تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816775355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
اعتراف سارقان به نيم ميليارد تومان دزدي

4 سارق پس از دستگيري به ارتكاب 50 فقره سرقت به ارزش نيم ميليارد تومان از گاو صندوق مغازه هاي شهر تهران اعتراف كردند.
به گزارش فارس، از ابتداي سال جاري ماموران پليس آگاهي تهران بزرگ از وقوع يك سري سرقت از گاو صندوق هاي مغازه هاي شهر تهران با خبر شدند.
ماموران با بررسي بيشتر دريافتند سرقت هاي انجام شده مشابه بوده و به احتمال قوي توسط يك گروه از سارقان حرفه اي انجام شده است كه پس از ورود به مغازه با شكستن يا باز كردن گاوصندوق مبادرت به سرقت كرده اند.
بررسي بيشتر از تعدادي از مالباختگان و تحت تعقيب قرار دادن برخي از تراول چك هاي مسروقه ماموران موفق شدند فردي به نام حسن 25 ساله سارق سابقه دار را در حين نقد كردن تراول چكها شناسايي كنند. ماموران با شناسايي حسن اقدام به شناسايي و بازرسي منزل وي كردند اما به دليل عدم حضور حسن در خانه تنها پدر وي به نام ايرج 65 ساله را دستگير كردند. حسن به محض دستگيري پدرش خود را به پليس آگاهي معرفي كرده و مشخص شد وي به همراه پدرش و 2 نفر ديگر از دوستان پدرش اقدام به سرقت از گاوصندوق ها مي كرده است. تاكنون سارقان به سرقت از 50 مغازه به ارزش بيش از 500 ميليون تومان اعتراف كرده اند اما تحقيقات براي شناسايي مالباختگان و همچنين زواياي پنهان پرونده ادامه دارد.

دستگيري جاعل حرفه اي در اردبيل

مسوول اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان اردبيل از شناسايي جاعل حرفه اي و دو همدستش كه اقدام به كلاهبرداري مي كردند، خبر داد.
شهباز شهباز زاده در گفت وگو با فارس افزود: جاعل و كلاهبرداري كه با تهيه مهر واحد توزيع سيمان اردبيل اقدام به صدور حواله هاي جعلي مي كرد با اقدام به موقع ماموران مبارزه با جرايم خاص پليس آگاهي اردبيل به دام افتاد.
وي تصريح كرد: فرد دستگير شده علاوه بر جعل حواله هاي سيمان با اجير كردن تعدادي معتاد و تهيه كارت هاي ملي و پروانه هاي ساختماني جعلي، سيمان افراد داراي حواله را از تعاوني مصالح فروشان دريافت و در بازار به قيمت آزاد عرضه مي كرد. شهباززاده خاطرنشان كرد: با تلاش ماموران پليس آگاهي دو همدست فرد جاعل نيز دستگير شده اند.
به گفته مسئول اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان تا به حال 10 شاكي اين پرونده شناسايي و از متهمان دستگير شده شكايت كرده اند.

مرگ همسركش در زندان

مردي كه به جرم همسركشي در يكي از ندامتگاه هاي استان تهران زنداني بود بر اثر بيماري جان سپرد. به گزارش ايسكانيوز، بازپرس كشيك جنايي وقت تهران 14 فروردين 1382 از كشته شدن زن 19ساله اي به نام «مرضيه» در جنوب شهر با خبر شد.سپس اين مقام قضايي و افسران دايره 10 اداره آگاهي تهران به ساختمان موردنظر رفتند و با ديدن جنازه كاردآجين زن نگون بخت، رسيدگي به ماجرا را در دستور كار خود قرار دادند. شواهد نشان مي داد «مرضيه» قرباني خشم شوهرش «مهام» شد و جاني 21 ساله ، يك هفته بعد با تلاش پليس پايتخت دستگير شد.
وي در بازجويي ها لب به بيان حقيقت گشود و اظهار داشت «من و مرضيه، اسير عشق خياباني شده بوديم و از روي احساسات زودگذر ازدواج كرديم. مدت كمي از آغاز زندگي مشترك ما گذشته بود كه زنم گفت ديگر مرا دوست ندارد.بر سر همين مساله دعوايمان شد و با كارد به جانش افتادم.»
به دنبال اعتراف هاي «مهام» كيفرخواست، صادر و اين مرد در شعبه 1157 دادگاه جنايي وقت به اشد مجازات محكوم شد.
شعبه 20 ديوان عالي كشور، حكم را تاييد كرد و ضرباهنگ مرگ مهام به صدا در آمده بود كه خانواده داغدار از خونخواهي گذشت.بدين ترتيب «مهام» از چوبه دار دور شد اما در زندان، بيماري سختي گريبانش را گرفت و پرونده زندگي تلخش براي هميشه بسته شد.
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن