تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821147646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهاي بنزين در ژاپن به بالاترين سطح خود تاكنون رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بهاي بنزين در ژاپن به بالاترين سطح خود تاكنون رسيد
خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) : توكيو- مركز اطلاعات نفتي ژاپن روز چهارشنبه اعلام كرد: ميانگين بهاي خرده فروشي بنزين معمولي در جايگاههاي عرضه سوخت در سراسر ژاپن به بالاترين سطح خود تاكنون رسيد.


به گزارش ايرنا به نقل از اين مركز ، بهاي خرده فروشي بنزين در جايگاههاي عرضه سوخت در ژاپن در روز دوشنبه هفته جاري با افزايش 40/4 ين به ازاي هر ليتر در مقايسه با هفته گذشته به 10/185 ين رسيد كه در نوع خود يك ركورد محسوب مي شود.
لازم به ذكر است مبناي بررسي مركز اطلاعات نفتي ژاپن در مورد ميانگين افزايش و يا كاهش بهاي بنزين ، روز دوشنبه هر هفته است.
اين براي نخستين بار از سال 1987 ميلادي كه كار جمع آوري اطلاعات مربوط به ميانگين بهاي بنزين در سراسر ژاپن آغاز شد ، تاكنون است كه ميانگين بهاي خرده فروشي بنزين در اين كشور تا به اين سطح افزايش مي يابد.
اين مركز از جمله دلايل افزايش بهاي بنزين در جايگاههاي عرضه سوخت در سراسر ژاپن را افزايش بهاي نفت خام در بازارهاي جهاني و همچنين افزايش هزينه هاي تهيه نفت خام از سوي شركتهاي بزرگ نفتي ژاپني نظير نيپون اويل ، بزرگترين شركت نفتي ژاپن و ديگر پالايشگاهها و عمده فروشان فرآورده هاي نفتي در اين كشور عنوان كرده است.
اين گزارش همچنين حاكي از آن است كه ميانگين فروش بنزين سوپر در جايگاههاي عرضه سوخت در سراسر ژاپن با رسيدن به سطح 196 ين به ازاي هر ليتر ، به بالاترين سطح خود رسيده است.
بهاي گازوئيل نيز با 50/4 ين افزايش به 40/167 ين به ازاي هر ليتر رسيده است.
هر دلار آمريكا در بازار امروز ارز توكيو 107ين معامله شد.
آساق**280**1438**1513
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن