تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816673148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اخبار كوتاه از استان تهران
به منظور ترويج فرهنگ حفاظت از محيط زيست بين اقشار مختلف مردم بخصوص كودكان و نوجوانان يك دوره مسابقه نقاشي با موضوع نظافت شهر روز شنبه در شهرداري منطقه سه كرج برگزار شد. به گفته شهردار منطقه سه كرج در اين مسابقه بيش از ‪ ۵۰‬دانش آموز پيش دبستاني و دبستاني منطقه فرديس كرج شركت داشتند.

احياء عباسيدر گفت و گو با ايرنا افزود:زمين پاك ، كاغذ زباله نيست ، طبيعت بدون زباله زيباست ، زمين سالم انسان سالم و تفكيك زباله از جمله موضوعهاي نقاشي اين دانش آموزان را تشكيل مي‌داد.

وي تاكيد كرد: حفظ محيط زيست نيازمند مشاركت تمامي دستگاههاي اجرايي ، فرهنگي و مردم است و هيچ نهادي به تنهايي قادر به حفظ بهينه آن نيست.

‪۶۹۲ /۷۴۱۷‬

****
نرم افزار جامع المهدي (عج ) و مجموعه قرآن در خانواده با بيش از دو هزار عنوان در زمينه امام عصر (ع )، در يك لوح فشرده انتشار يافت.به گزارش روابط عمومي مركز فرهنگي آسمان ، اين نرم افزار به مناسب فرا رسيدن نيمه شعبان به همت مركز فرهنگي آسمان وابسته به موسسه چند منظوره فرهنگي - هنري عروج انديشه منتشر شده است .

اين گزارش حاكي است ، اين نرم افزار شامل زندگي نامه و مطالب ارزنده از زندگي امام عصر(عج )، مداحي مداحان برجسته كشور، گالري تصاوير ويژه ، انيميشن‌هاي معنوي از امام زمان (ع ) و بسياري مطالب ديگر است .

****
نمايشگاه كتاب‌هاي كمك آموزشي در كتابخانه شيخ كليني (ره ) در شهرري برگزار شد.

رييس كتابخانه شيخ كليني (ره ) گفت : در اين نمايشگاه كتاب‌هاي تست و كمك آموزشي از مقطع ابتدايي تا كارشناسي ارشد در معرض ديد عموم قرار گرفته است .

مجيد شاه محمدي در گفت وگو با خبرنگار ايرنا تصريح كرد: كتاب‌هاي اين نمايشگاه با ‪ ۱۵‬درصد تخفيف به علاقه مندان عرضه مي‌گردد.

****
بسيجيان ناحيه مقاومت شهرستان ري به ارتفاعات شمال تهران صعود كردند.به گزارش روز شنبه فرمانده حوزه ‪ ۳۵۱‬ناحيه مقاومت بسيج ري اين برنامه به منظور حفظ و ارتقاء آمادگي جسماني بسيجيان عضو گردان ‪ ۴۰۲‬عاشورا به اجرا درآمد.

سرهنگ محمد نصيري افزود: صعود به ارتفاعات يكي از اصلي‌ترين فعاليت هاي گردان‌هاي عاشورا است كه هر ساله به منظور حفظ انسجام و ارتقاي آمادگي‌هاي رزمي و دفاعي برگزار مي‌شود.

***

* اردوي يك روزه رزمي فرهنگي ياوران حضرت مهدي (عج )،در ناحيه مقاومت شهرستان ري برگزار شد.

به گزارش روز شنبه فرمانده حوزه ‪ ۳۷۳‬ناحيه مقاومت بسيج ري ،اين اردو به منظور حفظ و ارتقاي آمادگي‌هاي رزمي و دفاعي گردان عاشورا و گروههاي رزمي كربلاي حوزه ‪ ۳۷۳‬برگزار گرديد.

سرهنگ نصرا... حسيني اضافه كرد: دراين اردوي يك روزه رزمي و فرهنگي علاوه برپياده روي تاكتيكي ، تمرين انواع آموزش‌هاي نظامي و تخصصي انجام شد.

** رييس هيات تيروكمان شهرستان ري گفت : رشته ي تيروكمان در شهرري آغاز به كار كرده است .

داوود گودرزي روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: شهرري از شهررهاي مستعد ورزشي است كه قهرمانان زيادي در رشته‌هاي مختلف و دارد و ما اميدواريم با شروع به كار ورزشي تيروكمان علاقه مندان به اين رشته روز به روز بيشتر شوند.

وي اظهار داشت : تيراندازان شهرري از اين پس مي‌توانند در ورزشگاه نادر دولت آباد تمرينات خود را پيگيري كنند.

‪۱۶۴۴ /۷۳۰۴ /۷۳۰۴ /۱۳۶۵ /۱۳۶۵ /۷۲۹۹‬
****
ورزشكاران كرجي در هفته سوم و چهارم چهارمين دوره مسابقه‌هاي ليگ پومسه تكواندو باشگاههاي كشور رتبه سوم به خود اختصاص دادند.

رييس هيات تكواندو شهرستان كرج روزشنبه به خبرنگارايرنا گفت : اين مسابقه‌ها روز گذشته در خانه تكواندو تهران برگزارشد و تيمهاي مجتمع فرهنگي ورزشي جوانه تهران و هيات تكواندو اصفهان به ترتيب مقامهاي اول و دوم اين رقابتها را كسب كردند.

محمد نوذري افزود: دراين دوره از مسابقه‌هاي ليگ پومسه تكواندو كه تا شهريور ماه سال جاري ادامه دارد، ‪ ۲۰۰‬تكواندوكار در قالب ‪ ۱۶‬تيم از باشگاههاي مختلف كشور با هم به رقابت مي‌پردازند.
 شنبه 19 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن