تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817024037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طراحان پروژه عبور از خاتمي حامي كانديداتوري او شده اند!


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: طراحان پروژه عبور از خاتمي حامي كانديداتوري او شده اند!
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): عضو شوراي مركزي شاخه دانشجويي حزب اعتماد ملي اعلام كرد: استراتژي وحدت براي خاتمي از سوي كساني مطرح مي شود كه در زمان رياست جمهوري وي، پروژه عبور از خاتمي را مطرح كردند و امروز او را منجي مي دانند.


به گزارش خبرنگار خبرهاي 16 ايرنا، مهدي مازني ضمن اعلام اين مطلب افزود: مهدي كروبي بعد از پايان انتخابات نهم حزب اعتماد ملي را بنيان نهاد تا مشي و منش اصلي اش را فارغ از هياهوي اصلاح طلبان دنبال كند و اصلاحات را احياء انديشه امام و نه تقابل با آن بداند.
عضو شوراي مركزي شاخه دانشجويي حزب اعتماد ملي در ادامه تاكيد كرد: خاتمي هم مانند هميشه در مقابل تمام پرسش ها و ابهامات سر در لاك خويش فرو برد و هيچ نگفت تا پاك و طاهر بماند. تكذيب ها و تاييدهايش همه را سردرگم كرده است. يك روز سخن از بازنشستگي به زبان مي آورد و روز ديگر احساس تكليف براي حضور مي كند. مدعي است بنياد باران تنها مكاني براي پژوهش و تحقيق است اما شاهديم كه اين بنياد فقط مأمني براي كساني است كه با پايان يافتن دولت اصلاحات بي جا و مكان شده بودند.
مهدي مازني ادامه داد: كروبي اما نه خود را بازنشسته خواند و نه خود را جداي از حاكميت ديد. هر چند ممكن است از ظن مخالفينش او بازنشسته شده باشد اما خودش هيچگاه چنين سخني بر زبان نياورد. همواره در مقابل هر كج روي ايستاد و در مقابل افراط و تندروي سكوت نكرد. اگر تخطئه اي و خدشه اي بر اصول ببيند سكوت نمي كند. تأسيس حزب از جانب او نشان داد كه پا پس نمي كشد و با تمام وجود خواهد ايستاد.
عضو شوراي مركزي شاخه دانشجويي حزب اعتماد ملي در ادامه تاكيد كرد:بردن نام كروبي در چند ماه مانده به انتخابات رياست جمهوري نهم با دلسردي هوادارانش همراه بود. چرا كه تحليل ها و گمانه زني ها از عدم وجود پايگاه راي براي او خبر مي داد و در مقابل، شيخ، نه تنها تسليم اين جو سازي نشد بلكه بر آمدنش اصرار بيشتري ورزيد و هواداران نيز متكي به اعتماد به نفس شيخ گام به گام او پيش آمدند. راي بالاي او در اين انتخابات همه را مبهوت خود ساخت و كارشكني ها و ناملايمتي ها و بي اخلاقي ها مانع توفيقش شد. شيخ اصلاحات در انتخابات نهم باخت اما نسوخت و شكست را پلي براي پيروزهاي آينده ساخت و بر همه ثابت كرد كه فرزند و شاگرد خلف امام خميني(ره) است.
مهدي مازني در پايان تاكيد كرد:سيد محمد خاتمي اگر چه همواره خود را بي ميل به حضور در عرصه انتخابات نشان مي دهد اما شواهد و قرائن حاكي از آن است كه حضور دوباره در ساختمان رياست جمهوري را مفيد مي داند. حال بايد منتظر ماند و روزها را شمرد تا ببنيم آينده چه خواهد شد.
***
انتقاد امام جمعه اردبيل از اهانت به رييس جمهوري
......................................................................
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: طبق فرهنگ غني اسلام ما نبايد با اهانت با كسي صحبت كنيم، در عين حال كه براي رفع نواقص عيب ها بايد گفته شود.
به گزارش خبرنگار خبرهاي 16 ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين سيدحسن عاملي روز دوشنبه در ديدار با اعضاي شوراي مركزي حزب اعتماد ملي استان تصريح كرد: دركشور مشكلاتي وجود دارد كه به نظر من ريشه اين مشكلات به نقص در بلوغ جامعه برمي گردد و درنتيجه همين نقص است كه نمي توانيم بصورت عقلاني همديگر را تحمل كنيم.
نماينده ولي فقيه در استان اردبيل با بيان اين كه متاسفانه هم اكنون عقلانيت در فضاي سياسي ما حاكم نيست، گفت: شاهد آنيم كه به آقاي احمدي نژاد اهانت هايي شد، در حالي كه امروز ديگر زمان اهانت نيست، بلكه زمان عقلانيت است.
حجت الاسلام عاملي در ادامه به اقدامات خوب دولت نهم اشاره كرد و گفت: با پرداخت وام به طرح هاي زودبازده ظرفيت ميزان اشتغال بالا رفته است و توصيه مي كنم متوليان امر اجراي چنين طرحهايي را در نظربگيرند.
****
گسترش فعاليت گروهك هاي ضدانقلاب امريكايي در مناطق كردنشين
....................................................................................
تشكيل هسته هاي مسلح مشترك توسط گروهك هاي تروريستي ضد انقلاب از اصلي ترين مباحثي است كه در دو هفته اخير در دستور كار سايت هاي اينترنتي مخالف نظام جمهوري اسلامي ايران قرار گرفته است. به گزارش ايرنا در نوع اخبار صحبت از تشكيل هسته هاي مسلح مشترك گروهك هاي ضد انقلاب از نوع چپ هاي امريكايي در شهرهاي مناطق كردنشين است.
واقعيت موجود و تجربه سه دهه فعاليت گروهك هاي ضدانقلاب و روند فزاينده اختلافات درون گروهي آنان نشان مي دهد كه به جز حضور نظامي آمريكادر عراق و حمايت اشغالگران آمريكايي و تمايل فزاينده گروهك ها به مزدوريبراي آنان هيچ رخداد و يا تحولي صورت نگرفته كه بتواند موجب نزديكي آنان بشود.
روند گرايش گروهك هاي ضدانقلاب به برخورداري از حمايت آمريكا در يك سال اخير به سرعت تشديد شده و سران آنان هيچ ابايي از اظهار علني اين موضوع ندارند و در اصل ميزان اين برخورداري به نشانه اي از جايگاه آنان در عرصه عناد با انقلاب اسلامي تبديل شده است.
فرمانداران شهرستان هاي مرزي بانه و سروآباد استان كردستان هفته گذشته در حاشيه يكي از جلسات استانداري در گفت و گوي كوتاهي با خبرنگار ايرنا حضور تيم هاي مسلح ضد انقلاب را در منطقه و آماده شدن براي انجام عمليات وهمچنين تشكيل هسته هاي مشترك مسلح را تاييد كردند .
****
گري سيك: ايران هم اكنون در يك موقعيت خوب چانه زني قرار دارد
.......................................................................................
گري سيك از مقامهاي سابق آمريكا و استاد دانشگاه كلمبيا گفت: ايران و آمريكا در شرايطي قرار گرفته اند كه هر دو خواهان يافتن راهكاري براي حل معماي روابطشان هستند و ايران هم اكنون در يك موقعيت خوب چانه زني قرار دارد.
به گزارش ايرنا گري سيك ضمن اعلام اين مطلب افزود: به ايران پيشنهاد توقف ساخت دستگاه هاي سانتريفيوژ جديد و حفظ توليدات در سطح فعلي ارائه شده است كه قطعا ايرانيان آن را كاملا رد نكرده اند، البته تاكنون آنها اين پيشنهاد را كاملا نپذيرفته اند.
گري سيك تاكيد كرد: آمريكا ، فهميده است كه تحريم ها عليه ايران كه 13 سال از اعمال آنها مي گذرد و هر بار بر شدت اين تحريم ها افزوده است ، نتوانسته اند ايران را از ساخت دستگاه هاي سانتريفيوژ و گسترش توانايي هسته اي آن باز دارد .
وي افزود: ايرانيان در واقع خواستار نوعي توافقنامه هستند كه طي آن بتوانندزيربناهاي كنوني خود را كه چند هزار دستگاه سانتريفيوژ است حفظ كنند.
گري سيك تاكيد كرد: به اين ترتيب سانتريفيوژها به فعاليت خود ادامه خواهند داد و ايران مي تواند نشان دهد كه توانايي انجام آن كار را دارد ولي از آن براي توليد اورانيوم غني شده استفاده نمي كند.
وي افزود: تاكنون آمريكا موضع بسيار تندي اتخاذ كرده بود كه ما نمي خواهيم حتي يك دستگاه سانتريفيوژ هم كار كند اما آن سياست هم اكنون پايان يافته است .
استاد دانشگاه كلمبيا در ادامه تاكيد كرد: آن دسته از تندروها نظير بولتون و روبين كه در مورد چگونگي سياست هاي آمريكا داراي ايده اي بسيار مشخص هستند، احساس مي كنند به آنها خيانت شده است.
آنها احساس مي كنند آمريكا موضعي غير قابل قبول اتخاذ كرده و براي من اين بهترين نشانه از وجود مساله اي واقعي است.
*****
دو عضو گروهك تروريستي ريگي در زاهدان اعدام شدند
........................................................................
دادگستري سيستان وبلوچستان اعلام كرد دو عضو گروهك تروريستي ريگي در زندان زاهدان اعدام شدند.
به گزارش ايرنا، به موجب حكم صادره از سوي دادگاه انقلاب اسلامي "يعقوب مهرنهاد" فرزند علم خان و "عبدالناصر طاهري صدر" فرزند سهراب به اتهام محاربه و فساد في الارض از طريق عضويت و همكاري با گروهك تروريستي موسوم به جندالله به سركردگي عبدالمالك ريگي به اعدام محكوم شدند.
حكم صادره پس از تاييد از سوي مراجع عالي قضايي و مخالفت باعفو نامبردگان از سوي كميسيون عفو استان ، در محوطه زندان مركزي زاهدان اجرا شد.
*****
احتمال ممنوع شدن فعاليت شاخه نظامي حماس دركرانه باختري
..........................................................................................................
خبرگزاري شين هوا اعلام كرد تشكيلات خودگردان فلسطيني در حال بررسي احتمال ممنوع كردن فعاليت شاخه نظامي جنبش حماس در كرانه باختري است .
به گزارش ايرنا، يك مقام فلسطيني با رد گزارش هاي پيشين مبني بر اينكه محمود عباس رييس تشكيلات خودگردان فلسطين در حال بررسي احتمال ممنوع كردن فعاليت هاي جنبش حماس است ، اعلام كرد هدف از اين طرح غيرقانوني اعلام كردن فعاليت هاي گردانهاي عزالدين قسام شاخه نظامي حماس در كرانه باختري است .
رسانه هاي اسراييلي پيش از اين اعلام كرده بودند تشكيلات خودگردان فلسطين كه كرانه باختري را كنترل مي كند در حال بررسي پيشنهاد ممنوع كردن فعاليتهاي جنبش حماس است .
*****
دروغ پردازي فاكس نيوز براي تحريف ماهيت صلح اميز برنامه هسته اي ايران
...................................................................................................
در شرايطي كه رسانه هاي تبليغي غربي يكصدا درباره ضرب الاجل دوهفته اي غرب به ايران براي ارائه پاسخ به بسته پيشنهادي سخن مي گويند تلويزيون فاكس نيوز در رويكردي موازي و همسو گزاره ماهيت نظامي برنامه هاي هسته اي ايران را در قالبي عريان و آشكار تبليع مي كند.
اين شبكه خبري با استفاده از روش هاي تبليغي قديمي القاي مستقيم و خبرهاي يك لايه درمقابل خبرهاي چند لايه كه مفاهيم مورد نظر را در سطوح مختلفي بيان مي كنند، از تلاش ايران براي دست يابي به بمب اتمي خبر مي دهد.
سيام. 1535
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن