تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820312671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شجاعي: به آقاي گلي در جام ملت‌هاي آسيا فكر مي‌كنم


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: شجاعي: به آقاي گلي در جام ملت‌هاي آسيا فكر مي‌كنم
مهاجم تيم ملي فوتبال ايران گفت: به آقاي گلي فکر مي‌کنم و يکي از اهدافم در اين مسابقات کسب اين عنوان است.
مسعود شجاعي در مورد شرايط تيم ملي در آستانه رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا 2011 قطر اظهار داشت: تمام تلاش خود را مي‌کنيم تا بهترين نتيجه را در اين مسابقات بگيريم و با دست پر به ايران برگرديم، اما نتايج را نمي‌توان پيش‌بيني کرد چون تمام تيم‌هاي همگروه ما حتي امارات که در بين مدعيان قرار ندارد نيز از تيم‌هاي خوبي هستند.
وي ادامه داد: بازي اول مقابل عراق بازي بسيار مهمي است چون اگر اين تيم را ببريم، راحت‌تر مي‌توانيم راه صعود را هموار کنيم. اولين بازي سخت است و چون تيم عراق را پيش‌رو داريم، کار به مراتب دشوارتر مي‌شود، چراکه عراقي‌ها تيم خوب و يکدستي دارند.
شجاعي تأکيد کرد: عراق در اين بازي‌ها محکم‌تر، جدي‌تر و با تجربه از مسابقات غرب آسيا به استقبال ايران مي‌آيد. آنها همچنين به اين دليل که قهرمان دوره گذشته هستند براي اعاده حيثيت مي‌آيند، اما ما هم مقابل اين تيم تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم.
وي در پاسخ به اين سؤال که اساس تفکرات قطبي بيشتر روي بازيکنان لژيونر تيم ملي بنا نهاده شده است؛ افزود: ما يک تيم هستيم و سعي مي‌کنيم کار گروهي انجام دهيم. اگر اين طور است، نظر سرمربي است و من هم تمام تلاشم را مي‌کنم تا وظيفه‌ام را به خوبي انجام داده و مطمئن بايد تمام تيم به همين نحو تلاش مي‌کنند.
مهاجم تيم ملي فوتبال ايران گفت: به آقاي گلي فکر مي‌کنم و يکي از اهدافم در اين مسابقات کسب اين عنوان است.
وي در پاسخ به اين سؤال که زوج شجاعي - نکونام مي‌تواند به تيم ملي کمک ويژه‌اي برساند؛ تأکيد کرد: بله حتماً، البته در تيم ملي فاصله‌مان بيشتر است تا تيم اوساسونا، چون در اين تيم نزديک تر هستيم.
شجاعي در مورد اينکه سابقه حضور در جام جهاني مي‌تواند به وي در جام ملت‌هاي آسيا کمک کند؛ گفت: اين جام ملت‌ها برايم بسيار مهم است، چون تجربه حضور در اين جام را ندارم و در دوره قبلي بازي نکردم. تجربه جام جهاني براي اين جام بسيار مهم است و مي‌تواند به حضورم در اين مسابقات کمک کند.
وي در مورد ادامه حضورش در اوساسونا اظهار داشت: تا پايان فصل در اين تيم هستم و پس از آن تصميم مي گيريم به کدام تيم بروم. امسال تا به حال پيشنهادي نداشتم، اما پيوستن به تيم‌هاي بزرگتر سخت است ولي هدف گذاري کرده‌ام به يک تيم بزرگ بروم. علاقه دارم و اگر پيشنهادي باشد استقبال مي‌کنم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن