تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819232843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيروزي پرسپوليس در گام اول


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: پيروزي پرسپوليس در گام اول


فوتبال- گروه ورزشي:
پرسپوليس فاتح اولين ديدار ليگ برتر هشتم شد.

در اولين مصاف ليگ برتر جديد، پرسپوليس مدافع عنوان قهرماني، در بازي افتتاحيه ليگ توانست با نتيجه يك بر صفر سايپا را شكست دهد.

گرچه تصور مي‌شد سايپا با حضور ليت‌بارسكي تيم هيجان‌انگيز و متفاوتي باشد، اما روز اول ليگ مانند فصل گذشته براي قطبي خوش‌يمن بود. هرچند اين برد بيش از هر چيز تحت‌تأثير شوت زيباي پژمان نوري قرار گرفت؛

شوتي كه در دقايق پاياني نيمه اول، موجب برد پرسپوليس در گام اول شد. اين برد از آن رو براي پرسپوليس ارزشمند بود كه هم توانست با آرايش جديد يك برد كسب كند و هم سنت ناكامي مدافعان عنوان قهرماني را بشكند و به‌عنوان مدعي ليگ هشتم مطرح گردد.اين بازي در نيمه اول چندان هيجاني نداشت؛

البته فرصت‌هاي كمي براي دو تيم پديد آمد اما در نهايت اين پژمان نوري بود كه با يك شوت سنگين در دقيقه 43، اولين گل ليگ برتر را به ثمر رساند.

ناآشنايي ليت‌بارسكي با بازيكنان سايپا موجب شد كه سايپا خيلي سريع تعويض اول خود را در دقيقه 32 انجام دهد. اين صابر ميرقرباني بود كه جانشين كريم انصاري‌فرد شد. گرچه اين تعويض هم سرانجامي براي سايپا نداشت.

در نيمه دوم، روند حركتي بازي تغييري پيدا نكرد. سايپا با وجود نياز به گل تساوي شيوه دفاعي خود را تغيير نداد. هرچند پيش‌بيني مي‌شد تعويض عباس آقايي بتواند بر وزن حركتي سايپا در حمله بيفزايد اما سرعت پايين بازيكنان سايپا مانع اصلي اين تيم بود.

سايپا البته پس از تعويض منوچهري با ايمان رزاقي‌راد هم در 15 دقيقه پاياني قصد داشت به دروازه حريف نزديك شود كه باز هم ثمري نداشت.

اشتباهات ليت‌بارسكي از آرايش ابتدايي سايپا شروع شد، زماني كه با قرار دادن حسين كعبي در خط دفاعي، فرصت نفوذ از سمت راست را از او گرفت. او همچنين مي‌توانست عباس آقايي و كيانوش رحمتي را به‌طور همزمان در بازي حفظ كند.

در عين حال پرسپوليس هم نتوانست توقعات را برآورده كند. اين تيم در خط حمله كمي كند است و آنچه توانست اين عيب را پوشش دهد، بازي خوب هافبك‌هاي اين تيم به ويژه پژمان نوري و كريم باقري بود.

از نكات جالب اين بازي اما نمايش ضعيف ابراهيم ميرزاپور درون دروازه سايپا بود. او در دقايقي نمايش انتقادآميزي از خود ارائه داد.پرسپوليس با كسب اين برد و قبل از برگزاري بازي‌هاي امروز ، در صدر جدول ليگ برتر قرار گرفت.

تاريخ درج: 14 مرداد 1387 ساعت 22:49 تاريخ تاييد: 14 مرداد 1387 ساعت 23:37 تاريخ به روز رساني: 14 مرداد 1387 ساعت 23:31
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن