تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815034545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني
كسب مقام چهارم كشوري توسط تيم روباتيك دانشگاه آزاد اسلامي واحد بافق

دانشجويان تيم روباتيك دانشگاه آزاد اسلامي واحد بافق موفق شدند در ششمين دوره از مسابقات روباتيك كشوري دانشگاه هاي سراسر كشور (موشهاي هوشمند) از بين 120 تيم شركت كننده، مقام چهارم را از آن خود كنند.
به گزارش ايسكانيوز، مهندس ميزان عدل سرپرست تيم اعزامي ضمن بيان اين خبر افزود: در اين دوره از مسابقات كه در دانشگاه آزاد اسلامي واحد سبزوار برگزار شد و از سطح بالايي برخوردار بود، تيم روبوكرش واحد بافق موفق شد به مرحله فينال راه يافته و در اين مرحله در رشته تعقيب خط ويژه مقام چهارم كشوري را از آن خود كند.
به گزارش خبرگزاري ايسكانيوز، در خرداد 87 مسابقات روباتيك منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامي با حضور 40 تيم در واحد بافق برگزار شد و تيم مذكور رتبه سوم اين مسابقات را كسب كرد.

برگزاري مراسم ازدواج دانشجويي 19 زوج
دانشگاه آزاد اسلامي واحد بردسير

در راستاي گسترش فرهنگ ازدواج آسان و كم خرج و تشويق دانشجويان به انجام سنت حسنه ازدواج، 19 زوج دانشجوي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بردسير با حضور جمع كثيري از دانشجويان، اساتيد و كاركنان و جمعي از روساي ادارات شهرستان بردسير در فضايي مالامال از شور و شادي آغاز زندگي مشترك خود را جشن گرفتند.
به گزارش ايسكانيوز، در ابتداي اين مراسم محسن پورنامداري رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بردسير پيرامون سنت حسنه ازدواج به ايراد سخن پرداخت.
رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بردسير در ادامه افزود: با پيگيري هاي صورت گرفته و با همت نماينده مردم سيرجان و بردسير در مجلس شوراي اسلامي، دانشگاه آزاد اسلامي واحد بردسير با افزايش هشت رشته جديد شامل: كارشناسي ارشد ادبيات و زبان فارسي، مهندسي رشته هاي آي تي، معماري، عمران، شيمي كاربردي، مرمت و احياي بناهاي تاريخي و كارداني به كارشناسي رشته هاي عمران و معماري در سال تحصيلي جاري در 37 رشته تحصيلي شاهد پذيرش دانشجو خواهد بود.

دكتر عليان رييس واحد مباركه:
كار فرهنگي كميت پذير نيست

رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد مباركه گفت:كار فرهنگي كميت پذير نيست ولي معياري براي تعيين كار فرهنگي وجود ندارد.
به گزارش ايسكانيوز،دومين نشست كارشناسان فرهنگي خواهر منطقه چهار به ميزباني واحد مباركه برگزار شد.
در اين گردهمايي كه با حضور حجت الاسلام والمسلمين حاج بيگي دبير شوراي فرهنگي منطقه چهار، دكتر عليان رييس واحد مباركه، حاج عابديني رييس دفتر فرهنگ اسلامي برگزار شد، دكتر عليان ضمن خير مقدم به حضار اذعان داشت: كار فرهنگي كميت پذير نيست ولي معياري براي تعيين كار فرهنگي وجود ندارد و همكاران فرهنگي بايد در اين حوزه تلاش كنند كارهايي انجام دهند تا ماندگار و موثر باشد.وي افزود: از آنجايي كه كليه مسايل فرهنگي در دانشگاه ها به نوعي به فعاليت هاي فرهنگي در حوزه خواهران گره خورده بنابر اين كار در اين حوزه بسيار حساس و حياتي است. همچنين در ادامه اين جلسه كارشناسان فرهنگي درخصوص عناوين و چگونگي اجراي دوره آموزش غيرحضوري، نحوه برگزاري برنامه هاي فرهنگي ماه رمضان، ارايه نوآوري و ابتكارات فرهنگي و بررسي طرح برگزاري دوره آموزش رابطين فرهنگي خوابگاه ها به بحث و تبادل نظر پرداخته و تصميماتي اتخاذ شد.

خودپرداز دانشگاه آزاد اسلامي واحد مباركه افتتاح شد

دانشگاه آزاد اسلامي واحد مباركه به منظور تسهيل در نحوه خدمات رساني به دانشجويان، اقدام به نصب دستگاه خودپرداز در اين واحد دانشگاهي كرد.
به گزارش ايسكانيوز،دكتر عليان رييس واحد مباركه در اين ارتباط بيان كرد: با توجه به توافق به عمل آمده با بانك ملي مركزي، اين دستگاه در كنار بانك ملي شعبه دانشگاه قرار دارد نصب و راه اندازي شد.دكتر عليان افزود: دستگاه فوق در كليه ساعات روز به طور مستمر از طريق باجه شعبه بانك ملي مركزي واقع در داخل دانشگاه به رياست نصوحي شارژ شده و به متقاضيان وجه نقد تحويل خواهد داد .

رئيس سازمان علمي-دانشجويي مهندسي برق كشور
خطاب به دانشگاه آزاد اسلامي واحد سبزوار:
قدرداني، شايسته كساني است كه در راه رشد و تعالي كشور گام برمي دارند

رئيس سازمان علمي دانشجويي مهندسي برق كشور باتشكر از تلاش هاي دكتر سعيدي اصل; رئيس واحد، از همكاري خوب دانشگاه آزاد اسلامي در برگزاري ششمين دوره ي مسابقات دانشجويي رباتيك كشوري موش هاي هوشمند، تقدير كرد.
به گزارش ايسكانيوز در فرازهايي از اين نامه كه از سوي مهندس هادي افشاري راد; رئيس سازمان علمي-دانشجويي مهندسي برق كشور خطاب به رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد سبزوار نگاشته شده، با اشاره به همكاري خوب مجموعه ي دانشگاه آزاد اسلامي، آمده است:
تشكر و قدرداني، شايسته ي كساني است كه در راه رشد و تعالي كشور گام برميدارند و با اتكا به ايزد منان از تلاش بي شائبه براي سازندگي اين مرز و بوم مضايقه ندارند.پاس مي داريم زحمات ارزشمند شما را در امر برگزاري ششمين دوره ي مسابقات دانشجويي رباتيك كشوري موش هاي هوشمند و نقش سپاس خود را به نشانه ي احترام بر اين لوح مي نگاريم.موفقيت و سربلندي روزافزون شما را از درگاه خداوند بزرگ خواستاريم. گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران حاكيست،ششمين دوره ي مسابقات دانشجويي رباتيك كشوري موش هاي هوشمند، هفتم الي نهم مردادماه سال جاري به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي واحد سبزوار برگزار شد.

تنديس شيخ شهاب الدين سهروردي در دانشگاه آزاداسلامي زنجان رونمايي شد

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد زنجان گفت: نصب تنديس ، كاري نمادين و سمبليك است كه اميدواريم با انجام چنين اقداماتي ، شيخ شهاب الدين سهروردي الگو و الهام بخش جوانان و دانشجويان قرار گيرد.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاداسلامي زنجان ، دكتر پرتوي صبح در مراسم رونمايي از تنديس شيخ شهاب الدين سهروردي در دانشگاه آزاداسلامي زنجان اظهار داشت: از گذشته تصميم داشتيم در محوطه استاد سراي دانشگاه از المان ها و يا آب نماهايي استفاده شود كه نهايتا به اين نتيجه رسيديم كه از شخصيت هايي كه در دنيا و كشور افراد برتر و مطرحي هستند و محل تولد آنها نيز استان زنجان است ، تنديس هايي ساخته و در اين محل نصب شود.
وي ادامه داد: بدين منظور تصميم گرفته شد كه براي اولين بار تنديس شيخ اشراق در اين محل نصب شود كه كار اتمام آن با روز 8 مرداد (روز بزرگداشت شيخ شهاب الدين سهروردي) مصادف شد. پرتوي گفت: سهروردي از چنان مقام والايي برخوردار است كه بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران در نامه تاريخي خود به گورباچف به وي توصيه كرده اند كه براي آشنايي هرچه بهتر با مكتب اسلامي به شناسايي و مطالعه شخصيت شيخ اشراق بپردازد. دكترتورج عقدايي ، رئيس دانشكده علوم انساني دانشگاه آزاد زنجان نيز ابراز داشت: سهروردي يكي از بزرگترين شخصيت هاي ايراني مي باشد كه حتي در كشورهاي اروپايي نيز مطرح است. مشاهده مي شود كه سهروردي از طريق اشراق به دريافت الهامات مي رسد و در اروپا نيز به اين شيوه انديشه ، تمركز خاصي صورت گرفته است. مهنس محمد شكرزاده ، معاون عمراني دانشگاه نيز به تشريح جزئيات فني اين تنديس پرداخت و گفت: ارتفاع اين تنديس يك متر و 80 سانتي متر و با پايه يك متر و 20 سانتي متر به 3 متر مي رسد و براي ساخت آن 3 ماه كار مطالعاتي و 3 ماه كار اجرايي صورت گرفته است.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن