تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816138547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده كل سپاه (مشروح):هيچ ناو متجاوزي از تيرس ما خارج نيست


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: فرمانده كل سپاه (مشروح):هيچ ناو متجاوزي از تيرس ما خارج نيست


تهران - حيات

فرمانده كل سپاه با اشاره به آزمايش موفقيت آميز موشك فوق مدرن سپاه گفت: با اين سلاح جديد هيچ ناو و شناوري در شعاع 300 كيلومتري از تيرس ما خارج نخواهد بود.
به گزارش خبرنگار دفاعي حيات سردار سرلشگر محمد علي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران صبح امروز دوشنبه در نشست خبري از آزمايش موفقيت آميز موشكي جديد خبر داد.
جعفري با تاكيد بر اينكه اين سلاح كاملا بومي است و تاكنون نيز در هيچ كشوري استفاده نشده است آن را در مرحله توليد انبوه خواند و ارايه توضيحات تكميلي در اين باره را به زمان ديگري موكول كرد.
وي خاطرنشان كرد: فعالا نيازي به افزايش برد موشك ها احساس نمي كنيم و اولويت سپاه توليد انبوه موشك هاي فعلي است.
جعفري همچنين اظهار نظر دشمن درباره توان موشكي سپاه و نيز ناتوان خواندم ايران از بستر نگاه داشتن طولاني مدت تنگه هرمز را عمليات رواني دشمن خواند و گفت: مدت زماني زيادي است كه از بومي شدن توان موشكي ما مي گذرد و ما هيچ مشكلي در توليد انبوه موشك ها نداريم .
وي افزود: هر كس با اندك اطلاعات نظامي خوب مي داند كه طول ساحل در اختيار ايران در تنگه هرمز، ارتفاعات و موانع طبيعي و همچنين قابليت بالاي رزم ما اين توانايي را در ما ايجاد كرده است كه به مدت نامحدود اقدام به بستن تنگه هرمز كنيم.
فرمانده كل سپاه با اشاره به تمايل دشمن مبني بر كوتاه بودن محدوده زماني حمله احتمالي، پاسخ ايران را داراي دامنه زماني طولاني و با بيشترين ضربه ممكن خواند و گفت: دشمن در همان لحظات اول حمله احتمالي، ضربات سهمگين را متحمل خواهد شد بگونه اي كه قطعا از اقدام خود نتيجه معكوس خواهد گرفت.
وي رزمايش پيامبر اعظم را بخش كوچكي از توانمنديهاي رزمي سپاه خواند و تاكيد كرد: اين رزمايش كه باعث شادي دل مستضعفان و وحشت مستكبران عالم شد، پيام دوستي براي كشورهاي منطقه و هشداري بود براي دشمنان ما كه محورهاي واقعي شرارت هستند.
جعفري با اشاره به عمليات رواني دشمن تصريح كرد: ديدند كه تمام موشك ها همزمان شليك شد و آنها وقتي مي خواهند به نوعي موفقيت ما را زير سوال ببرند چاره اي جز مطرح كردن اين حرف ها ندارند.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر پاسخ منفي امريكايي ها به اسراييل براي استفاده از آسمان عراق در حمله احتمالي به ايران، اين حرف امريكايي ها را "طبيعي" خواند و گفت: آنها براي حفظ جان نيروهاي خود چنين كاري كرده اند و اين رويكرد امريكايي ها نشان مي دهد كه آنها كم كم دارند با حقايق منطقه آشنا مي شوند.
فرمانده كل سپاه در ادامه تغييرات ساختاري در سپاه را متناسب با تغيير ماهيت تهديدات توصيف و تاكيد كرد: سپاه طي سال هاي طولاني بعد از انقلاب همواره درحال نو شدن و تحول بوده است و در حال حاضر نيز با طرح تحول كه عمده تمركزش بر وحدت تشكيلاتي در بين نيروهاي زميني و مقاومت است نگاهي رو به آينده را دنبال مي كند.
جعفري همچنين در پاسخ به سوالي با رد شايعه الگو برداري سپاه از ساختار نظامي ساير كشورها براي تدوين طرح تحول، اين طرح را كاملا بومي و متناسب با شرايط خاص ايران خواند و تاكيد كرد: شرايط هر كشور براي طراحي استراتژي نظامي متفاوت است و اتكاي ما به دفاع مردمي سازماندهي خاص خود را مي طلبد و به همين دليل اصولا امكان الگو گيري از ساير كشورها در اين زمينه وجود ندارد.
وي همچنين از تهيه پيش نويس طرح جامع تحول در دو نيروي دريايي و هوايي سپاه با ابعاد محدود تر خبر دادو گفت: در مرحله فعلي در حال ارايه اين طرح به ستاد كل نيروهاي مسلح براي تصويب آن هستيم.
وي در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره توان الكترونيكي سپاه آن را يكي از موضوعات مهم مورد تمركز سپاه خواند و گفت: سرمايه گذاري هاي خوبي كه طي سال هاي اخير به روي اين موضوع داشتيم و همچنين تغيير در شيوه هاي بكارگيري باعث پيشرفت هاي قابل ملاحظه اي در اين عرصه شده است.
جعفري در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه نگراني امام نسبت به انقلاب بيشتر از ناحيه تهديدات داخلي بود، عنوان كرد: سپاه بازوي فرهنگي، نظامي و سياسي انقلاب است و بر طبق قانون اساسي حافظ انقلاب و دستاوردهاي آن محسوب مي شود و با اينكه امروز در داخل كشور كسي توانايي ايستادگي در مقابل انقلاب را ندارد، سپاه آمادگي دارد در مقابل همه تهديدات داخلي و خارجي ايستادگي كند.
جعفري در پايان دولت فعلي را دولت بسيجي، انقلابي و مدافع اهداف امام و اسلام خواند و با اشاره به مشكلات دولت در خصوص تحقق عدالت و اصلاح ساختارها، برآمادگي سپاه براي حمايت از دولت براي حل مشكلات مردم تاكيد و ابراز اميدواري كرد: دولت با كمك مجلس بتواند مشكلات موجود را پشت سر بگذارد.
پايان پيام
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن