تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820510974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سايت مخصوص پزشكان در اروميه احداث مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سايت مخصوص پزشكان در اروميه احداث مي شود
اروميه - خبرگزاري مهر: شهردار اروميه گفت: براي احداث سايت مخصوص پزشكان در خارج از شهر آمادگي داريم.

به گزارش خبرنگار مهر در اروميه، ابراهيم بازيان، ظهر امروز در نشست اعضاي شوراي اسلامي شهر اروميه با مسئولان دانشگاه علوم پزشكي استان از تمركز مطب پزشكان در مركز شهر به عنوان يكي از معضلات اصلي ترافيك نام برد و اظهار داشت: در اين راستا بيمارستان‌هاي طالقاني و مطهري را با واگذاري زمين معوض به خارج از شهر انتقال داد.

وي با بيان اينكه براي توانمندي مناطق از لحاظ درماني به ‌ويژه مناطق كم ‌درآمد، لازم است دولت هميار بخش درماني باشد اظهار داشت: با اقدامات انجام گرفته، تلاش بر اين است تا سهم مردم با حاكميت را تعديل و هزينه‌هاي درماني را كاهش داد.

رئيس شوراي اسلامي شهر اروميه نيز در اين جلسه با بيان تلاشهاي انجام گرفته در شوراي اسلامي شهر اروميه در مساعدت به افراد بي بضاعت در ارائه خدمات درماني افزود: بر اساس مصوبه شورا مبلغ 300 ميليون ريال از محل ماده 17 براي كمك به بيمه تكميلي 500 نفر از اين افراد به صورت بي نام اختصاص يافته است.

پرويز جليلي با ابراز تاسف از برخورد نادرست برخي بيمارستانها با اين افراد خاطرنشان كرد: با اين اقدام شورا در صورت حمايت و همكاري مسئولان اين قشر ضعيف جامعه زير پوشش بيمه اي در هنگام بستري قرار خواهند گرفت.

وي با بيان اينكه برخي از پزشكان خود را متعهد به اجراي قرارداد با سازمانهاي بيمه اي نمي دانند، اظهار داشت: بعضي از اين پزشكان با اخذ هزينه هاي درماني خارج از تعرفه هاي پزشكي باعث تحميل بار درماني اضافي بر شهروندان مي شوند كه لازم است از سوي مسئولان ذيربط پيگيري شود.

جليلي با تاكيد بر توسعه متوازن درمانگاهها در تمام مناطق گفت: اكثر مراكز درماني در مركز شهر متمركز شدند در حاليكه احداث درمانگاه در مناطق حاشيه نشين توسط اشخاص حقيقي و يا حقوقي يك ضرورت است و توجه ويژه مسئولان در مراكز درماني را مي طلبد.

رئيس شوراي اسلامي شهر تعيين تكليف ساختمان درمانگاه فارابي را مورد تاكيد قرار داد و افزود: با وجود مصالحه انجام گرفته در خصوص واگذاري زمين معوض هنوز هيچ اقدامي براي تخريب آن صورت نگرفته است كه اين امر ضمن ايجاد ترافيك باعث نارضايتي شهروندان نيز شده است.

عادل فتاحي رئيس كميسيون عمران شوراي اسلامي شهر در اين جلسه به اجرايي شدن مصوبات دولت در بخش درماني تاكيد كرد و گفت: احداث دانشكده دندانپزشكي، داروسازي و تكميل بخش سوختگي و رواني و تسريع در راه اندازي درمانگاه سيدالشهدا از جمله مصوبات دوره اول سفر رياست جمهوري بود كه هنوز هيچ اقدامي در اين خصوص انجام نگرفته است.

كمبود دارو، قطعي هاي مكرر برق، قديمي بودن دستگاههاي بخش دياليز از جمله مواردي بود كه در اين جلسه توسط اعضاي شوراي اسلامي شهر مطرح و از سوي مسئولان حاضر در جلسه پاسخ داده شد.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 257]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن