تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816210482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سامسونگ هفت ماهه 10 میلیون تلفن هوشمند Samsung Galaxy S فروخت


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: سامسونگ با فروش بیش از 4/1 میلیون تلفن همراه مجهز به صفحه نمایش Super AMOLED در هر ماه، جایگاه خود را در بازار تلفن های همراه هوشمند تثبیت کرد.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) شركت Samsung Electronics اعلام کرد که تاکنون 10 میلیون تلفن همراه Galaxy S مجهز به سیستم عامل Android را به فروش رسانده است. این رکورد در کمتر از هفت ماه از زمان آغاز فروش این محصول در ماه June سال 2010 به ثبت رسیده است.

JK Shin، مدیر بخش ارتباطات همراه سامسونگ در این‌باره می‌گوید:"Galaxy S نتیجه 22 سال حضور ما در صنعت تلفن همراه است. این محصول نحوه درک ما از زندگی هوشمند را نشان می‌دهد. ما می‌خواستیم انجام کارهای روزمره کاربران را ساده‌تر و هیجان انگیزتر کرده و همه چیز را در کنار هم قرار دهیم. رکورد ثبت شده در این روز نشان‌دهنده موفقیت ما است. حالا 10 میلیون کاربر Galaxy S در سراسر دنیا در حال تجربه یک زندگی هوشمند هستند."

"Galaxy S یک استاندارد جدید در تلفن های هوشمند بوده و حتی از انتظارهای ما نیز فراتر رفته است. ما از این دستاورد بسیار خوشنودیم. فروش مداوم 4/1 میلیون دستگاه از این تلفن همراه در هر ماه بیان کننده افزایش تقاضای مصرف‌کنندگان برای در اختیار داشتن یک تلفن همراه پیشرفته برای برآورده کرده نیاز هایشان است. ما مسیر خود برای پاسخگویی به این تقاضا را ادامه داده و جدیدترین نوآوری‌ها را در محصولات خود به کار می‌گیریم تا بتوانیم بخوبی نیاز کاربران را برآورده کنیم."

Galaxy S اولین بار توسط JK Shin در CTIA در ماه مارس 2010 و در شهر لاس وگاس معرفی شد. Galaxy S از سیستم عامل Android استفاده کرده و دارای صفحه‌نمایش 4 اینچی Super AMOLED و پردازنده یک گیگاهرتزی است که امکان پخش فیلم‌های با کیفیت HD، استفاده از قابلیت واقعیت افزوده توسط مرورگر Layar Reality و سرویس‌های پیشرفته مبتنی بر محل قرارگیری کاربر (Location Based Services) را فراهم می‌کند.

مطابق با برنامه‌های راهبردی سامسونگ برای ارئه تجربیات منحصر به فرد در تلفن‌های همراه، چندین برنامه مختلف و متنوع برای معرفی قابلیت‌های مختلف در سراسر دنیا برگزار شد. در همین راستا سامسونگ با استودیو NBC به طور مشترک برنامه طنزی به نام FCU: Fact Checker`s Unit (واحد‌های حقیقت‌یابی) را تولید کردند. این برنامه از ماه آگوست 2010 در امریکا از طریق شبکه اینترنت پر سرعت، موبایل و اینترنت پخش شده و در آن به قابلیت‌های Galaxy S اشاره می‌شود. این برنامه اولین مجموعه برنامه دیجیتالی است که در زمان ارائه بصورت جهانی شروع به کار کرده است. تاکنون هشت قسمت از این مجموعه تولید شده و بیش از 5/4 میلیون نفر آن را تماشا کرده‌اند. همچنین طبق اعلان Adage، مجموعه FCU یکی از سه مجموعه برنامه دیجیتالی برتر تحت وب در سال 2010 بوده است.

سامسونگ برای داشتن ارتباط مستقیم با مشتریان و با همکاری شركت Current Media، فرصتی را برای مشتریان فراهم کرده تا آنها بتوانند با ساخت کلیپ‌های ویدئویی، نحوه استفاده آنها از Galaxy S و تأثیر این تلفن همراه در ایجاد یک زندگی هوشمند را به تصویر بکشند. برندگان تصاویر ویدئویی ارسال شده در وب‌سایت‌های Current Media و Samsung Mobile مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.:c (5)::c (5):





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 184]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن