تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804842290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گفتگو با نیما شاهرخ‌شاهی و ارسلان قاسمی


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک:
[تصویر: L127987491055.jpg]


پخش سریال‌های شبانه از تلویزیون، خانواده‌ها را پای جعبه جادویی می‌كشاند. در سال‌های اخیر، سریال‌های طنز شبانه جای خود را در بین مردم باز كرده بودند و در طول سال یا در فصل‌های مختلف، این چنین سریال‌هایی از شبكه‌های مختلف پخش می‌شدند، تا این‌كه در سال 85 سریال «نرگس»، سنت‌شكنی كرد و پس از آن فصلی جدید در این‌گونه برنامه‌سازی‌ها رقم خورد و پس از آن سریال‌های شبانه «ترانه مادری»، «رستگاران» و «دلنوازان» كلید خورد كه نرگس و رستگاران توسط سیروس مقدم و دلنوازان و ترانه مادری توسط حسین سهیلی‌زاده مقابل دوربین رفت. سهیلی‌زاده این بار «فاصله‌ها» را ساخته و سیروس مقدم هم با «زیر هشت» به زودی می‌آید. به هر حال زمانی كه چنین سریال‌هایی از تلویزیون پخش می‌شود، علاقه‌مندان به هنر می‌خواهند بیشتر درباره بازیگران آن بدانند، از این رو طبق سنت سال‌های قبل، به سراغ بازیگران مجموعه این شب‌های تلویزیون یعنی «فاصله‌ها» رفتیم. البته دلمان می‌خواست شاهرخ استخری هم در این جمع باشد، اما از آنجا كه همه شما پس از سریال «دلنوازان» به اندازه كافی از «شاهرخ استخری» اطلاعات كسب كردید، تصمیم گرفتیم از نیما شاهرخ‌شاهی (بازیگر نقش ساسان) و ارسلان قاسمی (بازیگر نقش وحید) گزارش تهیه كنیم، این مصاحبه در كنار «مسعود شجاعی» بازیكن بزرگ فوتبال ایران كه در اسپانیا توپ می‌زند با توجه به حضور او در فوتبال اسپانیا و تب داغ جام‌جهانی صورت گرفت و از آنجا كه نیما شاهرخ‌شاهی و ارسلان قاسمی از آن عشق فوتبالی‌ها هستند و نیما شدیدا عاشق فوتبال آلمان است، از مسعود شجاعی هم دعوت به عمل آوردیم تا یك مصاحبه سه نفره برای شما علاقه‌مندان به سینما و فوتبال به چاپ برسانیم...
گفتگوی مسعود و نیما خیلی جالب از آب در آمد، چرا كه هر دو درباره سینما و فوتبال اطلاعات كاملی داشتند، نیما خودش در نوجوانی فوتبال بازی می‌كرده و مسعود هم از علاقه‌مندان به فیلم است از آنجا كه مدتی از مسعود شجاعی خبری نداشتیم، یك گفتگوی كامل هم با این فوتبالیست انجام دادیم، جالب این‌كه هر سه دلشان می‌خواست سینما و فوتبال هر چه زودتر به روزهای آرمانی برسند و همه با یكدیگر «ما» شوند...
خانواده‌سبز: نیما طرفدار آلمان هستی؟
نیما: به شدت.
خانواده‌سبز: قبول داری این تیم منفورترین تیم جام است؟
نیما: براساس نظرسنجی‌ها این طور عنوان شده است.
خانواده‌سبز: چرا؟
نیما: چون خشك فوتبال بازی می‌كنند. اكثر آلمانی‌‌ها آدم‌هایی خشك و بی‌روح هستند و این قضیه در فوتبال آنها هم به چشم می‌خورد هر چند در این دوره، بازی‌های بسیار زیبایی از این تیم دیدیم.
خانواده‌سبز: و البته همیشه خوش‌شانس هستند و قرعه خوبی دارند؟
نیما: كجا خوش شانس هستند، الان به این جام نگاه كن. انگلیس، آرژانتین و چهار سال قبل هم پرتغال و آرژانتین را برد. همه، تیم‌های خوبی هستند اما آلمان‌ها همه را شكست دادند. من خسته شدم از بس اول هر جام می‌گویند آلمان ضعیف است. تازه آلمان‌ها پنج تا بازیكن خود را هم از دست داده‌اند، ضمن این‌كه در 10 دوره اخیر جام، آلمان‌ها هفت بار به نیمه‌نهایی آمده‌اند و در كل 19 دوره جام‌جهانی، هفت بار به فینال رسیده‌اند. هیچ تیمی این آمار را ندارد.
خانواده‌سبز: فوتبال اسپانیا چی؟
نیما: بازی اولش را تصادفی باخت. آنها فوتبال خوبی دارند. با پاسكاری‌های زیاد كه به آن تیكی‌تاكی می‌گوییم. ولی آلمان تیم‌ترین تیم جام است. شاید از نظر مهره، از سایر تیم‌ها كم داشته باشد اما تاكتیك و اتحاد تیمی خوبی دارند.
حالا نیما وارد بحث با مسعود می‌‌شود، دوست دارد از فوتبال اسپانیا بیشتر بداند.
نیما: مسعود تو روبه‌روی مسی بازی كرده‌ای، كمی از او برایمان می‌گویی؟
مسعود: كریس رونالدو هم خیلی خوب است اما مسی را نمی‌شود پیش‌بینی كرد. وقتی در بچگی بازی می‌كردم می‌گفتند توپ به پای من می‌‌چسبد، اما الان می‌بینم واقعا توپ به پای مسی چسبیده است. مثلا در بازی با آرسنال هر چقدر هم او را می‌زدند باز كار خودش را می‌كرد. حالا یك خاطره هم بگویم، پدرم كه به اسپانیا آمده بود، همین بازی بارسا با آرسنال را پیش من می‌دید كه در آن بازی مسی 4 گل زد. می‌دانید كه مسی بچه بوده هورمون رشدش ترشح نمی‌كرد و به همین دلیل ناقص بود، باشگاه بارسلونا در 10 سالگی او را می‌خرد و پرورش می‌دهد و خرج درمانش را هم می‌پردازد. وقتی مسی در بازی، گل چهارم را می‌زند، پدرم روی دسته مبل می‌زند و می‌گوید: بچه‌های مردم ناقص هستند، ببین چی كار كردن بچه ما سالمه، ببین چی كار می‌‌كنه، گفتم: بابا، مسی در دنیا یكی یه دونه است.
نیما: حركات او قابل پیش‌بینی نیست، یعنی چی؟
مسعود: قبل از این‌كه، توپ به او برسد تصمیم می‌گیرد كه چه كار كند این خیلی مهم است، ‌كه دیدش باز باشد و بداند چه كار می‌خواهد بكند. مسی حتی دو سه حركت بعدش را هم پیش‌بینی می‌كند. من به اعتماد به نفس در هنر، ورزش یا هر موضوع دیگری خیلی اعتقاد دارم. درجه اعتماد به نفس مسی بی‌نهایت است.
نیما: فكر می‌كنم تو هم، اعتماد به نفس خوبی پیدا كرده‌ای. مثلا لایی می‌اندازی، به كدام بازیكن بود؟
مسعود: آلبلدا. من دو سال پیش سال بهتری داشتم چون بعد از پایان فصل، من بعد از مسی، آگوئه‌رو (داماد مارادونا) و یك بازیكن دیگر، چهارمین بازیكن تكنیكی لالیگا شدم ولی خب سال قبل فوروارد خریدند و من كمتر فرصت بازی پیدا كردم.
نیما: بحث اعتماد به نفس شد این قضیه چقدر در گلی كه به آتلتیكومادرید زدی تاثیر داشت؟
مسعود: من اول بازی با كتف خوردم زمین و نمی‌توانستم بدوم. اومدم بیرون و اسپری زدم. مربی گفت تعویضت كنم، گفتم نه. یك آمپول زدم، رفتم داخل زمین و یك پاس گل هم دادم، بین دو نیمه دو آمپول دیگر هم زدم. نیمه دوم یك روز رویایی برای من رقم زده شد. در آن بازی روبه‌روی پابلو كه آن موقع دفاع تیم ملی بود بازی كردم. من دو تا پاس گل دادم و یك گل زدم.
نیما: بازتاب مطبوعات چه بود؟
مسعود: اتفاقا من روزنامه‌های آن را دارم، بعد از بازی همه نظر داده بودند، روزنامه سراسری «آس» یك عكس از من زده و مطلبی برام نوشته بود. یا یوهان كرایف گفته بود من جزء معدود بازیكنانی هستم كه با دو تا پا دریبل می‌زنم.
خانواده‌سبز: شما كارهای نیما را از جام‌جم، سینما یا به وسیله سی‌دی دیده‌ای؟
مسعود: من دو سه تا از كارهای نیما را دیده‌ام، پارك وی، دایره زنگی و... چون هر وقت به ایران می‌آیم سی‌دی‌ها را می‌خرم و با خودم می‌برم و آنجا می‌بینم. معتقدم در پارك‌وی نیماجان خیلی بهتر بازی كرد. خواهرم 10 سال پیش در كار گریم سینما بود. در عینك دودی و... الان كاناداست. وقتی بحث سینما می‌شود همیشه از بازی نیما تعریف می‌كند و این‌كه جزء معدود بازیگرانی است كه قیافه ایرانی دارد.
مسعود: نیما، تا حالا اسپانیا اومدی؟
نیما: بله، پارسال تابستان بازی آتلتیكو بیلبائو و بارسلونا را از نزدیك دیدم كه از دو روز قبل بلیت‌ها رزرو شده بود. ما كه طبقه دوم بودیم قیمت بلیت 60 یورو بود، جو وحشتناكی داشت و با هیچ كجا قابل قیاس نیست. البته برای تفریح به اسپانیا رفته بودم.
مسعود: اسپانیا كشوری زیبا و برای تفریح جای مناسبی است. چون با كشورهای دیگر فرق می‌كند. اگر می‌خواهی آرامش داشته باشی جنوب اسپانیا جای خوبی است. البته ما در شمال اسپانیا هستیم كه مثل نوشهر خودمان است و همیشه هوای ابری و بارانی دارد.
خانواده‌سبز: ارسلان. تو هم طرفدار فوتبال هستی؟
ارسلان: بله، بازی‌های جام‌جهانی را تماشا می‌كنم.
خانواده‌سبز: طرفدار چه تیمی هستی؟
ارسلان: ایران و بعد هم آلمان، سر فیلمبرداری فاصله‌ها حسابی با بچه‌ها در مورد بازی‌ها كری می‌خواندیم.
خانواده‌سبز: بازی‌های لالیگا را چی؟ دنبال می‌كنی؟
ارسلان: اگر وقت كنم. چون كار و درس، زیاد به من فرصت نمی‌دهد.
خانواده‌سبز: یك مدت كم‌كار شده بودی. كار فاصله‌ها از كی به تو پیشنهاد شد؟
ارسلان: اسفند پارسال پیشنهاد شد و من هم آمدم كه با نیما و شاهرخ كار كنم. بعد از هوش سیاه بود.
خانواده‌سبز: تا حالا چند تا فیلم بازی كردی؟
ارسلان: 28 تا!
نیما: بریم دوباره سر بحث خودمان. در مورد مسی گفتی. حالا از كریس رونالدو بگو. چرا اینقدر منفور است؟
مسعود: اون موقع كه در منچستر بازی می‌كرد خیلی خوب بود. من خودم خیلی دوستش داشتم ولی وقتی اومد رئال مادرید چون جنبه تبلیغاتی پیدا كرده بیشتر به حاشیه رفته است. در خود مادرید هم زیاد محبوبیت ندارد. فرقش با مسی این است كه مسی از اول این طور بود، اما كریس رونالدو یك دفعه به این جایگاه رسیده است.
نیما: رونالدو یكسری حركات اضافه دارد. مثلا پشت ضربه ایستگاهی پاهایش را باز می‌كند، به نظرم اینها «شو» است. اما مسی یا تو این حركات را ندارید.
مسعود: بله همین طور است. او در منچستر این كارها را نمی‌كرد اما اینجا جنبه تبلیغاتی دارد چون پول خوب گرفته، حدودا به پول ایران 110 میلیارد تومان. دیگه اگر برود بنشیند خانه هم راحت پول در می‌آورد. به نظرم این قضایا او را سرد كرده و انگیره را از او گرفته است. ولی مسی چون از اول عاشق بوده با عشق فوتبال بازی می‌كند.
نیما: نقطه ضعف رونالدو چیست؟
مسعود: عصبی است. خیلی عجیب است، اما مسی را اگر هم بزنی، هیچی نمی‌گوید، بلند می‌شود و كار خودش را انجام می‌‌دهد.
نیما: كدام یك از این دو بازیكن توانایی تغییر نتیجه را دارند.
مسعود: از نظر فنی حساب كنی رونالدو كامل‌تر است. چون قد بلندی دارد، خوب شوت می‌زند، سر می‌زند، ضربه ایستگاهی می‌زند اما مسی موثرتر است.
نیما: نظر مردم شهر پامپلونا در مورد تو چیست؟ اصلا این شهر چه جور شهری است؟
مسعود: گفتم كه مثل نوشهر خودمان است. كوچك است و 300 هزار نفر جمعیت دارد. اونجا من و جواد همه جا با هم هستیم. خرید، مهمانی، رستوران و...
نیما: تونل ورزشگاه نیوكمپ ترسناك‌تر است؟
خانواده‌سبز: یا سانتیاگو برنابئو؟
مسعود: نیوكمپ، چون هم پله زیاد دارد و هم صدای تماشاگران به صورت وحشتناكی تو را می‌‌ترساند. زمین هم بزرگ است و در آن خوب هم پاسكاری می‌كنند تا جایی كه در دقیقه 50 از نفس می‌افتی.
مسعود: نیماجان، شما از شرایط سینما بگو؟
نیما: سینمای ما نابود شده، چون الان خیلی از فیلم‌ها ضعیف شده‌اند. از 70 فیلم كه مثال بزنیم 50 فیلم خیلی ضعیف هستند و تنها 7، 8 فیلم خوب ساخته می‌شود كه باید شانس داشته باشی تا در آنها بازی كنی. الان فروش فیلم‌ها را نگاه كنید روز به روز آمار آن پایین‌تر می‌آید. به نظرم شبكه‌های ماهواره‌ای مثل «فارسی وان» هم به سینمای ما ضربه می‌زنند. چاره كار خیلی سخت است اما باید امیدوار باشیم فیلم‌های ضعیف خوب نفروشند تا آن وقت به فكر چاره باشیم!
مسعود: مثل فوتبال كه وقتی تیم به جام‌جهانی نمی‌رود، می‌گویند باید یك تصمیم اساسی بگیریم. یا یك نسل فوتبال كه تمام می‌شود می‌خواهند بروند تازه برنامه‌ریزی كنند، اما...
خانواده‌سبز: آینده را برای ارسلان چطور می‌بینی نیما؟
نیما: خب ارسلان چهره خوبی دارد و الان در نوجوانی حدود 28 كار انجام داده است. آینده خوبی را برای او تصور می‌كنم، ضمن این‌كه بچه‌ باهوشی است.
نیما: دوباره بریم سراغ فوتبال. بازیكنان یا خودت هر لحظه حواستون به این است كه دوربین روی شماست یا نه؟
مسعود: من نه، اما بعضی بازیكن‌ها هستند، من پدرم اومده بود اسپانیا، سه تا بازی روی سكو بود و پیداش نمی‌كردم. البته من در دو تا از آن بازی‌ها گل زدم. هر چقدر خواستم پیداش كنم برم سمتش نتونستم. اما بعضی‌ها...
نیما: به شادی بعد از گل فكر می‌كنی؟





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 282]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن