تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820490870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مراسم جشن بزرگ اعيادشعبانيه دررباط كريم برگزارشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مراسم جشن بزرگ اعيادشعبانيه دررباط كريم برگزارشد
رباط كريم - به مناسبت سالروزولادت سه اخترتابناك آسمان عصمت وطهارت سالارشهيدان، عملداركربلاوسيدالساجدين (ع) روزچهارشنبه مراسم جشن بزرگ اعياد شعبانيه توسط اداره اوقاف و امورخيريه رباط كريم در امامزاده عمادالدين برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ايرنا ، در اين مراسم جمع زيادي از اقشار مختلف مردم و مسوولان محلي با برگزاري مراسم مولودي خواني ، عشق و ارادت خود را به آستان اين مواليد شعبانيه نشان دادند.
در ادامه اين مراسم به مناسبت روز پاسدار از پاسداران سپاه ناحيه مقاومت بسيح شهرستان رباط كريم نيز با اهداي هدايايي قدرداني شد.
رئيس اداره اوقاف و امورخيريه رباط كريم در اين مراسم با تبريك اين ايام گفت: اداره اوقاف و امورخيريه رباط كريماي نشر فرهنگ ديني به برگزاري مراسم ويژه اعياد و مناسبات اسلامي مي پردازد.
علي اصغر غفاري افزود: نشر فرهنگ ديني و قرآني و مبارزه با تهاجم فرهنگي از مهمترين اهداف اين اداره در راستاي ترويح فرهنگ حسيني است.
وي اظهارداشت: اين اداره به برپايي ايستگاه صلواتي و پخش شيريني و شربت و ديدارباخانواده هاي معظم شهدا و جانبازان و اهداي هدايايي به رسم يادبود پرداخته است.
امام جماعت شهرنصيرآباد نيزدراين مراسم گفت: هدف ازبرپايي جشن هاي شعبانيه، توجه به اهداف والاي ائمه ومعصومين است و وظيفه همه مسلمانان دراين ايام شناخت امامان و راه و هدف آنان است.
حجت الاسلام محمد شائق افزود: در جامعه اسلامي به جز تاريخ ولادت و شهادت چيزي در خصوص ائمه گفته نمي شود و ما در شناخت امام و راه امام حركت موثري انجام نداده ايم.
وي اظهارداشت: در جامعه ما درميان اقشارمختلف ، شورحسيني يا هست و يا كم است ولي شعور حسيني يا نداريم ويا دراين مورد خيلي كم كار كرده ايم.
وي دراين ايام توجه بيشتر به فرهنگ ديني و حسيني را خواستارشد و گفت: موجوديت و معناي اسلام در اثر قيام حسيني ماندگار شده و اگر قيام حسيني نبود، امروز حتي اسمي هم از اسلام در بايگاني هاي تاريخ مشاهده نمي شد. ك/2
تهرام/7249/588/1547
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن