تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816929978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پژواك


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: پژواك
فيلمبرداري شب سرباز
تبريز- خبرنگار كيهان: مراحل توليد تله فيلم «شب سرباز» در روستاي «سار» صوفيان در آذربايجان شرقي آغاز شد.
«شب سرباز»، عنوان فيلم تلويزيوني با محوريت فرهنگ بومي- مذهبي منطقه آذربايجان و با موضوعيت نقش پليس در جامعه است كه مراحل توليد خود را، آغاز كرده و پروژه اي 90 دقيقه اي است.
همايش مشروطه پژوهي
¤سومين همايش مشروطه پژوهي با موضوع ادبيات مشروطه در تبريز برگزار شد. تعداد 64 مقاله به دبيرخانه اين همايش رسيد كه 12 مقاله براي ارائه و 35 مقاله نيز براي چاپ انتخاب شدند. نقد و بررسي آثار برجسته ادبي دوران مشروطيت، واكاوي تأثير مطبوعات عصر مشروطيت در سبك نظم و نثر فارسي و تحليل ادبيات عصر مشروطه در پيدايش ادبيات نوين ايران از محورهاي مقالات بود.
نمايشگاهي از عكس عشاير
گرگان- خبرنگار كيهان: نمايشگاهي ازآ ثار عكاسي هنرمند گلستاني ابوالقاسم قاسمي در محل نگارخانه سوره حوزه هنري گلستان برپا شد.
دانيال كلاهدوزي مدير روابط عمومي حوزه هنري با اعلام اين خبر گفت: ابوالقاسم قاسمي، از هنرمندان انجمن سينماي جوانان گلستان و مدرس دانشگاه در رشته عكاسي است كه تاكنون نمايشگاه هاي گروهي و انفرادي متعددي را در سطح كشور و خارج از كشور برگزار كرده است و موفق شده جوايزي چون مدال طلاي جشنواره Ps آمريكا، الگاروي پرتغال، بلژيك، كرواسي و ژاپن را بدست آورد.
تقدير از حوزه هنري
¤ معاون سينمايي و سمعي بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در سفر به استان گلستان و بازديد از سينماهاي استان از نحوه مديريت و عملكرد حوزه هنري گلستان در بخش سينما تقدير كرد و استان گلستان را جزو استان هاي نمونه در امر بازسازي و اداره سينما دانست.
جعفري جلوه اظهار اميدواري كرد: با اختصاص كمك هاي بيشتر از سوي منابع استاني و اعتبارات ملي اين روند شتاب بيشتري به خود بگيرد.
اجراي نمايش خياباني
بناب- خبرنگار كيهان: نمايش خياباني دوئل به نويسندگي و كارگرداني محمد حسين داوودي در بناب به اجراي عمومي درآمد. اين نمايش كه مضموني اجتماعي و در راستاي مبارزه با موادمخدر تهيه شده است. مبارزه و رجزخواني نماد موادمخدر با نماد سلامتي و تندرستي را به تصوير مي كشد. و به مدت 7 روز در پارك ها و اماكن عمومي به نمايش درآمد.
همايش عاشيقلار
¤ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بناب با همكاري انجمن ادبي اين شهرستان سومين همايش عاشيقلار را با حضور گروه هاي موسيقي محلي برگزار مي كند. به گزارش خبرنگار ما از بناب زمان برگزاري اين همايش روز جمعه 25 مردادماه جاري اعلام شده است.
سرود همگاني
شهركرد- خبرنگار كيهان: مدارس آموزش و پرورش ناحيه 2 شهرستان شهركرد در مسابقه سرود همگاني يادواره سال اتحاد ملي در مرحله استاني رتبه اول را به خود اختصاص دادند. در اين مسابقه در دوره ابتدايي در بخش پسران مدرسه امام خميني(ره) و در بخش دختران مدرسه بهار انقلاب رتبه اول را كسب كردند و در دوره راهنمايي نيز مدرسه راهنمايي تحصيلي نمونه ميرداماد و در دوره متوسطه نيز دبيرستان دخترانه شاهد موفق به كسب رتبه اول شدند.
قصه هاي شهر شادي
دهلران- خبرنگار كيهان: نمايش عروسكي «قصه هاي شهر شادي» در شهرستان دهلران اجرا شد. نمايش عروسكي قصه هاي شهر شادي با موضوع پليس و با حضور هنرمنداني از تهران به همت فرماندهي انتظامي شهرستان دهلران با حضور گسترده مردم به اجرا درآمد.
برپايي كارگاه خلاقيت
كاشان- خبرنگار كيهان: مدير فرهنگسراي مهر سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان از برپايي كارگاه خلاقيت همزمان با فصل تابستان در اين فرهنگسرا خبر داد. محمد شفاهي گفت: در اين كارگاه تازه ترين فعاليت هاي آموزشي در رشته هاي هنري متناسب با سن كودكان همراه با انواع برنامه هاي شاد و متنوع ويژه گروه سني كودك انجام مي شود.
وي افزود: در كارگاه خلاقيت، كودكان 4 تا 7 ساله در كلاس هاي نقاشي، قصه گويي، نمايش خلاق و... حضور مي يابند.
بزرگداشت كمال الملك
¤ همزمان با سالروز بزرگداشت كمال الملك نقاش نامدار كاشاني، آثار طراحي «فيگوراتيو» مهدي رعيتي در نگارخانه حوزه هنري كاشان به نمايش گذاشته شد.
به گزارش خبرنگار ما از كاشان اين آثار كه 24 تابلو طراحي از حالت هاي مختلف است، هر كدام در فاصله 5 تا 10دقيقه طراحي شده است.
مهدي رعيتي، متولد سال 1360 شهر بادرود است و هم اكنون مديريت دو آموزشگاه طراحي را به عهده دارد.
محفل انس با قرآن
اسفراين- خبرنگار كيهان: محفل انس با قرآن كريم با حضور قراء ممتاز و بين المللي و برجسته جهان اسلام در اسفراين برگزار شد. در محفل نوراني كه مسئولان محلي و دستگاههاي اجرايي و عاشقان كلام وحي حضور داشتند، دو تن از قاريان بين الملل وحيد مجتهدزاده از مشهد و مسعود گرجي از تهران آياتي از كلام الله را تلاوت كردند كه مورد استقبال پرشور حاضران قرار گرفت.
نمايشگاه هنرهاي تجسمي
اصفهان- خبرنگار كيهان: نمايشگاه صنايع دستي و هنرهاي تجسمي در فرهنگسراي شهر خورزوق از توابع شهر اصفهان برپا شد. به گزارش روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان اصفهان در اين نمايشگاه 120هنرمند صنايع دستي، خوشنويسي، تذهيب و نقاشي در قالب بيست غرقه آثار خود را به نمايش درآوردند.
انتشار كتاب ترافيك
¤ معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان از انتشار كتاب «چرا من تخلف كردم» به منظور افزايش فرهنگ ترافيك خبر داد. مصطفي نوريان افزود: تغيير نگرش شهروندان به قوانين راهنمايي و رانندگي به منظور حفظ جان انسان ها و ايجاد نظم و انضباط در سطح جامعه هدف اين معاونت در انتشار كتاب مذكور است. به گفته وي اين كتاب در 5 هزار نسخه به چاپ رسيده است و ادبياتي طنزگونه دارد.
مراسم شعر موعود
سرويس شهرستانها: همزمان با فرا رسيدن ايام مبارك نيمه شعبان، مراسم شعر موعود، عصر روز بيست و سوم ماه جاري در فرهنگسراي الغدير اسلام شهر برگزار مي شود. اين مراسم با حضور شاعران مطرح كشور از جمله استاد علي معلم برگزار خواهد شد.
 پنجشنبه 17 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن