تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804054723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قطبي: راه‌هاي ضربه زدن به عراق را مي‌دانستيم


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: راه‌هاي ضربه‌ زدن به عراق را مي‌دانستيم.


افشين قطبي پس از پيروزي 2 بر يک تيم ملي مقابل عراق اظهار داشت: خوشحالم که بازي را برديم. مسابقه سنگيني بود و در مجموع روز شيريني براي ايران به دست آمد.
وي ادامه داد: توانستيم قهرمان دوره قبل را شکست دهيم تا گام اول را براي صعود محکم برداريم. ما به يک پيروزي ديگر در اين گروه نياز داريم و اميدوارم بازيکنان تا رسيدن به اين هدف راه صعود تيم ملي را هموار کنند.
قطبي تأکيد کرد: ‌زماني که يک بر صفر از عراق عقب افتاديم اطمينان داشتم که به بازي برمي‌گرديم چرا که شخصيت‌ بازيکنان را مي‌شناختم. شما ديديد که موقعيت‌هاي خوب گلزني به وجود آورده و خوشبختانه در همان نيمه اول گل مساوي را به ثمر رسانديم.

وي يادآور شد: 3 امتياز براي ما بسيار مهم بود و اين نشان مي‌دهد مي‌توانيد با 3 امتياز بازي بعد از گروه چهارم جام ملت‌ها به مرحله حذفي صعود کنيم. حتي اگر در بازي بعدي پيروز شده و صعود ما مسجل شود مي‌توانيم در بازي سوم چند بازيکن کليدي‌مان استراحت کند.
سرمربي تيم ملي در پاسخ به اين سؤال که از دو بازي آينده کدام حريف قوي‌تر است گفت: قطعاً امارات از کره شمالي تيمي قدرتمندتر محسوب مي‌شود.
وي در مورد ديدار امشب مقابل عراق افزود: مقابل تيمي بازي کرديم که همسايه ايران است و حساسيت نسبت به اين تيم هميشه وجود داشته است. بازيکنان خوب بازي کردند و توانستند در پايان با حفظ شرايط نتيجه را به سود خود رقم بزنند خوشحالم اين اتفاق افتاد چرا که ما راه‌هاي ضربه‌ زدن به عراق را مي‌دانستيم.

قطبي تصريح کرد: در جام ملت‌هاي آسيا اشتباهات باعث رقم خوردن گل‌ها مي‌شود و امروز هم با اشتباه ما عراقي‌ها به گل رسيدند اما مهم اين است که ما نقاط ضعف را بشناسيم و آنها را برطرف کنيم.
وي ادامه داد: بازيکنان ما احساسي هستند و اگر تمرکز بيشتري روي بازي‌ها داشته باشند مي‌توانيم راحت‌تر بازي کرده و به پيروزي برسيم.
سرمربي تيم ملي گفت: در دو سال اخير فشار زيادي روي تيم ملي ايران بوده است اين تيم به جام جهاني صعود نکرده به همين دليل بازيکنانش تحت تأثير قرار گرفتند اما پيروزي مقابل عراق باعث شد خودشان را باور کنند.
وي تأکيد کرد: فشار زيادي روي من است اما اين استرس و فشار را دوست دارم چون باعث مي‌شود بهترين عملکردم را به نمايش بگذارم.
قطبي در مورد عملکرد نه چندان مطلوب محمد غلامي از بازي مقابل عراق گفت: همه بازيکنان مورد علاقه من هستند اما غلامي هم امشب تمام تلاشش را کرد او وظيفه سنگيني داشت و من از اين مهاجم راضي هستم.
قطبي در پايان گفت: شجاعي قهر نکرده و تب داشت. او به من گفته بود تب دارم و بحث قهر کردن مطرح نبود و با هماهنگي با من به رختکن رفت.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن