تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820546674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تسريع در پروِژه هاي عقب‌افتاده در اولويت باشد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: تسريع در پروِژه هاي عقب‌افتاده در اولويت باشد
محمد حسين مقيمي گفت: «وزير جديد راه و ترابري بايد با جديت برنامه‌هاي اجرا نشده در اين وزارتخانه را دنبال كند».


سرعت دادن به تكميل پروژه‌هاي راه‌آهن كرمان-زاهدان، اصفهان-شيراز، اراك-كرمانشاه، قم-دليجان- اصفهان و همچنين تسريع در دو باند شدن خطوط راه‌آهن كشور بايد در راس برنامه‌هاي اجرايي وزارت راه و ترابري باشد.
محمد حسين مقيمي گفت: «وزير جديد راه و ترابري بايد با جديت برنامه‌هاي اجرا نشده در اين وزارتخانه را دنبال كند».
نايب رئيس اول كميسيون عمران در درباره اولويت كاري بهبهاني وزير راه و ترابري اظهار داشت: «با توجه به فرصت يكساله باقي مانده از برنامه چهارم توسعه، ايشان بايد بررسي كنند كه چه وظايفي برعهده وزارت راه و ترابري بوده است، به چه ميزان اجرا شده و با جديت در صدد اجراي برنامه‌هاي انجام نشده باشند».
مقيمي اولويت‌ برنامه‌ريزي براي وزارت راه و ترابري را بررسي عملكرد برنامه چهارم دانست و گفت: «اين وزارتخانه بعد از انجام بررسي‌هاي لازم با استفاده از تمامي امكانات، مقدمات برنامه پنجم را فراهم آورد».
وي ادامه داد: «از نظر اولويت اجرايي با توجه به ميزان تصادفات جاده‌اي،

" تكميل فرودگاه امام خميني و بهره‌برداري از كل مجموعه سرمايه‌گذاري شده و اجراي فازهاي بعدي فرودگاه و نوسازي ناوگان هوايي از هر طريق ممكن چه به صورت اجاره به شرط تمليك و چه به صورت خريد بايد تسريع پيدا كند... "

وزرات راه و ترابري بايد راهكارهايي كه باعث مي‌شود ميزان تلفات و خسارات جاني تقليل پيدا كند را فراهم كرده و با جديت آن را به اجرا درآورد».
نايب رئيس اول كميسيون عمران مجلس افزود: «ايمني جاده‌ها از مباحثي است كه اين وزارتخانه بايد آن را تضمين نمايد و همچنين پشتيباني لازم جهت ايجاد امكانات رفاهي براي مسافران و پايانه‌هاي مسافربري در شهرهاي مختلف و تامين سوخت خودرو در جاده‌ها را بوجود آورد».
نماينده مردم خمين در خانه‌ملت با تاكيد بر چهاربانده شدن راه‌هاي اصلي كشور در زمينه حمل‌و نقل جاده‌اي اظهار داشت: «در بحث حمل‌و نقل جاده‌اي تكميل آزاده‌راه‌ها و بزرگراه‌هايي همچون كرمان- بندرعباس، بزرگراه تبريز، آزادراه تهران- مشهد، آزادراه شمال و همچنين تكميل آزاده‌راه بندر امام خميني به خرم‌آباد، با توجه به اينكه اين پروژه‌ها سال‌هاي زيادي است شروع شده ولي متاسفانه با توجه به ميزان حمل‌باري كه در اين آزادراه‌ها انجام‌ مي‌شود هنوز قسمت‌هاي كمي از آن به بهره‌برداري رسيده، از اولويت‌هاي اين وزارتخانه‌ها قرار بگيرد».
نايب رئيس اول كميسيون عمران با بيان اينكه از جمله اولويت‌هايي كه در برنامه چهارم توسعه از آن صحبت شده در زمينه حمل‌و‌نقل ريلي است، گفت: «سرعت دادن به تكميل پروژه‌هاي راه‌آهن كرمان-زاهدان، اصفهان-شيراز، اراك-كرمانشاه، قم-دليجان- اصفهان و همچنين تسريع در دو باند شدن خطوط راه‌آهن كشور نيز بايد در راس برنامه‌هاي اجرايي وزارت راه و ترابري باشد».
معاون اسبق عمراني وزارت كشور در ارتباط با حمل و نقل هوايي گفت: «تكميل فرودگاه امام خميني و بهره‌برداري از كل مجموعه سرمايه‌گذاري شده و اجراي فازهاي بعدي فرودگاه و نوسازي ناوگان هوايي از هر طريق ممكن چه به صورت اجاره به شرط تمليك و چه به صورت خريد بايد تسريع پيدا كند».
وي در پايان خواستار تخصيص سهم بيشتري از حمل‌ونقل دريايي بين‌المللي به جمهوري اسلامي ايران شد و ادامه داد: «بايد استفاده بيشتري از امكانات دريايي براي حمل‌و نقل و موارد ديگر صنعت دريانوردي داشت و با بالا بردن كيفيت در حمل‌و نقل بار و مسافر توسط موسسات دولتي و خصوصي بتوانيم به سطح استانداردهاي بين‌المللي كه فاصله زيادي از آن داريم، برسيم».
 شنبه 19 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن