمين جلسه ستاد مسكن استان كرمانشاه با بيان اينكه ستاد مسكن استان كرمانشاه از ستادهاي فعال كشور است اظهار داشت: خوشبختانه استان كرمانشاه در بحث مسكن مهر جزو استانهاي برتر كشور شناخته شده و در حال حاضر نيز اقدامات بسيار خوبي در حال انجام است كه اين باعث خواهد شد موفقيتها در اين بخش در آينده دو چندان شود. وي تعامل، حس همكاري و خدمتگذاري به مردم و دلسوزي مسئولان و اعضاي ستاد را از عوامل پيشرفت ستاد ذكر كرد و بيان داشت: براي به نتيجه رسيدن هرچه زودتر و اجراي تبصره شش قانون اساسي، تمام دستگاههاي مجري ساخت و ساز بايد نهايت همكاري به خصوص در مرحله اجرا را با ستاد داشته باشند.

افزايش اعتبارات به انجام پروژه ها در فارس شتاب بيشتري مي بخشد
شيراز- خبرنگار ابتكار -مدير كل راه و ترابري استان فارس گفت: افزايش اعتبارات به ما كمك مي كند تا پروژه هاي بيشتري را با شتاب و سرعت بالاتر انجام دهيم. مهندس حيدر نوروزي افزود: به عنوان مثال در بحث محورهاي روستايي اگر اعتبارات مابرابر شود اين توانايي را داريم كه تا پايان سال 88تمام راه هاي روستايي استان فارس را آسفالت و روكش آسفالت كنيم. وي اظهار داشت: براي جذب اعتبارات بيشتر اقدامات و تلاش هايي صورت گرفته است و به دنبال اين هستيم تا براي تسريع در انجام پروژه هاي راه و توسعه بيش از پيش راه هاي فارس اعتبارات بيشتري را به سمت استان فارس سوق دهيم. نوروزي در خصوص مشكلات و موانع موجود در اجراي پروژه هاي راه اين استان گفت:يكي از مشكلات و معضلات اصلي ما در احداث راه ها معارضين هستند كه با توجه به افزايش قيمت زمين اين مشكل بيشتر نيز شده است و بعضا جلو سرعت انجام برخي پروژه ها را گرفته است.

تبريز ميزبان 26 دوره مسابقات ورزشي دانش آموزان پسر كشور
تبريز - خبرنگار ابتكار:بيست وششمين دوره مسابقات ورزشي دانش آموزان پسركشور به ميزباني سازمان آموزش و پرورش استاني آذربايجان شرقي در شهر تبريز برگزار شد.معاون پرورشي و تربيت بدني سازمان آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي با اعلام اين مطلب گفت: در اين دوره از مسابقات 2 هزاردانش آموزمقطع راهنمايي از 31 استان كشورازروزهاي 19 تا 25 مرداد رقابت خواهند داشت. عباسعلي اسدي افزود: اين مسابقات در 11 رشته بسكتبال، هندبال، واليبال، فوتبال، فوتسال، تنيس روي ميز، بدمينتون، شطرنج، دوچرخه سواري،جودو،ژيمناستيك انجام خواهد گرفت. وي گفت:در بيست و ششمين دوره مسابقات ورزشي دانش آموزان پسركشور 250 داور وكارشناس فني و250 نفر عوامل اجرايي حضوردارند.

تكميل طرح راه روستايي سر آسياب
اهواز - خبرنگار ابتكار- با تكميل طرح راه روستايي سرآسياب به تنگ چويل شهرستان باغملك يكي از سخت ترين طرح هاي راه روستايي كشور زمان سفر به شهرستان دهدشت در استان كهگيلويه و بوير احمد سه ساعت كاهش ميابد.مدير كل راه و ترابري استان خوزستان با اعلا م اين خبر گفت: اين طرح با هدف برقراري ارتباط روستاهاي باغملك در استان خوزستان با روستاهاي حاشيه شهرستان دهدشت در استان كهگيلويه و بويراحمد در سال 86 با اعتبار 2000 ميليارد ريال از محل اعتبارات مناطق محروم آغاز و هم اكنون مراحل پاياني مسير شكافي خود را طي مي كند.مهندس خادمي افزود: اين طرح كه هم اكنون به دست نيروهاي بومي منطقه در حال اجراست يكي از سخت ترين طرح هاي راه روستايي بين استاني كشور پس از راه روستايي مسجدسليمان به باز فت به حساب مي آيد كه براي تكميل آن 15 ميليارد ريال ديگر نياز است.
 شنبه 19 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن