تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815417308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /پايان اولين جشنواره فيلم حديث مقاومت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /پايان اولين جشنواره فيلم حديث مقاومت
گشايش سالن سينماي چهار بعدي در ايران، اختتاميه اولين جشنواره فيلم حديث مقاومت و پيام سيدحسن نصرالله و كليد خوردن جشنواره فيلم لوكارنو عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز چهارشنبه 16 مردادماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "ايران" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به بخش پاياني گفتگو با مصطفي رزاق‌كريمي كارگردان فيلم "حس پنهان" و يادداشتي بر جهان شگفت‌انگيز ادبيات كودك. برگزاري نخستين دوسالانه فيلم جهان اسلام در سال آينده، 250 اجراي عروسكي در جشنواره مبارك تهران، زندگي كنفوسيوس به روايت چيني‌ها، طرح تأسيس هنرستان سينمايي به مناسبت سي‌امين سال انقلاب، درخواست جديد شوراي عالي تهيه‌كنندگان، برپايي جشنواره بين‌المللي عكس در تبريز، گشايش سالن سينماي چهار بعدي در ايران و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"همشهري" در صفحه سينما مي‌پردازد به گفتگو با محمدعلي طالبي كارگردان فيلم "ديوار" و مروري بر كارنامه سينمايي طالبي. برپايي دوازدهمين جشنواره عروسكي مبارك، برگزاري اولين جشنواره ملي فرهنگ‌ها، كليد خوردن جشنواره فيلم لوكارنو، فيلم "مي‌زاك"‌ در مرحله صداگذاري و اخباري كوتاه از داريوش طلايي، جمال شورجه، عليرضا رضاداد و ... در صفحه ادب و هنر كار را تمام مي‌كند.

"جام جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به اختتاميه اولين جشنواره فيلم حديث مقاومت و پيام سيدحسن نصرالله به اين جشنواره، گزارشي از نمايش فيلم‌هاي چهار بعدي و بازگشت سامان مقدم به مجموعه‌سازي. گفتگو با محمود عزيزي كارگردان نمايش "بيژن و منيژه" در صفحه گفتگو، گزارشي از ديدار صميمانه رئيس رسانه ملي با فيلمنامه‌نويسان در صفحه راديو و تلويزيون و پخش مجموعه مستند "آواز زندگان"،‌ نگاهي به مجموعه طنز "جاده در دست تعمير" و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي صدا و سيما در صفحه بخوانيد و ببينيد منعكس شده است.

"اعتماد ملي" در صفحات هنر مي‌پردازد به گفتگو با كمال تبريزي كارگردان فيلم "هميشه پاي يك زن در ميان است"، نگاهي به نمايشگاه محمدمهدي رسولي، گفتگو با مرشد ولي‌الله ترابي و بهزاد رنجبران درباره نقالي و موسيقي، چند نكته انتقادي پيرامون مجموعه "مرگ تدريجي يك رويا"، گفتگو با هنگامه اخوان، حاشيه‌اي بر نشست انجمن فيلم كوتاه با معاونت سينمايي. حاشيه‌هاي طرح اكران فيلم‌هاي فرهنگي، برپايي دوازدهمين جشنواره بين‌المللي تئاتر عروسكي تهران - مبارك، نهمين جشن رقابتي خانه موسيقي شجريان، گپي با احمد غلامي، احضار هنرمندان به معاونت سينمايي، سانحه براي مورگان فريمن و اخبار كوتاه در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"اعتماد" در صفحه سينما مي‌پردازد به بخش اول گفتگو با مصطفي رزاق‌كريمي كارگردان فيلم "حس پنهان"، نقدي بر اين فيلم و اخبار كوتاه. آغاز جشنواره فيلم لوكارنو، سانحه براي مورگان فريمن، تغيير زمان اجراي پاكوپنيا در شيراز، آغاز دوازدهمين جشنواره تئاتر عروسكي، انتقاد ابوالفضل جليلي از ارشاد، چند يادداشت و اخبار كوتاه.

"حيات نو" در صفحه موسيقي مي‌پردازد به گفتگو با روزبه نعمت‌اللهي خواننده موسيقي پاپ و اعتراض برنده نوبل ادبيات به ترجمه بدون اجازه آثارش در ايران. نگاهي به فيلم "هميشه پاي يك زن در ميان است"، برپايي جشنواره نمايش عروسكي تهران - مبارك، نبود اساسنامه شوراي عالي تهيه‌كنندگان و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"جوان" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به هشدار براي سينماي ايران، در حواشي يك دروغ ابدي و مطلبي به بهانه روز خبرنگار. درگذشت مترجم قرآن‌ كريم، برگزاري نخستين دوسالانه فيلم جهان اسلام در سال آينده، كليد خوردن مجموعه تلويزيوني شهيد بابايي، طرح تأسيس هنرستان سينمايي، مقايسه تطبيقي اكران بهار 87 و بهار 84 به نقل از مهر و اخبار كوتاه در صفحه پاياني منعكس شده است.

"كارگزاران" در صفحه سينماي ايران مي‌پردازد به گفتگو با رخساره قائم‌مقامي كارگردان مستند "سيانوزه"، يادداشتي بر فيلم و اخبار كوتاه. گفتگوي اختصاصي با شهرام ناظري، مطلبي به مناسبت انتشار مجاز آلبوم محسن يگانه و اخبار كوتاه در صفحه موسيقي و نهايتاً مصوبه جديد شوراي عالي تهيه‌كنندگان درباره جشنواره‌هاي موضوعي، سانحه رانندگي براي مورگان فريمن، ‌رسيتال پيانو در فرهنگسراي نياوران، انتقاد ابوالفضل جليلي از جمال شورجه و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن