تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815577805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش مدت خاموشي ها در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:موج: افزايش مدت خاموشي ها در تهران
سرمايه: در حالي كه روز گذشته شركت توزيع نيروي برق تهران از كاهش پنج درصدي مصرف برق تهراني ها خبر داد اما درحال حاضر آمار ساعات خاموشي هاي برق در بسياري از مناطق غرب و شمال غرب تهران نشانگر كمبود توليد برق و ضعف مديريت شركت هاي توزيع است.

- كاهش رشد مصرف برق در تهران طبق اعلام اين شركت با همكاري شهروندان تهراني و تلاش كاركنان شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ در مديريت مصرف برق، مصرف برق در تهران كاهش يافت. براساس اعلام روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ با وجود افزايش پنج درصدي به تعداد مشتركان برق در تهران با اجراي برنامه هاي مديريت مصرف و صرفه جويي هوشمندانه مصرف برق در تهران كاهش چشمگيري داشته است.شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ با توجه به خشكسالي اخير و كمبود توليد برق در نيروگاه هاي برقابي براي مديريت مصرف برق اقدام به خاموش كردن 50 درصد روشنايي معابر اصلي شهر، توزيع بيش از 350 هزار شعله لامپ كم مصرف به شهروندان، اجراي طرح ضربتي جمع آوري لامپ هاي پرمصرف بخش تجاري در بازار بزرگ تهران كرده است. - افزايش خاموشي ها در برخي محله ها در عين حال گفته مي شود در برخي از مناطق غرب تهران همچون شهران و آريا شهر روز گذشته بيش از شش ساعت خاموشي در طول روز اتفاق افتاد كه اين نشانگر افزايش ميزان خاموشي ها و عدم به كارگيري از جداول برنامه ريزي شده است. همچنين «آفتاب» در خبري از قطعي بيش از 10 ساعته برق در برخي مناطق سعادت آباد اعلام كرد: «مشكلات ناشي از قطعي مكرر برق در منطقه سعادت آباد تهران با سرقت چند كابل برق در اين منطقه مضاعف شد وبه دنبال سرقت چند كابل اصلي برق در حوالي خيابان صحرا در منطقه سعادت آباد تهران ساعات مديدي است كه برق اين منطقه قطع شده است.»براساس اين گزارش با وجود تماس مردم با مسوولان برق منطقه و پيگيري هاي مكرر هنوز اقدامي براي رفع اين مشكل انجام نشده است اين در حالي است كه مسوولان قول اعزام تيم فني براي رفع اين مشكل را داده بودند.قطعي 10 ساعته برق در اين منطقه، مشكلات جدي در بخش هاي خدماتي ايجاد كرده است.گفته مي شود برق منطقه اي استان تهران در سعادت آباد و كوي فراز قرار دارد و دور از انتظار است كه براي رفع مشكلات خاموشي دير اقدام شده باشد.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن