تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815466555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشاور وزير بهداشت:خدمات دولت نهم در بخش بهداشت و درمان چشمگير است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مشاور وزير بهداشت:خدمات دولت نهم در بخش بهداشت و درمان چشمگير است
داخلي. اجتماعي. بهداشت و درمان.

مشاور وزير بهداشت و درمان گفت: خدمات دولت نهم در بخش بهداشت و درمان قابل مقايسه با ديگر دولت‌ها نيست.

دكتر احمد نجابت، شنبه در مرام توديع و معارفه رييس دانشگاه علوم پزشكي استان كهگيلويه و بويراحمد افزود:راه اندازي ‪ ۲۳‬مركز درماني براي پنج نوع سرطان در كشور، افزايش اورژانس جاده‌اي از ‪ ۶۰۰‬پايگاه به يك هزار و ‪۶۰۰‬ پايگاه، بكار گرفتن بيش از دو هزار و ‪ ۷۰۰‬پزشك متخصص در بخش‌هاي مختلف از مهمترين اقدامات دولت نهم در سه سال گذشته است.

وي بيان كرد:همچنين جلوگيري از دو بيماري آنفولانزاي مرغي و وبا كه با تلاش دولت نهم اين بيماري در كشور عوارض انساني در پي نداشت، از اقدامات دولت نهم است.

نجابت عنوان كرد: برخي از كاركنان در بخش بهداشت و درمان كشور داراي مشكلاتي از جمله كسري حقوق، استخدام هستند كه با پي‌گيري هاي انجام شده از طريق حوزه معاونت اين مشكل نيز حل خواهد شد.

در اين مراسم اعلام شد: راه اندازي ‪ ۲۵‬واحد خانه بهداشت ، احداث ‪۹‬ پايگاه امداد جاده‌اي ، احداث و تكميل حسينيه دانشگاه، تجهيز مجتمع اداري دانشگاه علوم پزشكي گچساران از مهمترين اقدامات دولت نهم در اين استان بوده است.

احداث ‪ ۳۴‬واحد مجتمع استادان، كاهش ميزان مرگ و مير نوزادان در سال ‪۸۳‬ از ‪ ۱۶/۸۸‬درصد به ‪ ۱۱/۵‬درصد در سال ‪ ،۸۶‬كاهش ميزان مرگ ومير كودكان داراي تالاسمي ماژور از هفت نفر در سال ‪ ۸۳‬به سه نفر، كاهش بيماران قلبي عروقي از ‪ ۴۲/۲۱‬درصد به ‪ ۴۰‬درصد از ديگر خدمات دولت نهم در اين استان عنوان شد.

راه اندازي بخش اتفاقات بيمارستان شهيد بهشتي ياسوج،راه‌اندازي بخش مغز و اعصاب،راه اندازي بخش نورولوژي بيمارستان شهيد بهشتي ياسوج و راه‌اندازي چهار كلينيك در اين استان از ديگر فعاليت‌هاي دولت نهم اعلام شد.

در اين مراسم از خدمات دكتر محمدرضا نيكبخت رييس دانشگاه علوم پزشكي اين استان تجليل و دكتر حسام‌الدين نبوي زاده به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشكي كهگيلويه و بويراحمد منصوب شد.ك/‪۲‬
 شنبه 19 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن