تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821247807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرین وضعیت مهماندار پرواز ناتمام تهران-ارومیه


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: تنها کسی که از خدمه هواپیما زنده‌مانده بود، «زهرا آهویی» مهماندار هواپیما بود که حال او از دیگر بازماندگان وخیم‌تر بود اما هم‌اکنون روبه بهبود است.
ایلنا: حال مهمان‌دار پرواز تهران -ارومیه از دیگر بازماندگان وخیم‌تر بود امااو هم‌اکنون روبه بهبود است و خبر فوت برخی از بازماندگان شایعه‌است و حال بازمانده‌ها خوب است.
کارشناس مسئول مرکز عملیات اورژانس کشور از بهبودی حال بازماندگان پرواز تهران – ارومیه خبرداد و گفت: خبر فوت برخی از این بازماندگان شایعه‌است و حال آن‌ها خوب است.
مجتبی خالدی با اعلام این‌که تنها کسی که از خدمه هواپیما زنده‌مانده بود، «زهرا آهویی» مهماندار هواپیما بود، گفت: حال او از دیگر بازماندگان وخیم‌تر بود که او هم اکنون روبه بهبود است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، از مجموع ۱۰۵ مسافر و خدمه این هواپیما فقط ۲۷ نفر زنده ماندند و طبق اعلام شرکت ایران ایر تعداد مسافران هواپیما ۱۰۵ نفر بود که ۱ نفر از خدمه آن تحت درمان هستند وبقیه کشته شدند که خلبان نیز جزو کشته‌شدگان است، این پرواز ۷۷ کشته‌داشت، این هواپیما ۱۹دی‌ماه جاری دقایقی قبل از فرود سقوط کرد.
همچنین گفتنی‌ست، هواپیمای بویینگ ۷۲۷ به شماره پرواز ۲۷۷ که در مسیر تهران – ارومیه دچار سانحه شد ۳۷ ساله بوده است‌و اولین پرواز بویینگ ۷۲۷ در اواسط ۱۹۷۶ صورت گرفت که مربوط به هواپیمایی به شماره ۲۰۹۴۵/۸۰۴۸ سه موتوره بوده‌است و تا کنون ۱۰۲ سانحه بویینگ ۷۲۷ در جهان رخ داده است که حادثه بویینگ ایران در رده ۲۷ از نظر شدت سانحه قرار دارد. بویینگ ۷۲۷ پس از سانحه به طور کامل کنار گذاشته می‌شود. این بویینگ ۷۲۷ در ایران پس از دو ساعت پرواز دچار سانحه شده‌است، مدتی پیش اورال(تعمیرات اساسی)‌ شده بود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن