تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815625475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند نكته براي اينكه خانمي ايده آل باشيد!!!


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: چند نكته براي اينكه خانمي ايده آل باشيد!!!
اين آسان است كه فكر كنيد كسي كه با او زندگي مي‌كنيد كاملاً شما را مي‌شناسد، اما اين حقيقت ندارد...


قبل از اينكه ما سعي كنيم شما را تغيير دهيم، در اينجا چند تغيير معرفي كرده ايم كه سعي كرده ايم كه اول خودمان را تغيير دهيم.
ممكن است بعضي مردها اين موضوع را درك نكنند، اما وقتي كه بيشتر زنان ازدواج مي‌كنند تصور مي‌كنند كه شبهاي عاشقانه در كنار آتش خواهند داشت و اين آرزوها را در مرد مورد علاقه خود جستجو مي‌كنند.
به هر حال در اينجا 10 راه فراهم كرده‌ايم كه به نفع شماست كه آنها را در زندگي خود ادامه دهيد (البته 10 راه هم براي مردان معرفي كرده ايم آنها را هم مطالعه كنيد.) بهتر نيست كه به جاي عيب گرفتن از شوهرتان يك بار هم در آينه خودتان را بنگريد؟ اين 10 گام به شما كمك خواهد كرد كه به ازدواجتان انرژي دوباره دهيد و از نو از شوهرتان قدرداني كنيد، براي داشتن يك زندگي كامل.

1. از خودتان مراقبت كنيد
بهترين كارهايي كه براي شوهرتان بسيار مفيد است، براي شما هم مفيد خواهدبود. غذاهاي سالم بخوريد، خودتان را زيبا نگه داريد و مرتباً ورزش كنيد.
اين كارها باعث مي‌شود هميشه احساس خوبي داشته باشيد و پر طراوت و جذاب باشيد و شما در نظر شوهرتان همان زن زيبا و جذابي كه هميشه دوست داشته، باقي خواهيد ماند، مهم نيست كه شما چند سالتان باشد.

2.بيشتر اوقات بگوييد متشكرم
هنگامي كه پژوهشگران از مردان پرسيدند كه در زندگي زناشويي خود چه مي‌خواهند، قدرداني در ليست همگي آنها وجود داشت. پس به خاطر داشته باشيد و توجه داشته باشيد به كارهايي كه همسرتان براي شما، فرزندان و خانه انجام مي‌دهد و از او تشكر كنيد. شما لبخندي بر روي لبانش و لذتي در قلبش ايجاد خواهيد كرد.

3.عشق را در زندگيتان نگه داريد
آخرين باري كه برنامه ريزي كرده ايد براي داشتن يك زمان عاشقانه در كنار همسرتان چه وقت بوده است؟ اگر شما نمي توانيد به اين سؤال پاسخ دهيد سريعاً به فكر باشيد.
مهربان بودن، يادداشتهاي عاشقانه، هديه اي كوچك براي او، برنامه ريزي براي يك روز عاشقانه و ابتكار در مسائل جنسي همگي باعث مي‌شود كه به او يادآوري كنيد كه هنوز هم او برايتان جذاب است.

4.اجازه دهيد او هم زمانهايي مردانه داشته باشد
هر كس به زمانهايي براي خودش نياز دارد كه از يك سرگرمي لذت ببرد يا با دوستانش جمع شود. اگر همسر شما فوتبال دوست دارد، در حاليكه شما به آن علاقه نداريد از او اشكال نگيريد.
او را تشويق كنيد كه رابطه اي دوستانه با مردان ديگر داشته باشد. او از اين مصاحبتها لذت خواهد برد. مطالعات نشان مي‌دهد مرداني كه در كنار دوستانشان بوده اند، سالم تر بوده اند و زندگي طولاني تري داشته‌اند.

5.حق تقدم با اوست
فشارهاي روزانه كار، خانه و بچه ها كافي است كه او را خسته كند. زماني را بسازيد براي دو نفرتان كه استراحت كوتاهي داشته باشيد، دور از كارهاي كسالت آور روزانه.
احساس علاقه نسبت به كارش و سرگرمي هايش نشان دهيد، اين كار باعث مي‌شود كه او بداند كه او برايتان چقدر اهميت دارد.

6.سعي نكنيد او را تغيير دهيد
آيا شما خوش مشرب هستيد و شوهرتان كم رو؟ آيا دوست داريد خانه هميشه تميز باشد و حوله شوهرتان هميشه بر زمين است؟ روانشناسان مي‌گويند شما نمي توانيد ديگران را تغيير دهيد، يقين داشته باشيد شما تحت تأثير قرار خواهيد گرفت. پس دنبال راههايي غير از غر زدن و نق زدن باشيد.
براي مثال توافق در روابط اجتماعيتان با كم كردن تعداد مهمانها و يا رفتن شما به تنهايي در مهماني و قرار دادن يك سبد در حمام براي قرار دادن رختها و تشويق كردن او وقتي كه در مهماني شركت كرد و يا حوله هاي كثيف را سر جايش قرار داد. ايجاد دلگرمي و تشويق هميشه بهتر از عيب جويي و سرزنش است.

7.به او بگوييد كه چه مي‌خواهيد
اين آسان است كه فكر كنيد كسي كه با او زندگي مي‌كنيد كاملاً شما را مي‌شناسد، اما اين حقيقت ندارد. بسياري از ما همه چيز را همان طوري مي‌بينيم كه دوست داريم. پس غافلگير نشويد شوهرتان فكر كند كه شما هر آنچه كه مي‌خواهيد همان است كه اومي خواهد.

8.وقتي را هم با دوستانتان بگذرانيد
وقتي شما شوهر مي‌كنيد فكر مي‌كنيد كه از دوستانتان بايد كنار بكشيد و در كنار شوهرتان باشيد. اما يك نفر نمي‌تواند تمام احتياجات شما را رفع كند و اين انتظار نا معقولي است كه از شوهرتان بخواهيد هم شوهرتان باشد، هم رفيق و هم بهترين دوست دخترتان. زماني را براي دوستانتان اختصاص دهيد اين كار باعث مي‌شود كه شما انرژي يابيد.

9.اجازه دهيد بعضي اوقات آزاد باشد
همان طور كه شما نياز داريد بعضي اوقات ريلكس كنيد و تنها باشيد شوهرتان هم به اين نياز دارد. ممكن است استراحت شما بعد از يك روز كار، دراز كشيدن روي تخت و يا يك دوش گرم باشد و استراحت او به نحوي ديگر باشد، مثلاً روزنامه بخواند و يا تلويزيون نگاه كند اجازه دهيد او همان طور كه ميخواهد خود را شارژ كند، شايد كارهاي خانه و خريد كردن بيشتر او را خسته كند.

10.به او ايمان داشته باشيد و بگذاريد او اين را بداند
مردان مي‌توانند بسيار به شجاعت و دليري تظاهر كنند، اما آنها هم مثل ما بعضي اوقات اعتماد به نفس كمي دارند و درمانده مي‌شوند و احساس ضعف مي‌كنند. هنگامي كه او به خانه مي‌آيد خصوصاً وقتي كه او خود را باور ندارد، نياز دارد كه بداند كسي كه او را باور دارد در خودش زندگي مي‌كند.
 پنجشنبه 17 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن