تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816707315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه ها


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تازه ها
3 ماه حبس تعزيري براي مدير سايت رجانيوز
شعبه 1083 دادگاه عمومي استان تهران پس از رسيدگي به پرونده مدير سايت « رجانيوز » وي را به سه ماه و يك روز حبس تعزيري محكوم كرد . بر اساس گزارش ايسنا; پرونده مدير سايت رجانيوز به اتهام نشر اكاذيب و افترا در شعبه 1083 دادگاه عمومي استان تهران به تصدي قاضي حسينيان مطرح شده بود و شاكيان آن محمد اسماعيل اكبري معاون وقت سلامت وزارت بهداشت و درمان قدرت الله عليخاني نماينده مجلس شوراي اسلامي و حسين موسويان عضو سابق تيم مذاكره كننده هسته اي بودند . رئيس شعبه 1083 دادگاه عمومي استان تهران مدير سايت رجانيوز را به اتهام درج مطالبي بر عليه قدرت الله عليخاني به سه ماه و يك روز حبس تعزيري محكوم كرد. همچنين قاضي حسينيان درباره شكايت معاون وقت سلامت وزارت بهداشت به علت اعلام گذشت وي قرار موقوفي تعقيب صادر كرد . رئيس شعبه 1083 دادگاه عمومي استان تهران همچنين پرونده مدير سايت رجانيوز را در مورد شكايت حسين موسويان عضو سابق تيم مذاكره كننده هسته اي براي صدور كيفرخواست تكميلي به دادسراي كاركنان دولت ارجاع داد.
اتباع آمريكايي و بعضي اتباع فرانسوي و انگليسي انگشت نگاري مي شوند
رئيس پليس مهاجرت و اتباع خارجي نيروي انتظامي گفت : از كليه اتباع آمريكايي برابر مصوبه مجلس و بعضي از اتباع انگليسي بنا به رفتار متقابل و اتباع فرانسوي درباره اخذ ويزاي فرودگاهي در زمان ورورد به كشور انگشت نگاري مي شود. سرهنگ غلامرضا رضائيان در حاشيه حضور در مركز نظارت همگاني ناجا در جمع خبرنگاران با اشاره به دلايل انگشت نگاري از بعضي از اتباع خارجي گفت : اين اقدام به دلايل مختلف از جمله مصوبه مجلس و يا رفتار متقابل انجام مي شود. وي ادامه داد : هر زمان كه دستگاه ديپلماسي كشور در مورد اتباع بيگاه تصميماتي را اخذ كند پليس توانمندي هايي را دارد تا اين تصميات را اجرا كند.
هشدار برخي نمايندگان پارلمان اروپا درباره گروهك منافقين
برخي نمايندگان پارلمان اروپا با اشاره به سوابق ننگين گروهك منافقين تاكيد كرده اند اين گروهك بايد همچنان در فهرست گروه هاي تروريستي باقي بماند. اين نمايندگان در نامه خود به اعضاي ديگر پارلمان اروپا نوشتند نسبت به اقدام دادگاه انگليسي مبني بر خروج نام گروهك منافقين از فهرست گروههاي تروريستي هشدار دهيم زيرا با اين اقدام اين سو تفاهم ايجاد مي شود كه اين سازمان يك گروه مشروع دمكراتيك و اپوزيسيون جمهوري اسلامي است . اين نمايندگان با انتقاد از راي دادگاهي در انگليس مبني بر خروج نام اين گروهك از فهرست گروه هاي تروريستي اعلام كردند : گروهك منافقين پرونده سنگيني در نقض حقوق بشر شكنجه مخالفان و همكاري در قتل عام مردم مظلوم عراق دارد. در نامه اين نمايندگان كه در روزنامه آلماني « اشتات وب » چاپ شده آمده است : گروهك منافقين با اين ادعا كه تنها اپوزيسيون مشروع جمهوري اسلامي است ديكتاتوري و استبداد گرايي خود را ثابت مي كند. در اين نامه با اشاره به اقدامات سركرده اين گروهك و همسرش و به نقل از گزارش سازمان ديده بان حقوق بشر و نيز اعضاي سابق اين سازمان آمده است : اعضاي پشيمان اين گروه شكنجه و در دوران صدام به زندان ابوغريب فرستاده مي شدند و حتي چندين نفر از اين افراد در زندان كشته شدند. در گزارش سازمان ديده بان حقوق بشر به اجبار طلا ق در بين اعضاي اين گروه و فروش بچه هاي آنان به خانواده ها در اروپا و آمريكا اشاره شده و آمده است : اعضاي اين گروهك دمكرات تكثرگرا و اصلاح طلب نيستند. در اين نامه افزوده شده است : اعضاي اين گروهك به علت همكاري با صدام در جنگ عليه ايران اعتبار خود را از دست داده اند. « ميشاييل گالر » از حزب دمكرات مسيحي آلمان و عضو پارلمان آلمان و معاون كميسيون سياست خارجي پارلمان اروپا « كريستينا پرتز » معاون رئيس هيات ايران در پارلمان اروپا از حزب سوسيال دمكرات اتريش « الني نيس » رئيس حزب ليبرال دمكرات و اصلاحات اروپايي از بلژيك آنگليكابر رييس هيات ايران و عضو حزب سبزهاي آلمان و توبياس فلوگر عضو هيات ايران در پارلمان اروپا از حزب سبزها و عضو كميسيون امنيت دفاعي آلمان كه طراح اين نامه نيز هست از امضا كنندگان اين نامه هستند. اين روزنامه در ادامه اين مطلب نامه اي از توبياس فلوگر براي اشتفان گريداد عضو لابي صهيونيست ها در آلمان كه خواستار حمايت اعضاي پارلمان اروپا از گروهك منافقين شده بود به چاپ رسانده است . فلوگر در اين نامه نيز نسبت به حمايت آمريكا از منافقين هشدار داده و گفته است : منافقين ايران گروهك مزدور و فرقه اي است .
سرويس امنيتي اسراييل : حزب الله انتقام مغنيه را مي گيرد
منابع امنيتي رژيم صهيونيستي پيش بيني كردند : حزب الله لبنان انتقام ترور « عماد مغنيه » فرمانده ارشد اين جنبش را به زودي در حمله به مراكز اسرائيلي در كشورهاي غرب قاره آفريقا خواهد گرفت . پايگاه خبري « عرب 48 » گزارش داد : سرويس امنيتي رژيم صهيونيستي پيش بيني كرده است با پايان تبادل اسراي اسرائيل و حزب الله و در دست اجرا بودن مرحله دوم اين عمليات كه همان آزادي پنج اسير فلسطيني است حزب الله تهديد براي انتقام خون فرمانده نظامي خود كه در فوريه گذشته ترور شد عملي كند. منابع صهيونيستي پيش بيني كرده اند با تصويب بيانيه وزارتي دولت لبنان و پايان يافتن مرحله دوم تبادل اسرا شمارش معكوس براي اجراي عمليات آغاز شود. اين در حالي است كه ناظران عرب معتقدند مقاومت لبنان فرصت كافي براي محاسبات داخلي و تعيين موعد و مكان واكنش و انتقام گيري در اختيار دارد. اين ناظران سياسي اظهار داشتند شمار اندك اسراي فلسطيني كه « ايهود اولمرت » اعلام كرده در چارچوب عملي شدن مرحله دوم تبادل اسرا آزاد مي كند خود مي تواند تحريك كننده براي تشديد ضربه عليه اسرائيل باشد. منابع صهيونيستي گفتند مقامات سرويس امنيتي اسرائيل اخيرا به چندي از كشورهاي آفريقايي سفر كرده تا به اسرائيلي هاي مقيم آنجا درباره عمليات نظامي احتمالي حزب الله در آينده نزديك در انتقام از ترور مغنيه هشدار دهد. اين منابع تاكيد كردند مقامات اسرائيلي از دستگاه امنيتي كشورهاي آفريقايي خواهند خواست كه تدابير امنيتي و حفاظتي در مراكزي كه اسرائيلي ها حضور دارند بيشتر كنند. سرويس امنيتي رژيم صهيونيستي اعلام كرده است بهترين و راحت ترين مكان براي حزب الله و انجام عمليات غرب آفريقا است چون رفت و آمد به آنجا راحت و تدابير امنيتي در مراكز اسرائيلي واقع در آنجا بسيار ضعيف است . سرويس امنيتي اسرائيل با ترور مغنيه تدابير شديد امنيتي در مراكز خود در سرتاسر جهان اتخاذ كرد.
اظهارات يك نماينده درباره وزراي پيشنهادي
يك نماينده مجلس در خصوص وزراي پيشنهادي رئيس جمهور گفت : « برخي گزينه هاي معرفي شده از سوي رئيس جمهور ضعيف تر از وزراي پيشين هستند » . به گزارش سايت آفتاب نماينده ايلام با بيان اينكه نمايندگان هنوز اطلاعات تفصيلي در مورد برنامه ها و اهداف وزراي پيشنهادي ندارند اظهار داشت : « انتظار اين بود كه وزراي پيشنهادي به لحاظ تحصيلات تجربه و توانايي نسبت به وزراي پيشين برتري نسبي داشته باشند اما برخي گزينه هاي معرفي شده از سوي دولت بسيار ضعيف تر و ناتوان تر از وزراي قبلي هستند » . وي افزود : « به عنوان مثال يكي از اشكالاتي كه به آقاي رحمتي وزير سابق راه و ترابري گرفته مي شد بالا بودن سنشان بود كه ما مي بينيم در مورد آقاي بهبهاني وضعيت بدتر است و ايشان حداقل ده يا دوازده سال مسن تر از آقاي رحمتي هستند و توانايي شان نيز به همان ميزان كم تر است . ضمن اينكه سوابق درخشاني هم در بخش راه ندارند » . قنبري تصريح كرد : « اگر چه وزير پيشنهادي راه و ترابري به عنوان يك چهره دانشگاهي شناخته شده هستند اما چهره اجرايي توانايي در حوزه راه نبوده اند » . وي ادامه داد : « به نظر مي رسد تنها معيار معرفي وزراي راه كشور و اقتصاد نزديكي و هماهنگي با رئيس جمهور بوده است » .
بي هويتي در جمهوري آذربايجان
شبكه تلويزيوني آذربايجان اين بار خواجه نصيرالدين طوسي دانشمند و منجم شهير ايراني را به عنوان يك شخصيت متعلق به اين جمهوري معرفي كرد. تلويزيون اجتماعي جمهوري آذربايجان اقدام به پخش برنامه اي در مورد خواجه نصير طوسي نمود. اين برنامه با معرفي خواجه نصير به عنوان يك دانشمند آذربايجاني محل تولد وي را شهر مراغه در محلي به نام « آذربايجان جنوبي » معرفي كرد. در طول اين برنامه حتي يك كلمه از ايران به عنوان موطن اين دانشمند بزرگ نام برده نشد . دولت نوپاي جمهوري آذربايجان كه كمتر از 20 سال از تاسيس آن مي گذرد با انكار هويت تاريخي خود كه پيوند ناگسستني با ايران دارد به هويت سازي براي خود روي آورده است و در همين راستا تاريخ زندگي شخصيتهاي ايراني را تحريف مي كند. دولت جمهوري آذربايجان پيش تر نيز با چاپ نقشه ها و كتبي سلسله صفويه و افشاريه و قاجاريه ايران را به عنوان دولتهاي آذربايجان معرفي كرده است .
بي اعتنايي وزارت خارجه به حملات تند و مخرب رسانه هاي افغان عليه ايران
در دو سال اخير برخي رسانه هاي افغانستان تحت نفوذ نيروهاي اشغالگر به تدريج از ايران فاصله گرفته و حملات تندي را عليه جمهوري اسلامي منتشر كرده اند. بخشي هايي از دستگاههاي دولتي افغانستان نيز ظاهرا همين رويكرد را در پيش گرفته اند كه ادعاهاي مقامات امنيتي و مسئولان پليس افغانستان درباره جاسوسي ايراني ها از افغانستان حمل سلاح به داخل افغانستان يا حمايت ايران از گروه هاي تروريست نمونه اي از اين رويكرد غيردوستانه است . رويكردي كه به نظر مي رسد در قبال آن هر كاري بايد كرد جز « بي اعتنايي » ! در حالي به نظر مي رسد مطالب تخريبي روزنامه هاي چاپ كابل و برخي مسئولان افغانستان عليه جمهوري اسلامي ايران در حال افزايش است حسن قشقاوي سخنگوي وزارت امورخارجه ديروز در واكنش به ادعاهاي جديد چند روزنامه افغان عليه تهران تاكيد كرد اين گونه ادعاها قابل اعتنا نيست و نبايد به آن توجه كرد. به گزارش شهاب نيوز در هفته گذشته روزنامه « انيس » چاپ افغانستان مدعي شده بود كه ايران به گذرگاهي براي ورود تروريست ها به خاك افغانستان تبديل شده است . همچنين روزنامه « اراده » چاپ كابل نيز مدعي شده بود ايران قصد دارد افغانستان را به جهنمي براي نيروهاي ناتو تبديل كند.
ممنوعيت پخش محصولات فرهنگي ايران در جمهوري آذربايجان
جمهوري آذربايجان در يك اقدام عجيب پخش هرگونه فيلم و سريال ايراني در اين جمهوري را ممنوع اعلام كرد. گفته مي شود جمهوري آذربايجان همه فيلمها و سريالهاي ايراني در اين جمهوري را ممنوع اعلام كرد. به گزارش سايت پارسينه شنيده شده است اين دستور دولت جمهوري آذربايجان درقالب بخشنامه اي محرمانه به مديران ارشد شبكه هاي تلويزيوني اين جمهوري ابلاغ شده و در حال حاضر اجرا مي شود.
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 233]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن