تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815364775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مردم همدان تأكيد كرد: ضرورت تشكيل خانه نخبگان در همدان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم همدان تأكيد كرد: ضرورت تشكيل خانه نخبگان در همدان
خبرگزاري فارس: نماينده مردم همدان در مجلس گفت: تشكيل خانه نخبگان در استان همدان يكي از ضروريات است.
به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، سيدمحمدكاظم حجازي ساعتي پيش در همايش تجليل از دانش‌آموزان نخبه گفت: يكي از وظايف كميسيون فرهنگي شوراي شهر، استانداري و كميسيون برنامه و بودجه، پشتيباني از ستارگان نخبه علمي است.
وي با تأكيد بر بهره‌گيري بيشتر از امكانات نهادهاي متولي خدمات به جوانان گفت: تشكيل خانه نخبگان در استان يكي از ضروريات اين پشتيباني است و با برگزاري نشست‌هاي صنفي شاهد همراهي متوليان امور با نخبگان خواهيم بود.
نماينده مردم همدان با تأكيد بر اينكه به دست آوردن موفقيت‌هاي علمي نيازمند پشتيباني‌ و حمايت است، افزود: مجموعه آموزش و پرورش بايد در جلسات كار كارشناسي انجام دهند و نقش‌هاي زمينه‌ساز اين موفقيت‌ها مشخص شود تا در سال‌هاي آتي از پشتيبانان و حمايت‌كنندگان نخبگان تقدير صورت گيرد.
رئيس سازمان آموزش و پرورش همدان نيز در اين مراسم با اعلام اينكه ما در حال گذر از توسعه سنتي به سوي توسعه دانايي‌محور هستيم، گفت: توسعه مبتني بر دانايي مهم‌ترين كار براي رسيدن به اين هدف بوده كه نيازمند رويكردي جديد به مبحث دانش و آموزش است.
ابراهيم سحرخيز با بيان اينكه 95 درصد اعتبارات آموزش و پرورش صرف پرسنل اين مجموعه مي‌شود و امكان پرداختن به پژوهش كمتر مهياست، افزود: دانش‌آموزان استان از استعداد، همت و ذكاوت بالايي برخوردار هستند و بايد روزي فرا برسد كه همدان به عنوان پايتخت تاريخ و تمدن ايران، احياگر تمدن ايراني ـ اسلامي باشد.
در اين آيين، معاون نظري و مهارتي سازمان آموزش و پرورش از تشكيل مجمع نخبگان فارغ‌التحصيل دوره متوسطه خبر داد.
عبدالامير عرفي گفت: اين افراد از لحاظ فكري، علمي و آموزشي مي‌توانند به مجموعه آموزش و پرورش كمك كنند و با توجه به اينكه دبير فني به اندازه نياز استان وجود ندارد، آموزش و پرورش آمادگي دارد از فارغ‌التحصيلان فني و حرفه‌اي براي تدريس در اين سازمان استفاده كند.
در اين همايش كه به همت سازمان آموزش و پرورش در سالن شهيد مقصودي همدان برگزار شد، از 376 نفر از دانش‌آموزان فعال در المپيادهاي علمي، جشنواره خوارزمي، مسابقات فني و حرفه‌اي، كار و دانش و كنكور سراسري و معدل‌هاي برتر مدارس متوسطه، تقدير شد.
انتهاي پيام:/
 پنجشنبه 17 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن