تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815335394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گفت وگوی خبرنگاران با پدران قاتل و مقتول حادثه سعادت آباد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: دقایقی قبل از اجرای حكم قصاص قاتل پرونده سعادت آباد، پدران قاتل و مقتول این پرونده با خبرنگاران گفت وگو كردند.

به گزارش خبرنگار حوادث فارس، قبل از اجرای حكم قصاص قاتل پرونده سعادت آباد، پدران قاتل و مقتول در جمع خبرنگاران حاضر شدند و با آنها به گفت وگوی كوتاهی پرداختند.

پدر یعقوب در حالی كه به شدت گریه می كرد به خبرنگاران گفت: از خانواده یزدان تقاضای بخشش دارم؛ یعقوب آدمی نبود كه دست به چنین خشونتی بزند و نمی دانم كه چه اتفاقی افتاد كه او اینطوری شد.

وی درباره شخصیت كیمیا گفت: او هر وقت كه به شهرستان می آمد در مقابل اصرارهای ما برای ازدواج، به من می گفت شما چرا برای این كار عجله می كنید ما با هم صیغه هستیم.

پدر یعقوب با بیان اینكه كیمیا هیچ سنخیتی با خانواده ما نداشت، گفت: هیچ شناختی از او نداشتیم و فقط از حرف های خودشان فهمیدم كه با هم در یك بنگاه در میدان كاج كار می كنند.

وی ادامه داد: بعد از آزادی از زندان، یعقوب یك شب به شهرستان آمد و زمانی كه من خانه نبودم كیمیا به او زنگ زده و از او خواسته بود كه به تهران برود.

پدر این قاتل همچنین گفت: بارها یعقوب را نصیحت كردم كه به رابطه با كیمیا پایان دهد اما كیمیا اجازه این كار را نمی داد و می گفت شما به رابطه ما كاری نداشته باشید.

نمی دانستم یعقوب به چه راهی رفته است اما همه كسانی كه كیمیا را می شناختند گفتند او زن خوبی نبوده و برای مردان پولدار دام پهن می كرده است.



پدر مقتول: بر اجرای این حكم ۱۰۰ درصد اصرار دارم

در ادامه این گفت وگو، پدر یزدان هم با بیان اینكه بر اجرای این حكم ۱۰۰ درصد اصرار دارم، به خبرنگاران گفت: كسی كه فردی را از پشت سر به قتل می رساند سزایش مرگ است و به جز آن چیز دیگری نمی تواند باشد.

وی درباره عملكرد دستگاه قضایی در سرعت بخشیدن در رسیدگی به این پرونده گفت: عملكرد دستگاه قضایی خیلی خوب و عالی بود و از همه مسئولان تشكر می كنم.

پدر یزدان با بیان اینكه یزدان و یعقوب هیچ ارتباطی با هم نداشتند گفت: آنها هیچ ارتباطی با هم نداشتند و فقط یك بار از طریق تلفن با هم قرار گذاشته بودند كه آن قرار هم لغو شد. روز حادثه هم یعقوب، یزدان را از پشت سر صدا كرده و زمانی كه یزدان جوابش را داده، با چاقو شاهرگش را زده است.

وی درباره نحوه اطلاع از موضوع گفت: ساعت ۱۲:۳۰ پسر دیگرم با من تماس گرفت و با بیان اینكه یزدان تصادف كرده است، از من خواست خودم را به بیمارستان برسانم؛ وقتی خودم را به بیمارستان رساندم، متوجه حادثه شدم.

وی در پایان تأكید كرد: از اینكه این حكم اجرا می شود بسیار خوشحال هستم چرا كه یعقوب آدم نامردی بود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن