تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813437447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجيدي مشاور كارگردان مجموعه شهيد بابايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: مجيدي مشاور كارگردان مجموعه "شهيد بابايي" شد
فيلمساز مطرح سينماي ايران به عنوان مشاور كارگردان در مجموعه تلويزيوني "شهيد بابايي" به نويسندگي فرهاد توحيدي و كارگرداني حسين قاسمي جامي همكاري مي‌كند.


فيلمساز مطرح سينماي ايران به عنوان مشاور كارگردان در مجموعه تلويزيوني "شهيد بابايي" به نويسندگي فرهاد توحيدي و كارگرداني حسين قاسمي جامي همكاري مي‌كند.
قاسمي جامي با اعلام اين خبر گفت: تيم تحقيق پروژه تلويزيوني "شهيد بابايي" در چند سال اخير از طريق گفتگو با نزديكان اين خلبان شهيد اطلاعات درباره او را گردآوري كرد. نتيجه اين تحقيقات در اختيار توحيدي قرار گرفت و او فيلمنامه را بر مبناي اطلاعات جمع‌آوري شده نوشت.
قاسمي كه ساخت سريال "سيمرغ" درباره شهيد كشوري و شيرودي را در كارنامه دارد افزود: مجموعه "سيمرغ" را سال‌ها قبل ساختم. بايد از تجربه‌ آن مجموعه استفاده كنيم و در روايت زندگي شهيد بابايي طوري حركت كنيم كه هم واقعيت زندگي اين شهيد به تصوير درآيد و هم حاصل كار براي مخاطب جذاب باشد.
تاكنون حضور الهام حميدي، كامبيز ديرباز، لاله اسكندري، پژمان بازغي و شهاب حسيني در مجموعه 13 قسمتي "شهيد بابايي" قطعي شده و پيش‌توليد به زودي شروع مي شود. جواد نوروزبيگي تهيه‌كننده اين پروژه است كه در موسسه فرهنگي هنري شاهد توليد مي‌شود. قاسمي جامي پيش‌بيني كرد مجموعه "شهيد بابايي" ماه رمضان كليد بخورد.
به گفته اين كارگردان، مجيدي به عنوان مشاور كارگردان در اين پروژه با او همكاري مي‌كند.
"آواز گنجشك‌ها" فيلم جديد مجيدي به زودي اكران مي‌شود. امير سرلشكر خلبان عباس بابايي، معاونت عمليات نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران جمعه 15 مرداد ماه سال 1366 مصادف با روز عيد قربان، در يك مأموريت داوطلبانه هوايي به شهادت رسيد.
 سه شنبه 15 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن