تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812776075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه وخواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه وخواندني
خدايي خبرداد :
پايان مهلت انتخاب رشته داوطلبان
مجاز كنكور سراسري

گروه آزمون وسنجش : معاون فني و آماري سازمان سنجش آموزش كشور تاكيد كرد: مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز كنكور ديروز به پايان رسيد .
دكتر ابراهيم خدايي در گفتگو با مهر افزود: از 770 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته در كنكور تا كنون 600 هزار نفر موفق شده اند به ورود به سايت سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته اينترنتي كردند . وي خاطر نشان كرد: تا ديروز تصميمي مبني بر تمديد مهلت انتخاب رشته گرفته نشده و آخرين مهلت انتخاب رشته تا ديروز اعلا م شده بود .
در آزمون سراسري امسال يك ميليون و 344 هزار و 978 نفر ثبت نام كرده بودند كه در روزهاي 6 ، 7 و 8 تيرماه به رقابت با يكديگر پرداختند .

اعلام زمان توزيع كارت آزمون فراگير كارشناسي دانشگاه پيام نور

گروه آزمون وسنجش : كارت ورود به جلسه آزمون فراگير كارشناسي دانشگاه پيام نور اين هفته توزيع مي شود.
به گزارش خبرنگار آفرينش ، كارت ورود به جلسه آزمون دوره هاي فراگير كارشناسي نوبت نوزدهم دانشگاه پيام نور سال 87 ، به همراه برگ راهنماي شركت در آزمون صبح و بعدازظهر روزهاي چهارشنبه 23 و پنجشنبه 24 مرداد توزيع مي شود.
شايان ذكر است، اطلاعيه كامل مربوط به تاريخ ، محل و نحوه توزيع كارت در سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.orgمنتشر شده است.

شرايط پذيرش دانشجو در واحدهاي بين المللي
3 دانشگاه علوم پزشكي

گروه آزمون وسنجش : شرايط جذب دانشجو در مقطع دكتري حرفه اي واحد بين المللي دانشگاه علوم پزشكي گيلان در بندرانزلي، دانشگاه علوم پزشكي شيراز در جزيره كيش و دانشگاه علوم پزشكي تبريز در ارس اعلام شد.
به گزارش مهر، شعبه بين المللي دانشگاه هاي علوم پزشكي گيلان، شيراز و تبريز بر اساس مصوبه شوراي گسترش دانشگاههاي علوم پزشكي و مجوز هيات امنا در راستاي قانون برنامه چهارم توسعه و چشم انداز 20 ساله نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران براي نيمه دوم سال تحصيلي 87-88 از طريق كنكور سراسري و به صورت نيمه متمركز در مناطق آزاد بندرانزلي، جزيره كيش و منطقه آزاد ارس دانشجو مي پذيرند.
دانشجوياني در اين شعب پذيرش مي شوند كه طبق شرايط عمومي مندرج در دفترچه كنكور سراسري سال 87 مجاز به انتخاب رشته باشند و از سلامت جسماني و رواني براي تحصيل در رشته هاي مورد علاقه بر مبناي جدول نقص عمومي غيرموثر مندرج در دفترچه كنكور سراسري سال 87 دارا باشند و همچنين قادر به پرداخت شهريه هاي مربوطه باشند.
از پذيرفته شدگان مرحله اول مصاحبه، آزمون زبان انگليسي به عمل آمده ونتيجه نهايي پذيرش از طريق سازمان سنجش آموزش كشور اعلام خواهد شد.
در صورت عدم احراز امتياز لازم زبان انگليسي و مهارتهاي رايانه، پذيرفته شده ملزم به شركت در يك دوره فشرده زبان و رايانه به صورت پيش نياز خواهد بود كه هزينه آن جداگانه محاسبه خواهد شد. دانشجويان از نظر آموزشي تابع مقررات آموزشي دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور بود و به فارغ التحصيلان طبق مقررات مدرك رسمي دانشگاه علوم پزشكي مربوطه واحد بين المللي داده خواهد شد. داوطلبان پسر مشمول خدمت نظام وظيفه مي توانند پس از ثبت نام اوليه از معافيت تحصيلي طبق ضوابط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و معاونت وظيفه عمومي ناجا استفاده كنند. محل تحصيل دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي گيلان در شهرستان بندرانزلي، محل تحصيل دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي شيراز در جزيره كيش و محل تحصيل دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي تبريز نيز در شهرستان جلفا بوده و كلاسها به صورت حضوري و تمام وقت در اين مناطق برگزار مي شود.
تامين وسايل و ملزومات تحصيلي، اياب و ذهاب، مسكن، تغذيه و ساير تسهيلات رفاهي بهداشتي درماني و پرداخت هزينه هاي مربوطه به عهده دانشجو است. دانشگاه تلاش خود را براي تامين موارد فوق و به حداقل رسانيدن هزينه هاي مربوطه خواهد كرد ولي هيچگونه تعهدي در اين زمينه نخواهد داشت.
زبان تدريس و متون درس انگليسي - فارسي است و محتوي آموزشي دوره مطابق محتوي آموزشي مصوب شوراي عالي برنامه ريزي علوم پزشكي كشور خواهد بود. رعايت موازين اخلاقي وشرعي و شئون دانشجويي از اصول مورد تاكيد است و هر گونه ميهماني، جابجايي، تغيير رشته و انتقال ممنوع است. ظرفيت پذيرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشكي تبريز واحد بين المللي ارس در سال 87 اعلام نشده است . ظرفيت پذيرش در دانشگاه علوم پزشكي گيلان 25 نفر در پزشكي و 15 نفر در دندانپزشكي و ظرفيت پذيرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشكي شيراز واحد بين المللي كيش نيز 50 نفر در رشته پزشكي، 50 نفر در رشته داروسازي و 50 نفر در رشته دندانپزشكي اعلام شده است. زمان شروع كلاسها در نيمسال دوم سال تحصيلي 87 - 88 در بهمن ماه 87 است.

برگزاري نخستين گردهمايي مراكز توسعه آموزش دانشكده هاي پزشكي

گروه آزمون وسنجش : نخستين گردهمايي مراكز توسعه آموزش دانشكده هاي پزشكي سراسر كشور به منظور تدوين شرح وظايف ساز و كار مراكز توسعه دانشكده هاي پزشكي در وزارت بهداشت برگزار شد. دكتر نادر ممتازمنش - رئيس مركز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي در گفتگو با مهر با اعلام اين خبر افزود: اين مراكز كه به اختصار از آنها به عنوان EDO ها نام برده مي شود، وظيفه توسعه آموزش را در سطح دانشكده هاي پزشكي سراسر كشور برعهده دارند.
وي اضافه كرد: اين گردهمايي به منظور تدوين شرح وظايف ساز و كار مراكز توسعه دانشكده هاي پزشكي و ارتباط هرچه بيشتر با مراكز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشكي (EDC) دانشگاه هاي سراسر كشور روز گذشته در وزارت بهداشت برگزار شد. ممتازمنش يادآور شد: در اين گردهمايي مسئولان دفاتر توسعه 35 دانشكده پزشكي حضو ر دارند .

برخورد با سايتهاي سو»استفاده كننده از آدرس الكترونيكي سازمان سنجش

گروه آزمون وسنجش : سازمان سنجش آموزش كشور علاوه بر برخورد موسسات غيرمجاز انتخاب رشته كنكور پيگيري برخورد با سايتهاي سواستفاده كننده از عنوان الكترونيكي اين سازمان را در دستور كار قرار داد.
به گزارش مهر، سازمان سنجش در ايام انتخاب رشته داوطلبان مجاز كنكور علاوه بر برخورد با موسسات غيرمجازي كه تنها به هدف كسب درآمد ايجاد شده بودند، پيگيري برخورد با برخي سايتهاي اينترنتي كه از آدرسorg.sanjesh.www سو» استفاده كرده بودند، را در دستور كار خود قرار داد.
سازمان سنجش پيش از اين هم تاكيد كرده بود، سايتهايي با آدرسهايي اينترنتي ir.sanjesh.www و com.sanjesh.www هيچ ارتباطي با سايت سازمان سنجش آموزش كشور ندارند و به اين سازمان مربوط نمي شوند.
سايت اينترنتي www.sanjesh.org هم اكنون فيلترينگ شده است.
سازمان سنجش بارها تاكيد كرده است كه داوطلبان آزمونهاي سراسري مربوط به سازمان سنجش بايد آگاه باشند كه تنها سايت اينترنتي مربوط به سازمان سنجش كه مي توانند از طريق آن اقدام به انتخاب رشته و ثبت نام در آزمونهاي سراسري كنند به نشاني www.sanjesh.orgفعال است.
 جمعه 18 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن