تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816932736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نياز آموزش و پرورش به نوآوري


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: نياز آموزش و پرورش به نوآوري
بايد براي تحقق اهداف تربيتي و آموزشي مبتني بر فلسفه خلقت، روش هاي مناسبي به كار گرفت.


هموطن آنلاين _رئيس جمهوري اسلامي ايران با اشاره به ظرفيت بسيار بالاي انساني، آموزشي و تربيتي آموزش و پرورش تاكيد كرد: نظام آموزش و پرورش ما بايد جلوتر از زمان حركت كند.
محموداحمدي نژاد، در بيست و پنجمين اجلاس سراسري روساي آموزش و پرورش كشور ، با اشاره به گرايش ها، انواع فشارها و طراحي هاي نقطه مقابل آموزش و پرورش كشور در صد و پنجاه سال اخير گفت: بايد تلاش كنيم آموزش و پرورش در مسير درست آرمان هاي الهي قرار گيرد كه اين مجاهدتي مستمر است و به ابتكار، نوآوري و خلاقيت دائم نياز دارد.
رئيس جمهور، آموزش و پرورش را نقطه اتكاي كشور خواند و با اشاره به ظرفيت تحولي بسيار بالاي موجود در اين وزارتخانه گفت: باور دارم برخلاف ادعاي برخي افراد مبني بر سنتي بودن نظام آموزشي كشور، ظرفيت ايجاد تحول در آموزش و پرورش بسيار بالاتر از بقيه دستگاه‌هاي اجرايي كشور است ولي بايد به دست بدنه و نيروهاي درون اين نهاد عملي شود.
وي به فشارهاي گوناگون براي پايين نگاه داشتن سطح و كيفيت نظام آموزشي كشور اشاره كرد و به مسئولان دست اندركار تعليم و تربيت در كشور هشدار داد مراقب اين فشارها و تلاش‌ها باشند.
احمدي نژاد آينده نگري را در نظام آموزشي و پرورشي كشور ضروري خواند و با تاكيد بر لزوم پرهيز از سرگرم شدن معلمان به امور غيرمرتبط و جانبي بي حاصل تصريح كرد: آموزش و پرورش ما خانواده است و معلم بايد خود همواره بياموزد و نوآوري داشته باشد و دولت نيز در اين زمينه حمايت هاي لازم را خواهد كرد.
وي كار معلمان را همانند كار پيامبران در چارچوب فلسفه و هدف خلقت ارزيابي كرد و گفت: بايد براي تحقق اهداف تربيتي و آموزشي مبتني بر فلسفه خلقت، روش هاي مناسبي به كار گرفت.
رئيس جمهوري دستگاه آموزش و پرورش را محوري ترين و پاك ترين دستگاه اجرايي در كشور خواند و افزود: اگر دستگاه هاي ديگر نيز كاري انجام مي دهند مرهون آموزش و پرورش است و همه قشرها تربيت شده دست نوازشگر معلم هستند.
وي تاكيد كرد: معلمي موفق است كه دائم سقف پرواز خود را بالاتر ببرد و درحال طراحي مسيري نو براي كمال باشد و اين ماموريت سنگين مجموعه آموزش و پرورش است.
رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي با اشاره به دو برابر شدن بودجه آموزش و پرورش در سال 1387 نسبت به سال 1383 گفت: در بودجه دولت به جز دستگاه‌ هاي دفاعي و آموزشي، بودجه جاري بقيه دستگاه‌ها را كاهش داده‌ايم؛ بايد همه بسيج شويم و با توجه به وجود گرايش و همت عمومي در كشور از جمله مجلس شوراي اسلامي براي حل پايه اي مسائل و نيازهاي آموزش وپرورش، پيشنهادهاي لازم را ارائه كنيم.
احمدي نژاد وزارت آموزش و پرورش را دولتي بزرگي خواند و پيشنهاد كرد در وزارت آموزش و پرورش، معاونت اقتصادي تاسيس شود تا مسائل و نيازهاي اين بخش را به درستي شناسايي و برطرف كند.
رئيس جمهوري با اشاره به واگذاري سهام به كاركنان آموزش و پرورش براي پرداخت معوقه ها گفت: بايد حق معلمان به موقع پرداخت شود چراكه آموزش و پرورش و دولت نبايد فروشنده و خريدار سهام باشند.
احمدي نژاد با اشاره به ضرورت واگذار كردن مسئوليت‌ها به بدنه آموزش و پرورش در سراسر كشور و دخالت دادن معلمان و مسئولان تمام سطوح در تصميم گيري هاي آموزشي گفت: با توجه به تشكيل پنجاه كارگروه در همين اجلاس سراسري در تهران، راه ‌حل‌هاي مناسب را پيدا و پيشنهاد كنيد.
رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي تاسيس دانشگاهي مستقل و با قدرت را براي تعليم و تربيت معلمان، ضروري خواند و تصريح كرد: دانشگاه‌هاي ما ليسانس تربيت مي‌كنند، اما معلم تربيت نمي‌كنند؛ بنابراين آموزش و پرورش بايد يك مركز آموزش عالي داشته باشد و خودش معلم تربيت كند و حتي در گزينش ها نيز بايد داشتن روحيه معلمي مد نظر باشد.
رئيس جمهور از مقام والاي معلمان به ويژه شهداي گرانقدر اين قشر پرتلاش و موثر تجليل كرد و گفت: معلمي به معناي فداكاري است چراكه معلم از جان خود براي تربيت و تعليم نسل آينده مايه مي گذارد و براي حفظ و نجات جان دانش آموزان خود حاضر است به ميان شعله‌هاي آتش يا زير آوار برود.
 شنبه 19 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن