تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819508689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارگاه آموزشي ارتقاي سلامت در بيماران تالاسمي برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كارگاه آموزشي ارتقاي سلامت در بيماران تالاسمي برگزار مي‌شود
علمي آموزشي. پزشكي. كارگاه. تالاسمي
كارگاه آموزشي نظري و عملي ارتقاي سلامت در بيماران تالاسمي با حضور متخصصان داخلي و هياتي از پزشكان عراقي از ‪ ۱۹‬مرداد ماه به مدت يك هفته برگزار مي‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه بنياد امور بيماري‌هاي خاص، اين كارگاه آموزشي از ‪ ۱۹‬مرداد ماه به مدت يك هفته با حضور متخصصان داخلي و هياتي از پزشكان متخصص بيماري‌هاي اطفال عراقي كه مديريت تعدادي از مراكز درماني را در كشورشان به عهده دارند برگزار مي‌شود.

اين كارگاه به دنبال تقاضاي فدراسيون بين‌المللي تالاسمي( ‪ )TIF‬و در راستاي انتقال تجارب بنياد امور بيماري‌هاي خاص در زمينه مديريت مراقبت هاي پزشكي بيماران مبتلا به تالاسمي به كشور عراق و به منظور كمك به كشورهاي همسايه براي مبارزه با بيماري تالاسمي برگزار مي‌شود.

كمك به كشورهاي همسايه براي مبارزه اصولي و صحيح با بيماري‌هاي خاص و نوآوري در انتقال تجربه در دستاوردهاي علمي و بهداشتي از اهداف برگزاري اين كارگاه بيان شده است.

در اين دوره كه به عنوان دوره بازآموزي براي هيات عراقي برگزار مي‌شود در شش جلسه با حضور متخصصان كشور به مباحثي همچون بيماري‌هاي مرتبط با تالاسمي در مورد انواع تالاسمي ، نقش تغذيه در درمان تالاسمي ، جنبه‌هاي رواني تالاسمي، عوارض قلبي و كبدي تالاسمي، ژنتيك تالاسمي ، مشكلات دهان و دندان و تالاسمي پرداخته مي‌شود.

هيات پزشكان متخصص عراقي در پايان سفر آموزشي خود به ايران از مركز تالاسمي بيمارستان كودكان مفيد ، سازمان انتقال خون ايران و مركز تحقيقات هماتولوژي بيمارستان شريعتي بازديد خواهند كرد.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن