تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803951053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك تير و چند نشان ديجيتالي


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: يك تير و چند نشان ديجيتالي
اين دستگاه ديجيتالي جيبي PMX-M80 نام دارد و به كاربر امكان مي دهد به صورت آنلاين، نقشه دنيا را با تمام جزئيات داشته باشد.
محمد رضايي- كشور چين به تنهايي بازارهاي جهاني را در همه زمينه ها احاطه كرده است اما شركت سوني به تازگي محصول ديجيتالي قابل حملي را به صورت اختصاصي براي بازارهاي چين توليد كرده است كه احتمال مي رود فروش مناسبي داشته باشد.
اين دستگاه ديجيتالي جيبي PMX-M80 نام دارد و به كاربر امكان مي دهد به صورت آنلاين، نقشه دنيا را با تمام جزئيات داشته باشد.نمايشگر 3/4 اينچي اين دستگاه قادر است تصاوير را با كيفيت 480 در 272 پيكسل به نمايش بگذارد و اطلاعات مورد نياز كاربر را در حافظه 16 گيگابايتي خود ذخيره كند.
از ديگر امكانات به كار رفته در اين محصول فناوري صوتي SRS 3D براي پخش فايل هاي صوتي با كيفيت بسيار عالي است.اين دستگاه قابل حمل مي تواند از فايل هايي با فرمت MP4، AVI، WMA، MP3 و AAC پشتيباني كند و به كمك ميكروفن داخلي خود امكان ضبط صداي محيط را براي كاربر فراهم آورد.
دستگاه ديجيتالي PMX-M80 قابليت پشتيباني از كارت حافظه هم دارد و هم اكنون با قيمت 331 دلار در چين فروخته مي شود. شركت سوني قصد دارد در صورت موفقيت اين محصول آن را وارد ديگر كشورهاي جهان هم بكند.
كامپيوتر مخصوص اتومبيل شركت KNGT محصول جديد خود را با نام MK1 وارد بازارهاي كره كرد تا بتواند در تابستان امسال بخش بيشتري از بازارهاي ديجيتالي را به دست آورد.
دستگاه قابل حمل MK1 در اصل يك كامپيوتر شخصي براي استفاده در اتومبيل است كه روي آن سيستم عامل Windows Mobile نصب شده و كليه امكانات كامپيوترهاي شخصي را در اختيار كاربران مي گذارد.
كامپيوتر جديد MK1 از CD و DVD پشتيباني مي كند و تصاوير را در نمايشگر لمسي 95/6 اينچي خود با كيفيت 800 در 480 پيكسل(WVGA) به نمايش مي گذارد.
كامپيوتر MK1 كه هدف از توليد آن انتقال نسل جديد فناوري ها به داخل اتومبيل است، قابليت اتصال به شبكه هاي اينترنت به صورت بيسيم را هم دارد و مي تواند از شبكه هاي SK، KT و Nespot در كره پشتيباني كند.
اين دستگاه پس از نصب در اتومبيل شما كليه امكانات يك GPS پيشرفته را در اختيار شما مي گذارد تا از طريق نقشه هاي ديجيتالي در كمترين زمان به مقصد برسيد. - ديجيتالي در زمستان گرم شويد تا فرا رسيدن زمستان چند ماهي باقي مانده است اما شما از هم اكنون مي توانيد خود را براي سرماي امسال آماده كنيد. كارشناسان از ساخت دستگاه جديدي با نام Travelmate fireplace خبر داده اند كه در يك كيف دستي كوچك جا مي شود و بر اين اساس شما به سادگي مي توانيد آن را هميشه حمل كنيد.اطراف اين بخاري ديجيتالي را شيشه هاي مخصوصي احاطه كرده اند كه در آنها حسگرهاي ويژه اي به كار رفته است تا گرماي توليد شده متناسب با سرماي محيط باشد.اين دستگاه به گونه اي ساخته شده است كه شما مي توانيد با چوب هم آتش روشن كنيد و از گرماي آن لذت ببريد.مهم ترين سوختي كه براي Travelmate fireplace مورد استفاده قرار مي گيرد الكل است و به همين خاطر محيط زيست را آلوده نمي كند.با همه اين توضيحات بايد توجه داشت كه Travelmate fireplace با قيمت زيادي كه دارد، محبوبيت چنداني بين كاربران نخواهد داشت. اين محصول با قيمت 3 هزار و 300 دلار در بازار فروخته مي شود. - محافظت از اطلاعات با موشواره اگر در كامپيوتر شخصي خود اطلاعات محرمانه اي داريد و نگران آن هستيد كه در نبودتان ديگر كاربران به اين اطلاعات دسترسي داشته باشند، موشواره جديدي با نام Biometric Fingerprint Encrypted مشكل شما را حل مي كند. اين موشواره به فناوري هاي امنيتي PC-Lock، Web bank، Virtual Disk و File encryption مجهز شده است و بر اين اساس هيچ كس به جز شما نمي تواند از اطلاعات شما در كامپيوتر شخصي تان استفاده كند.اين فناوري ها باعث خواهد شد تا زماني كه شما در منزل يا محل كار خود نيستيد، هيچ يك از كاربران به اطلاعات شخصي شما نظير رمز عبور، فايل هاي مخفي شده و... دسترسي نداشته باشند.
اين موشواره امنيتي كه تاكنون نمونه آن وارد جهان نشده و نخستين مدل آن وارد بازار شده است، 116 دلار قيمت دارد.اين موشواره به سيستم شناسايي اثر انگشت مجهز شده است تا فقط شما بتوانيد به كمك آن وارد كامپيوتر خود شويد.موشواره Biometric Fingerprint Encrypted در شركت Exel Tec ساخته شده و قرار است به زودي نمونه هاي ديگري از آن توليد و روانه بازار شود. - Plica رقيب سرسخت iPhone 3G اگر چه گوشي iPhone 3G هم اكنون توجه همه كاربران را به خود جلب كرده و فروش بالايي در بازارهاي جهاني داشته است، كارشناسان از طراحي مدل مفهومي گوشي جديدي با نام Plica خبر داده اند كه مي تواند يك رقيب جدي براي iPhone محسوب شود.اين گوشي به دو نمايشگر لمسي مجهز شده است كه كاربران مي توانند فعاليت هاي خود را به صورت مجزا در آنها انجام دهند.يكي از اين دو نمايشگر در اصل صفحه كليد گوشي است و نمايشگر ديگر بيشتر براي اجراي فايل هاي صوتي و تصويري مورد استفاده قرار مي گيرد.
صفحه كليد گوشي Plica شبيه صفحه كليدهاي معمولي نيست و كليدهاي آن به صورت لمسي طراحي شده است تا كاربر پس از تايپ هاي طولاني احساس خستگي نكند.كاربران مي توانند براي جست وجوهاي اينترنتي خود در اين گوشي از هر دو نمايشگر به صورت همزمان استفاده كنند.اين گوشي توسط جيمز پيات طراحي شده است و به گفته او مي تواند در آينده نزديك iPhone 3G را از گردونه رقابت بيرون كند.در اين گوشي كليه امكانات يك كامپيوتر قابل حمل به كار رفته است و كاربران تمام فعاليت هاي كامپيوتر خود را مي توانند در آن انجام دهند.
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن