تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816930835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موبايل ايراني خط تلفن همراه مشتركان بدهكار واگذار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: موبايل ايراني خط تلفن همراه مشتركان بدهكار واگذار مي‌شود
معاون مديركل مشتركان شركت ارتباطات سيار گفت: چنانچه مشتركان بدهكار همراه اول بدهي خود را در مهلت مقرر پرداخت نكنند، خط تلفن همراه آنها واگذار مي‌شود.
علي‌رضا اصغرنژاد در گفت‌وگو با موبنا با بيان اينكه چنانچه مشترك بدهي خود را پرداخت نكند، خط تلفن همراه مشترك بدهكار پس از دو دوره قطع و بعد از مدت زمان 20‌روز تخليه مي‌شود.
اين مقام مسوول ادامه داد: با پايان مهلت 20 روزه شركت ارتباطات سيار به مشترك، يك فرصت 6 ماهه به فرد داده مي‌شود تا بدهي خود را پرداخت كرده و خط تخليه شده خود را فعال كند.وي ادامه داد: در صورتي كه مشترك در اين مهلت بدهي خود را پرداخت نكند همراه اول خط تلفن همراه فرد را سلب امتياز مي‌كند.وي ادامه داد: همراه اول بدهي مشترك را از وديعه موجود نزد شركت كسر كرده و مازاد بدهي فرد را از طريق مراجع قضايي پي‌گيري مي‌كند.
طبق اعلام غير رسمي شركت ارتباطات سيار بيش از 150‌ميليارد تومان لاوصولي از بدهي مشتركان خود دارد كه عمده آن به مشكلات سيستم بيلينگ اين شركت مربوط مي‌شود. در حال حاضر، سيم كارت‌هاي كمتر از 50‌هزار تومان بدهي قطع نمي شود، بلكه در صورت رسيدن بدهي به بيش از 50‌هزار تومان، سه بار پيام براي مشترك ارسال و در صورت عدم پرداخت، سيم كارت ابتدا به صورت يك طرفه و در نهايت پس از يك هفته به طور كامل قطع مي‌شود.
راه‌اندازي سرويس خدمات غيرحضوري تا يك ماه آينده
مديركل روابط بين اپراتورهاي شركت ارتباطات سيار ايران از راه‌اندازي سرويس خدمات غيرحضوري تا يك ماه آينده خبر داد.
عباس لطفعليان در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينكه رومينگ بين‌المللي لوكس محسوب شده و ممكن است از آن سوء استفاده شود، اظهار كرد: شركت ارتباطات سيار تا يك ماه آينده سرويسي راه‌اندازي مي‌كند كه به‌ويژه مشتركاني كه در خارج از كشور ازسرويس رومينگ استفاده مي‌كنند در زمان مفقودي سيم‌كارت و يا سرقت آن بتوانند وارد پرتال اين شركت شده و با استفاده از اين سيستم به قطع و سوختن سيم‌كارت خود اقدام كنند. وي با بيان اينكه مشتركان براي استفاده از اين سيستم بايد عضو آن باشند گفت: اين سيستم علاوه‌بر اين كار ارائه‌ ريزمكالمات، مبلغ صورتحساب، پرداختي، تقاضاي تعويض و يا قطع سيم‌كارت را انجام مي‌دهند. مديركل روابط بين اپراتورهاي شركت ارتباطات سيار با توصيه به مشتركان براي عضو شدن در سرويس رومينگ تاكيد كرد: مشتركان در زمان مقرر بايد وارد پرتال شركت ارتباطات سيار ايران با آدرس www.mci.ir شده و فرمي را تكميل كنند كه بعد از اين مرحله‌ شماره‌ پيگيري براي مشترك در نظر گرفته مي‌شود. او افزود: اين شماره بايد در مراكز مشتركان دولتي احراز هويت شود و بعد از اين مرحله ايميلي به متقاضي زده مي‌شود نام كاربري و كلمه عبور مختص مشترك به وي داده مي‌شود؛ مشتركان مي‌توانند تمامي تقاضاهاي خود را از اين سيستم برآورده كنند.
آمادگي مراكز SMS براي انتقال 100‌ميليون پيامك در روز!
درحالي كه براساس آمارهاي منتشر شده به نظر مي‌رسد گراني تعرفه پيامك شمار ارسال پيام‌هاي كوتاه از سوي مشتركان تلفن همراه را نسبت به سال گذشته كاهش داده است، اما به تازگي معاون نظارت و مديريت شبكه شركت ارتباطات سيار در گفت‌وگويي اعلام كرده است كه مراكز SMS اين شركت آمادگي و توانايي لازم را دارند تا مرز 100‌ميليون پيامك در روز را پوشش داده و انتقال دهند. محمدحسين فلاح اصغري با بيان اين مطلب اظهار داشته: ظرفيت شركت كافي است و مشكل خاصي از بابت هندل كردن پيامك‌ها نداريم. وي گفت: با توجه به اينكه ما در كشور در حدود 25‌ميليون مشترك تلفن همراه داريم و با توجه به اينكه برخي مشتركان از سرويس پيامك استفاده نمي‌كنند، اگر هر مشتركي به طور ميانگين روزانه چهار پيامك نيز ارسال كند ما اين توانايي و قابليت را داريم كه اين پيامك‌ها را هندل كنيم و در زمينه‌ توسعه‌ شبكه نيز در حال فعاليت هستيم. او همچنين درباره‌ عدم آنتن‌دهي و يا قطع مكالمات در حين تماس كه در برخي روزها شدت مي‌يابد، گفت: اين مشكلي است كه معمولا در زمان انجام امور توسعه‌اي و برگردان‌هاي سايت از يك مركز به مركزي ديگر با آن مواجه مي‌شويم، زيرا سيستم‌هايي كه از قبل نصب شدند طبيعتا كم ظرفيت شده و نياز به انجام كارها و اصلاحاتي احساس مي‌شود، بنابراين بعد از پايدار شدن نصب و انجام تست روال به حالت قبلي باز خواهد گشت.
 سه شنبه 15 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن