تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813066941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چمران: بيمارستان هاي شهر تهران استاندارد و ايمن مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: چمران: بيمارستان هاي شهر تهران استاندارد و ايمن مي شوند
تهران / واحد مركزي خبر / اجتماعي 1387/05/15
رئيس شوراي اسلامي شهر تهران با اعلام اينكه بيمارستان هاي شهر تهران استاندارد و ايمن مي شوند گفت: طرح ايمن سازي بيمارستان ها و مراكز درماني در شهر تهران
با همكاري كميته اي از نمايندگان وزارت بهداشت و درمان و ساير مراجع ذيربط
ساماندهي و اجرا مي شود.
مهدي چمران رئيس شوراي اسلامي شهر تهران در حاشيه برگزاري جلسه علني شوراي اسلامي شهر تهران در مصاحبه با خبرنگار واحد مركزي خبر افزود: در جلسه امروز طرح ساماندهي فعاليت هاي صنايع، صنوف و مشاغل شهر تهران به تصويب رسيد و شهرداري تهران شش ماه فرصت دارد طرح جامعي در اين زمينه تهيه كند.
چمران گفت:‌ در جلسه امروز همچنين لايحه ارائه شده از طرف شهرداري تهران در زمينه انتقال بخشي از مشاغل و صنوف فراهم و آلاينده شهر تهران به اراضي خاور شهر مطرح شد كه اين لايحه با اصلاحاتي به تصويب اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران رسيد.
وي افزود : همچنين طرح تشكيل نهاد مطالعات و تهيه طرح هاي توسعه شهري و طرح تعيين نرخ و ساماندهي وضعيت ارائه سرويس هاي مدارس در سال تحصيلي جديد در شهر تهران تصويب شد.
رئيس شوراي شهر تهران گفت:‌ شوراي شهر مصوبه اي در سال 82 در زمينه مسائل تبليغي شهر تهران و ساماندهي تبليغات محيطي دانست كه سازمان زيباسازي مسئول آن است و اين مصوبه كه چند سالي در حال اجراست نياز به اصلاحاتي داشت كه با اين اصلاحات كارها روانتر مي شود.
چمران افزود : امروز يك فوريت طرح رفع ابهامات حقوقي و اصلاحيه مصوبه ساماندهي تبليغات محيطي و اصلاحات بعدي آن به تصويب رسيد تا با ارجاع آن به كميسيون هاي شورا بتوانيم هرچه سريعتر اين طرح را به سازمان زيباسازي ارائه كنيم.
وي با اشاره به اينكه امروز يك فوريت طرح تشكيل نهاد مطالعات و تهيه طرح هاي توسعه شهري به تصويب رسيد افزود: اين نهاد با هماهنگي وزارت مسكن و شهرسازي، شهرداري تهران و شوراي اسلامي شهر تهران از سال 1382 شكل گرفته و طرح جامع شهر تهران يا طرح توسعه شهر تهران نيز در همين نهاد تهيه شد.
وي گفت : در هنگام تصويب طرح جامع تصويب شد كه اين نهاد مراحل قانوني خود را هم طي و جايگاه رسمي تري پيدا كند.
چمران اعلام كرد : امروز يك فوريت طرح تشكيل نهاد مطالعات و تهيه طرح هاي توسعه شهري به تصويب رسيد.
چمران گفت:‌ وسايل نقليه مختلفي مانند اتوبوس ، ميني بوس، خودروهاي ون، تاكسي، سواري به روش هاي مختلف در زمينه سرويس مدارس شهر تهران مشغول هستند و نرخهاي مختلفي دارندكه بايد ساماندهي شود.
وي افزود: شوراي اسلامي شهر تهران موظف به تعيين نرخ كرايه براي سرويسهاي مدارس است و بايد اين سرويسها زير نظر سازمان تاكسيراني ساماندهي شوند و شرايط ايمني و ساير شرايط استاندارد را دارا باشند كه به همين منظور امروز يك فوريت طرح تعيين نرخ و ساماندهي وضعيت ارائه سرويس هاي مدارس در سال تحصيلي جديد در شهر تهران به تصويب رسيد.
رئيس شوراي اسلامي شهر تهران در پايان گفت: بررسي دو طرح تهيه و تدوين و ارائه سند چشم انداز توسعه فضاهاي فرهنگي شهر تهران و الزام شهرداري تهران به ارائه برنامه عملياتي كاهش خطرپذيري لرزه اي شهر تهران ادامه يافت و به دليل آنكه بايد مطالعات بيشتري صورت گيرد و كميسيون ها هماهنگي بيشتري داشته باشند، به جلسات آينده شوراي اسلامي شهر تهران موكول شد.
صدا و تصوير دارد
 سه شنبه 15 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن