تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798048584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط ارتباطي اطلاعات با مردم


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي اطلاعات با مردم
وضعيت نامناسب بهداشتي بيمارستان‌

بيمارستان سوانح و سوختگي شهيد مطهري از نظر بهداشت وضع نامطلوبي دارد و عيادت‌كنندگان از وضعيت نامناسب بهداشتي اتاق‌هاي بيماران بستري شده، رنج مي‌برند. از مسئولان امر تقاضا مي‌شود در مورد رفع مشكل ياد شده اقدام كنند.

ابراهيم مهرباني‌

‌4 ساعت قطع برق در خيابان مدائن‌

روزهاي 31 تير و 1 مرداد، برق خيابان مدائن جنوبي نارمك 4 ساعت قطع شد، كه جا دارد از تكرار اين خاموشي‌هاي بلندمدت پيشگيري شود.

حسيني‌

ايران خودرو سريعتر اقدام كند

براي جايگزيني خودروي پلاك قرمز بين‌شهري فرسوده‌ام، يك سال پيش اقدام كردم و تمامي مدارك مورد نياز را تحويل دادم. اما هنوز شركت ايران خودرو در اين باره اقدامي نكرده و از آنجا كه امرارمعاش من با خودروي پلاك قرمز جاده‌اي امكان‌پذير است، تقاضايم اين است كه ايران خودرو نسبت به تحويل خودروي جايگزين به من، در اسرع وقت اقدام كند.

متقاضي خودروي جايگزين‌

وزش باد شديد، ديوار ساختمان نوساز را فروريخت!

عصر 1/5/87 كه باد شديدي در تهران وزيدن گرفت، براثر آن ديوار ساختمان تازه سازي در بلوار كمالي پونك كه هنوز مورد بهره‌برداري قرار نگرفته است، برروي ديوار همسايه فرو ريخت و ويران شد!

با اين وضع، وزارت مسكن و شهرداري و نظام مهندسي به جاي متهم كردن يكديگر، بهتر است متولي خاصي را براي نظارت برساخت و سازها تعيين كنند و آن را در اجراي وظايفش ياري دهند، وگرنه با ادامه اين وضع اگرخداي‌نكرده زلزله شديدي در تهران روي دهد، تكرار فروريختن ساختمان سعادت‌آباد به تعداد فراوان در نقاط مختلف شهر، دور از انتظار نخواهد بود.‌

شهروندتهراني‌

خليج‌ پارس به جاي خليج فارس‌

براي پاسداري از زبان شيرين پارسي، پيشنهادمي‌شود اسامي استان فارس به پارسيان و خليج‌فارس به پارس تغيير كند و در ساير موارد مشابه نيز به همين گونه عمل شود.‌

تلفن به خط ارتباطي‌

پيشنهادي در مورد آزمون‌هاي استخدامي‌

با توجه به ناامني جاده‌ها به دليل حوادث رانندگي، پيشنهاد مي‌شود پذيرفته شدگان در آزمون‌هاي استخدامي شركت‌ها و نهادهاي دولتي و بخصوص دختران و زنان جوان، در شهرهاي محل سكونتشان مشغول به كار شوند. زيرا از قديم گفته‌اند علاج و اقعه قبل از وقوع بايد كرد.‌

يك مادر

نه چيزي از دولت مي‌خواهيم، نه چيزي از ما بگيرند

حذف كوپن و حذف يارانه برق و گاز و آب ولو به قيمت برقراري يارانه نقدي سبب تورمي وحشتناك و غيرقابل انتظار مي‌شود. وقتي قيمت برق و گاز حدود 5 -6 برابر بشود روي هرچه دست بگذاري 6-5 برابر خواهد شد و اين، جامعه را متشنج خواهد كرد، لطفاً مسئولان لطف كنند، نه چيزي به مردم بدهند نه چيزي بگيرند.

تلفن به خط ارتباطي‌

خدمت به مراجعان بدون امكانات ‌

اخيراً براي صدور گذرنامه به دو راهي قلهك مراجعه نمودم، ضمن سپاسگزاري از برخورد انساني افسر مربوطه، گرماي بيش از حد اين جايگاه كلافه كننده بود. از مسئولان استدعا دارد، نه بخاطر مراجعين كه مدت كوتاهي آنجا هستند، بلكه به پاس زحمات پرسنل زحمتكش وسيله خنك‌كننده‌اي در اين مركز نصب نمايند.‌

مهندس رحماني

به چه جراتي كارت ملي و شناسنامه‌هايمان را در خطر گم‌شدن قرار دهيم؟

بيش از يك سال براي گرفتن كارت ملي خود و خانواده‌ام معطلي و دوندگي داشته‌ام، حالا مي‌گويند كارت‌ها را همراه اصل و فتوكپي شناسنامه به مدرسه محل بدهم، براي آمار جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها.

باور كنيد به فكر اين مي افتم كه اگر كارت‌ يا شناسنامه‌ها گم بشود چه مي‌كنم، بند بند تنم مي‌لرزد. تقاضا دارم بنويسيد ما ترسوها يارانه نقدي، نخواهيم خيالمان راحت‌‌تر است.

سرپرست يك خانواده تهراني

پرسشنامه‌‌هاي اقتصادي ناقص است

سئوالات پرسشنامه‌هاي اقتصادي بسيار عجولانه طرح شده و فقط درآمد‌ها را مورد سئوال قرار داده، افرادي چون اينجانب كه هزينه دختر خود و فرزندانش را به علت بيكاري داماد، مي پردازم اين امر را در كجاي پرسشنامه بنويسم؟ خانواده‌هايي كه بيمار خاص دارند و آمپول‌هاي چند ده هزار توماني بايد برايش خريداري كنند اينها را كجا بايد بنويسند؟ مگر از خير آن بگذرند، چون پرسشنامه ناقص است.

تلفن به خط ارتباطي

قبرستان ظهيرالدوله متولي مي‌خواهد

روز جمعه گذشته به قصد زيارت قبور در قبرستان ظهيرالدوله به اين محل مراجعه كرده بوديم كه پسر نوجواني كه خود را نگهبان اين محل معرفي كرد بابت ورود ما به محل مبلغ يكهزار تومان دريافت كرد. خواهشمندم اين محل نيز تحت پوشش ميراث فرهنگي قرار گيرد و با تعمير و بازسازي آن به محلي براي سياحت و زيارت افراد تبديل شود.

شايان

ابهام در مورد فروش آزاد فيش حج عمره

در محله ما اعلاميه‌هاي بسياري را در باره فروش آزاد فيش حج عمره به ديوارها چسبانده و در آن‌ها، شماره تلفن همراه هم ذكر كرده بودند. براي آن كه بدانم اين اعلاميه‌ها دروغين و با هدف كلاهبرداري است يا نه، از اطلاعات تلفن 118 شماره تلفن‌هاي اداره آگاهي را گرفتم. اما هر بار كه زنگ زدم كسي گوشي را برنمي‌داشت تا عاقبت با تلفن پليس 110 تماس گرفتم كه پاسخ دادند بايد با پايگاه آگاهي سيدخندان تماس بگيرم. اين كار را كردم كه آن‌ها گفتند اين موضوع به ما ربطي ندارد و بايد با اداره آگاهي مركز تماس بگيرم! به راستي اگر كسي بخواهد از چگونگي و صحت و سقم فروش آزاد فيش‌هاي حج عمره سردربياورد و از قانوني بودن آن مطمئن شود به كجا بايد مراجعه كند؟ اميدوارم سازمان حج به اين سئوال پاسخ دهد.

شهروند تهراني

پاسخ مسئولان‌

پاسخ وزارت آموزش و پرورش در مورد طرح همترازي‌

عطف به مطلب مندرج در آن روزنامه مورخ 17/4/87 با عنوان به اطلاع مي‌رساند:‌

‌1- به استناد ماده 8 قانون نظام هماهنگ پرداخت كاركنان دولت، حقوق و فوق‌العاده شغل دارندگان مدارك تحصيلي فوق‌ليسانس و دكترا كه در مشاغل آموزشي، مطالعاتي و تحقيقاتي به خدمت اشتغال دارند نبايد از 80% مجموع حقوق و فوق‌العاده شغل كاركنان مشابه قانون اعضاي هيات علمي دانشگاه‌ها كمتر باشد.

همچنين در ماده قانوني فوق صرفاً اشاره به حقوق و فوق‌العاده شغل شده و ساير مزايا را در بر نمي‌گيرد كه براين اساس براي كاركنان مشمول وزارت آموزش و پرورش به همين نحو عمل مي‌شود و علاوه بر آن همه ساله مصوباتي كه از طريق مراجع ذيصلاح براي افزايش حقوق اعضاء هيات علمي دانشگاهها صادر مي‌گردد در مورد مشمولين ماده مذكور نيز اجرا مي‌شود، ليكن چنانچه اعضاء هيات علمي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي از مزاياي ديگري غير از فوق‌العاده شغل برخوردار باشند، بالطبع آن مزايا در اعمال همترازي 80% لحاظ نخواهد شد و بدين نحو هيچ حقي از حقوق ايشان و سايرين تضييع نمي‌شود.‌

‌2- به استناد مصوبه شماره 34183/ت 37411ه- مورخ 6/3/86 هيات محترم وزيران، مشمولين طرح طبقه‌بندي مشاغل معلمان در واحدهاي آموزشي، به شرط دارا بودن تدريس تمام وقت مي‌توانند براساس مصوبه شماره 2552 / ت 28833 ه- مورخ 26/1/83 هيات محترم وزيران از فوق‌العاده ويژه طرح ارتقاي شغلي معلمان (ارشد، خبره، عالي)، در صورت احراز شرايط لازم بهره‌مند گردند.

3- به استناد راي مشاره 23-22 مورخ 19/1/86 هيات عمومي ديوان عدالت اداري (مبني بر احتساب مابه‌التفاوت همترازي موضوع ماده 8 قانون نظام هماهنگ پرداخت كاركنان دولت در تعيين فوق‌العاده جذب، ) كاركنان مشمول از تاريخ استحقاق از مزاياي مربوط برخوردار خواهند شد و موضوع طي بخشنامه شماره 15/710 مورخ 9/3/86 جهت اجرا به سازمان آموزش و پرورش استانها ابلاغ گرديده است.

احمد مرادي مديركل روابط عمومي‌




 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 435]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن