تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816777171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنياي ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دنياي ورزش
هم گروهي عليرضايي با نماينده رژيم صهيونيستي
پس از مشخص شدن حريفان "محمد عليرضايي" در رقابت هاي شناي بازي هاي المپيك و حضور نماينده رژيم اشغال گر قدس در اين گروه; علي كفاشيان گفت: عليرضايي مشكلي براي مسابقه دادن ندارد. بر اساس قرعه كشي انجام شده، "محمد عليرضايي" تنها شناگر ايران در المپيك با نماينده رژيم صهيونيستي در گروه مقدماتي شناي 100 متر قورباغه هم گروه شده است; دبيركل كميته ملي المپيك ايران در اين رابطه گفت: در شنا ما با اين مساله مواجه نيستيم و عليرضايي در مسابقات المپيك شركت مي كند. وي گفت: هم اكنون "عليرضايي" در خط يك شنا مي كند و نماينده رژيم صهيونيستي در خط هفت قرار دارد. بنابراين ورزشكاران ما هيچ رقابت رودررويي با نمايندگان رژيم صهيونيستي نخواهند داشت.

تبديل طوقه دوچرخه من و سهرابي از آلمان نيامده است
ركابزن تيم ملي در دهكده المپيك پكن گفت: با فاصله يك روز تا آغاز رقابت هاي دوچرخه سواري بازي هاي المپك هنوز تبديل طوقه دوچرخه هاي من و سهرابي از آلمان نيامده است.با اشاره به شرايط مطلوب تيم سه نفره ايران در زمان حضور در دهكده تصريح كرد: تنها نگراني ما به موقع نرسيدن تبديل طوقه هاي دوچرخه هاي من و سهرابي است كه قرار بود تا پيش از آغاز مسابقات از شركت خريداري شده در آلمان تهيه و به پكن فرستاده شود. وي افزود: اگر تبديل ها به موقع به دست ما نرسد ما در مسابقه دچار مشكل خواهيم شد. اميدواريم مسئولان به موقع اين مشكل را برطرف كنند.

دومين مربي بوكس ايران در پكن
اكبر احدي، مربي بوكس ايران اكنون در چين به سر مي برد.بعد از اينكه نام اكبر احدي در كنار همراهان تيم سه نفره ايران در دهكده المپيك نبود، فدراسيون مقدمات سفرش را به چين فراهم كرد. احدي با كارت هاي ويژه مي تواند در دهكده تردد داشته و در كنار بوكسورها حضور داشته باشد. اكنون مرتضي كريمي مربي بوكسورها در دهكده المپيك است كه كار كوچ آنها را برعهده دارد.

همه چيز براي موفقيت دوباره پيكان آماده است
سرمربي تيم واليبال پيكان با مطلوب ارزيابي كردن شرايط اين تيم براي حضوردر ليگ برتر گفت:بعد از كسب چهارمين عنوان قهرماني در رقابتهاي جام باشگاههاي آسيا،در شرايط روحي و جسمي مناسبي به سر مي بريم و مطمئنا براي دفاع از عنوان قهرماني خود رقابتها را مقتدرانه آغاز خواهيم كرد.وي تصريح كرد:سعي كرده ايم در فصل جديد كليه بازيكنان فصل قبل خود را حفظ كنيم البته با دو بازيكن عربي نيز وارد مذاكره شده ايم كه ظرف چند روز آينده تكليف آنها نيز مشخص خواهد شد واطمينان دارم با اين روند رو به رشدي كه در پيش گرفته ايم از مدعيان اصلي قهرماني خواهيم بود.كارخانه اظهار داشت:در فاصله مانده تا آغاز رقابتهاي ليگ برتر براي آماده سازي تيم برگزاري چند ديدار تداركاتي خوب را در دستور كار خود قرار داده ايم كه تاثير مناسبي در روند آماده سازي تيم خواهد داشت.سرمربي تيم ملي واليبال جوانان كشورمان با اشاره به سفر تيم واليبال بزرگسالان تونس به كشورمان گفت: پس از لغو اردوي تركيه براي آمادگي هر چه بيشتر تيم،تصميم گرفتيم براي انجام چند ديدار تداركاتي تيم تونس را به كشورمان دعوت كنيم و اميدوارم كه جوانان ما بتوانند تجربيات لازم را از اين ديدار دوستانه به دست آورند.

منصوريان مدير آكادمي تيم هاي پايه باشگاه استقلال شد
عليرضا منصوريان به عنوان مدير آكادمي تيم هاي پايه اي باشگاه استقلال انتخاب شد. علي فتح الله زاده مديرعامل استقلال طي حكمي عليرضا منصوريان را به عنوان مدير آكادمي تيم هاي پايه استقلال منصوب كرد. پيش از اين حسن روشن عهده دار اين مسئوليت بود كه از سمت خود استعفا كرد.

پيام جزو 8 تيم بالاي جدول خواهد بود
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: در مقابل بازيكنانم مسئوليت دارم و براي آن ها هر كاري مي كنم. خداداد عزيزي در كنفرانس مطبوعاتي باشگاه پيام در جمع خبرنگاران افزود: در پيام به من اختيارات كامل داده شده است و خودم بازيكن را مي آورم و مبلغ را خودم تعيين مي كنم و كار هر شخصي در باشگاه مشخص است. عزيزي تاكيد كرد: در مربيگري هيچ ادعايي ندارم و ممكن است من هم اشتباه كنم. سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي با بيان اينكه پيام جزو 8 تيم بالاي جدول خواهد بود، افزود: در بازي هاي اول مشكل داريم . پيام تيم خوبي است و خوب بازي مي كند ولي مدتي در بازي گم مي شود و نمي توان گفت اين به دليل بي تجربگي بازيكنان است زيرا كه بازيكن با تجربه زياد داريم اما بايد از نظر روحي روي آن ها كار كنيم.

انتقاد قطبي از مربيان تيم ملي
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: برنامه تيم ملي در استفاده از بازيكنان اصلي براي مسابقه با تيم هايي چون «فلسطين» را درك نمي كنم. افشين قطبي با انتقاد از مربيان تيم ملي به خاطر دعوت از "مجتبي شيري" براي حضور در مسابقات فوتبال غرب آسيا، اظهار كرد: من برنامه تيم ملي را درك نمي كنم; واقعا نمي دانم كه چرا تيم ملي ما براي بازي با تيم ضعيفي چون فلسطين، از نفرات اصلي خود استفاده مي كند; در همه جاي دنيا تيم هاي ملي كه براي حضور در جام جهاني خيز برمي دارند، سعي مي كنند تيم شان را بزرگتر كرده تا قدرت انتخاب آنها بالاتر رود اما، اكنون دليل تصميمات مربيان تيم ملي در دعوت از بازيكنان اصلي را نمي فهمم. قطبي تاكيد كرد: درست است كه وطن مهمتر از باشگاه هاست و من هم به اين مساله اعتقاد دارم اما، بهتر است تيم ملي و تيم هاي باشگاهي هماهنگي بيشتري با يكديگر داشته باشند. اين مشكل تنها در ايران و كشورهاي آسيايي ديده مي شود و به هيچ وجه در اروپا و كشورهاي آمريكايي وجود ندارد.

دوري شش ماهه روانخواه از فوتبال
بعد ازاين كه محسن خليلي در اردوي تيم ملي در اسپانيا دچار پارگي رباط صليبي شد، حال اميررضا روانخواه هم دچار مصدوميت شد تا هر دو گلزن دربي رفت و برگشت فصل گذشته ليگ، شانس حضور در دربي ليگ هشتم را از دست بدهند.دكتر امين نوروزي پزشك تيم فوتبال استقلال با تائيد اين خبر گفت: با آزمايشاتي كه انجام داديم و MRI گرفته شده از پاي اميرروانخواه متاسفانه مشخص شد كه او دچار پارگي رباط صليبي شده و حدود 7 و 8 ماه از ميادين دور خواهدبود.وي افزود: از فردا فيزيوتراپي بر روي پاي روانخواه انجام مي شود تا ورم پايش برطرف شده تا براي عمل جراحي در هفته آينده آماده شود. گفتني است، روانخواه در جريان ديدار نخست استقلال در ليگ هشتم مقابل ابومسلم با خطاي بازيكن حريف متوقف شد و از ادامه بازي بازماند.
 جمعه 18 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن