تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820647211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بانك صادرات تا پايان شهريور ماه پنج درصد سهام خود را در بورس عرضه مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: بانك صادرات تا پايان شهريور ماه پنج درصد سهام خود را در بورس عرضه مي كند


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: مدير امور مالي بانك صادرات گفت: اين بانك براي شفاف سازي حساب هاي خود تلاش هاي فراواني را انجام داده و تا پايان شهريور ماه پنج درصد سهام خود را در بورس عرضه خواهد كرد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، خراساني مدير امور طرح و برنامه بانك صادرات با ذكر اينكه اين بانك از سال 80 روند تغيير و تحول را بنا كرده است گفت: حركت به سوي بانكداري متمركز از مهمترين برنامه هاي بانك صادرات است كه سرمايه گذاري هاي عظيمي در اين زمينه انجام شد.
وي افزود: بزرگترين حجم حساب هاي متركز كشور تا پايان سال 86 حدودا 16 ميليون و 800 هزار حساب برآورده شده كه بالغ بر پنج ميليون و 344 هزار كارت فعال در كشور وجود دارد.
خراساني با ذكر اينكه بانك صادرات بزرگترين شبكه پايانه هاي فروش كشور را دارد، اذعان داشت: گرايش به سمت عرصه خدمات اينترنتي و موبايل گسترش قابل توجهي داشته و در هفته گذشته نيز 41 هزار كاربر بانكداري اينترنتي را پوشش داده است.
همچنين ارجمندي مدير امور مالي بانك توسعه صادرات نيز با اشاره به پيچيدگي هاي اقتصاد ايران گفت: در راستاي خصوصي سازي بانك هاي ملت، صادرات، تجارت بايد تا 80 درصد سهام خود را از طريق بورس واگذار كنند.
وي خاطر نشان كرد: نگاه خصوصي سازي بر اين بوده است كه سهام قبلي واگذار شده و از اين رو صادرات در ترافيك واگذاري هاي دولت باقي مانده است.
ارجمندي با ذكر اينكه تا آخر شهريور، بانك صادرات پنج درصد سهام خود را عرضه مي كند، گفت: بانك صادرات براي شفاف سازي حساب هاي خود تلاش هاي لازم را انجام مي دهد.
وي در ادامه در خصوص جدا شدن سرمايه گذاري غدير از بانك صادرات تصريح كرد: براي شفاف سازي سرمايه گذاري غدير 51 درصد سهام به صورت بلوكي در حال واگذاري است.
اين مقام آگاه با اشاره به اينكه واگذاري در بازار پول نكات مهمي را دارد افزود: مهمترين امر آن است كه كفايت سرمايه بانك ها وضعيت مطلوبي را ندارد و بر اين اساس اضافه برداشت بانك ها از بانك مركزي پيش آمده است.
وي اظهار داشت: با خروج غدير كفايت سرمايه بانك بهبود پيدا كرده و با فروش غدير نسبت به بهاي تمام شده سود قابل ملاحظه اي را شناسايي كرده كه اثر مثبتي روي eps خواهد داشت.
برهاني مدير عامل بانك صادرات نيز در ادامه سخنان ارجمندي با بيان اينكه بسته سياست بانك مركزي در شرف ابلاغ و اجراست گفت: ميزان تسهيلات دهي به تناسب جذب منابع است و در چهار ماهه گذشته تسهيلات داده شده دو هزار ميليارد ريال داشته است.
وي مطالبات معوقه را 5/10 تسهيلات دانسته و افزود: به محض اينكه مطالبات معوق و سررسيد گذشته شد كاملا تعيين مي شود.
مدير عامل بانك صادرات ميزان اضافه برداشت ها را دوهزار و 600 ميليارد دانسته و افزود: ميزان چك پول هاي منتشر شده حدود 14 هزار ميليارد است كه مقاطع پاياني سال افزايش مي يابد.
وي با تاكيد بر رشد تسهيلات قرض الحسنه اذعان داشت: سپرده قرض الحسنه در حدود 20 هزار ميليارد ريال است كه اگر 20 درصد از آن كم شود، حدود 16 هزار ميليارد آن خالص و 9 هزار ميليارد آن قرض الحسنه پرداخت شده است./02 /144/120
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن