تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816302136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زورگيري از يك جوان، منجر به دستگيري متهمان شد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: افرادي كه به شيوه زورگيري قصد سرقت كيف جواني را داشتند،‌ با فيلمي كه يكي از شهروندان در اختيار پليس گذاشته بود، دستگير شدند.
به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در آخرين روز خردادماه يكي از شهروندان تهران يک حلقه سي دي را به يكي از پايگاه هاي پليس آگاهي فرستاد.
محتواي سي‌دي موردنظر يک جوان را در سه راه امين حضور و در ورودي زيرگذر نشان مي‌داد كه مورد حمله بي‌رحمانه دو جوان موتورسوار قرار گرفته بود و يكي از موتورسواران ضربات متعدد چاقو را به اين جوان وارد كرده بود و قصد سرقت كيف جوان مضروب را داشتند.
اين درحالي بود که از 23 خرداد ماه با اعزام يک فرد مجروح به بيمارستان و شدت ضربات وارده از چاقوي مهاجمان، شکايتي از سوي خانواده‌اش تنظيم و با دستور داديار شعبه يکم دادسراي جنايي پرونده در پايگاه هفتم پليس آگاهي در حال رسيدگي بود.
در ادامه جوان موردنظر با انجام چندين عمل جراحي و از مرگ حتمي نجات يافت و پس از بهبود نسبي در تحقيقات افسر پرونده مشخص شد با دخالت دو رهگذر که درزمان حادثه درحال گذر از پل عابر پياده بودند، يكي از رهگذاران با تلفن همراه خود اقدام به فيلمبرداري از اين صحنه كرده بود و زماني كه مهاجمان متوجه اين موضوع شدند، از سرقت کيف منصرف شده و پا به فرار گذاشتند.
با رسيدن فيلم موردنظر به دست پليس آگاهي، پرونده وارد مرحله ديگري شد و با دستورات صادره از سوي رييس پليس و مشاهده تصاوير توسط تيم هاي مبارزه با کيف قاپي و زورگيري در سطح پليس آگاهي ، کارآگاهان اداره 18، فرد مهاجم را که بي رحمانه براي سرقت کيف عابر ضربات چاقو را وارد مي کرد به نام «عليرضا - ب» معروف به شاهين 18ساله، را شناسايي کردند.
اين متهم در سال گذشته در سه مرحله به اتهام زورگيري و کيف قاپي دستگير و روانه زندان شده و هر بار با سپردن وثيقه آزاد شده بود .
به علت حساسيت موضوع، پرونده براي رسيدگي در اداره تخصصي به اداره هجدهم ( مبارزه با کيف قاپي ) منتقل شد و با تشکيل تيمي از کارآگاهان مجرب اين اداره شناسايي و دستگيري متهمان در دستورکار جدي قرار گرفت .
با توجه به شناسايي هويت ضارب ، تحقيقات ميداني براي دستگيري وي آغاز شد و با تحت نظر قرار دادن منزل پدري متهم در محدوده خيابان مولوي مشخص شد متهم پس از اين حادثه زندگي مخفيانه‌اي را در پيش گرفته است.
در بررسي هاي بيشتر محل سكونت نفر دوم که هنگام درگيري با شاکي پرونده روي موتور وضعيت اطراف را کنترل مي کرد، به نام «ميلاد - الف» 19 ساله نيز شناسايي شد كه البته اين متهم نيز در محل موردنظر نبود.
کارآگاهان با تحقيقات وسيع خود چندين محل را که احتمال حضور متهمان را مي دادند شناسايي کرده و به صورت شبانه‌روزي تحت نظر قرار دادند و در ششم تيرماه امسال با پيگيري همه جانبه موضوع مشخص شد «ميلاد» با موتورسيکلت تصادف کرده و در بيمارستان حضرت فاطمه الزهراء (س) بستري شده است.
با اعزام کارآگاهان به بيمارستان، متهم در حالي که لحظاتي قبل ترخيص شده بود ، در خيابان روبروي بيمارستان شناسايي و دستگير شد و پس از انتقال به اداره 18 پليس آگاهي ابتدا مشارکت در کيف‌قاپي و زورگيري را انکار كرد اما با مشاهده فيلم، به بزه انتسابي به همراه همدستش «عليرضا» اعتراف کرد. اين متهم در اعترافاتش اظهار كرد كه بعد از حادثه و ترس از انتشار فيلمي كه گرفته شده بود، روي پل عابر پياده از عليرضا جدا شده و بعد از آن از وي اطلاعي ندارد .
با اطلاعاتي که از متهم اصلي پرونده به دست آمد مشخص شد «عليرضا» پس از حادثه درگيري در سه راه امين حضور در شهرستان قم مخفي شده است ولي اما با اطلاع از دستگيري همدستش ، بلافاصله به تهران مراجعت کرد و در منزلي مجردي در خيابان ارج در حوالي ميدان شوش مخفي شد .
تا اين كه در ساعت 11 نهم تيرماه امسال در حالي که اين محل از سوي تيم تحقيق کارآگاهان مبارزه با کيف قاپي شناسائي شده و کاملأ تحت نظر قرار داشت ، يک جوان با موتورسيکلت به مخفيگاه «عليرضا» آمد و لحظاتي بعد که عليرضا از منزل خارج و سوار ترک موتور شده بود ، شناسايي شد و کارآگاهان در عمليات غافلگيرانه‌اي اقدام به دستگيري آنها کردند اما متهمان با استفاده از موتورسيکلت قصد فرار داشتند. کارآگاهان با رعايت قانون بکارگيري سلاح و دستور ايست در مقابل توجه نكردن متهمان به فرمان پليس ، با شليک هوايي و سپس تير مستقيم ، متهم «عليرضا» را از ناحيه مچ هر دو پا مورد اصابت تير قرار دادند و دو متهم در حال فرار دستگير و «عليرضا» با توجه به زخمي شدن به بيمارستان و متهم ديگر به اداره 18 پليس آگاهي تهران منتقل شدند .
به گزارش ايسنا با انتقال راكب موتورسيكلت به نام «ميلاد - ك» 18 ساله، وي اعتراف كرد كه براي ارتكاب كيف‌قاپي به دنبال «عليرضا» آمده بود .
همچنين متهم اصلي نيز پس از بهبودي نسبي و انتقال به اداره پليس در مقابل افسر پرونده به درگيري با شاکي پرونده در 23 خردادماه و وارد کردن ضربات چاقو براي سرقت کيف وي و مجروح کردنش اعتراف کرد.
اين سه متهم تاکنون و در مراحل اوليه تحقيق به 15 فقره سرقت کيف قاپي ، زورگيري ، موبايل قاپي و گردنبندقاپي اعتراف کردند . اما با توجه به شرايط سرقت اين متهمان و همچنين ابتداي تحقيقات پليسي از آنان به نظر مي رسد سرقت هاي آن‌ها بسيار بيشتر از اعترافات اوليه باشد.
در بررسي‌هاي به عمل آمده از سوابق «ميلاد – ک» مشخص شد که وي داراي سوابق متعدد کيف قاپي و زورگيري بوده که در مواردي از اين سرقت ها با خشونت و بي‌رحمي تمام همراه است که منجر به جراحت‌ها و در يک مورد نيز منجر به پارگي رگها و تاندون دست مالباخته شده است





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن