تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816869573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نقش خبرنگاران در حوزه امنيت از ديدگاه مسوولان نيروي انتظامي


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: نقش خبرنگاران در حوزه امنيت از ديدگاه مسوولان نيروي انتظامي
خبرگزاري آريا-از ديدگاه مسوولان نيروي انتظامي،خبرنگاران در امر اطلاع رساني،آگاهسازي،تقويت و توسعه امنيت و احساس امنيت نقش كليدي و حساسي دارند.

به گزارش سرويس اجتماعي آريا، انعكاس خبر در جامعه مرهون تلاش خبرنگاراني است كه در عرصه نفس گير اطلاع رساني تلاش مي كنند تا مردم از آخرين اخبار مهم در حوزه هاي داخلي و بين اللملي مطلع شوند.

در حقيقت خبرنگاران را بايد حلقه ارتباطي مردم و مسوولان توصيف كرد كه همچون آيينه اي واقعيات، پلشتي ها و زيباي هاي جامعه را منعكس مي كند و حتي براي انتشار يك خبر از جانش كه گرانبهاترين سرمايه انساني است، به راحتي مي گذرند.

رسالت خبرنگاران را فقط مي توان در انعكاس صادقانه خبر بدور از هر گونه غرض ورزي در ارسال آن عنوان كرد.

سردار"حسين آبادي" رييس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا نقش خبرنگار در امر اطلاع رساني،آگاهسازي،تقويت و توسعه امنيت و احساس امنيت در جامعه را بسيار موثر و كليدي عنوان كرد و افزود: در واقع خبرنگار،آيينه تمام نماي انعكاس اقدامات موثر پليس در برخورد با جرايم،تخلفات و معضلات اجتماعي است.

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا ادامه داد:معتقد هستم نقش خبرنگار در پشتيباني و حمايت از پليس در جهت انجام صحيح ماموريت هايش انكارناپذير است.

سردار حسين آبادي با بيان اينكه امروز خبرنگار متعهد واقعاً جهاد مي كند، تصريح كرد: خبرنگار متعهدي كه واقعيت هاي جامعه را بدون غل و غش،نگاه شخصي و گروهي به منظور ارتقاء سطح آگاهي مردم،تقويت اطلاع رساني صحيح و سالم منعكس مي كند در حقيقت كار جهاد گونه و با ارزشي انجام مي دهد.

به گفته وي شغل خبرنگاري،شغل مقدس،پراسترس و پر مسووليت مي باشد.

سردار حسين آبادي تاكيد كرد:خبرنگاران بايد دقت و وسواس ويژه اي براي انعكاس صحيح اخبار به مردم داشته باشند.

رييس پليس مبارزه با موادمخدر ناجا خاطرنشان كرد:خبرنگار متعهد،پل ارتباطي بين مردم و مسوولان است كه بايد به رسالت خود كه همان پردازش خوب خبر،انتشار اخبار صحيح و كامل و بدور از هر گونه گزينشي مي باشد، آگاهي داشته باشد.

سردار حسين آبادي با تاكيد براينكه خبرنگاران بايد در انتقال خبر صداقت داشته باشد، گفت: صداقت در ارسال خبر موجب اعتماد مسوولان به خبرنگاران مي شود.

سردار "عصار"معاون آموزش نيروي انتظامي نيز با بيان اينكه تصميمات هميشه ازخبر آغاز مي شود، كار خبرنگاري را بسيار مقدس دانست و افزود: موضوع "خبر" يك بحث است و موضوع خبرنگار و خبرگزاري بحث ديگري مي باشد. پرورش خبر از سوي خبرنگاران و انتشار خبر در رسانه قطعاً تاثيرات بسيار زيادي در جامعه به همراه خواهد داشت.

سردار عصار با اشاره به نقش خبر و انعكاس آن در جامعه گفت: بخش بزرگي از ماموريت هاي نيروي انتظامي براساس انعكاس خبر انجام مي شود.

معاون آموزش ناجا با اشاره به حساسيت كار نيروي انتظامي تصريح كرد: انتشار يك خبر دروغين در جامعه باعث به خطر افتادن امنيت آن جامعه مي شود.

وي با اشاره به نتايج تحقيقات صورت گرفته مبني بر رضايت شهروندان از پليس گفت: رضايتمندي مردم از پليس نشانگر اين است كه مسوولان نيروي انتظامي مسير را درست شناخته و آموزش هاي پليسي صحيح مي باشد. اما در صورت عدم رضايتمندي مردم از پليس، بايد بدانيم كه كجاي كار ايراد دارد تا بتوانيم آن را برطرف كنيم.

معاون آموزش ناجا تصريح كرد: هنگامي كه از خبر صحبت مي كنيم راجع به موجودي است كه مستقل از خبرنگار مي باشد در حالي كه خبرنگار ماده اوليه وجودي آن مبتني بر خبر است.

اين مقام بلند پايه معاونت آموزش ناجا خاطرنشان كرد: توليد و پرورش خبر،امروز امري بسيار جدي است و غفلت از آن موجب كندي در رسيدن به مقصود و گاهي مانع رسيدن به موفقيت ها مي شود.

وي با اشاره به اينكه نيروي انتظامي يكي از ارگان هاي خبرساز جامعه است، گفت: نيروي انتظامي امروز در حوزه خبر،خبرنگار و خبرگزاري بسيار خوب وارد شده است و سهم خوبي در توليد،پرورش و انتشار خبرداد.

معاون آموزش ناجا با بيان اينكه خبرنگاران عمدتاً از نيروي انتظامي رضايت دارند،ادامه دارد: بايد به حوزه خبرنگاري و خبرگزاري به صورت آرماني نگاه كنيم و علاوه بر آن اهداف عملياتي،آرمانها و ارزش ها را نيز بايد مد نظر داشته باشيم.

سردار عصار خاطرنشان كرد:امروزه، تعامل با خبرگزاري ها علمي شده است كه بايد اين تعامل مبتني بر مبناي فكري و برنامه ريزي انجام شود.
 شنبه 19 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن