تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820972550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس صدور گذرنامه ناجا:10 هزار گذرنامه الكترونكي صادر شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئيس صدور گذرنامه ناجا:10 هزار گذرنامه الكترونكي صادر شده است
رئيس صدور گذرنامه نيروي انتظامي گفت: مركز صدور گذرنامه ناجا با شناسايي افراد كثير السفر اقدام به صدور و چاپ 10 هزار گذرنامه الكترونيكي كرده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ صادقيان امروز صبح با حضور در مركز نظارت همگاني ناجا ( 197) اعلام كرد: از اول سال تاكنون تعداد 400 گذرنامه الكترونيكي جهت شناسايي دراختيار سفارت خانه ها و وزارت امور خارجه قرار گرفته است.

وي ادامه داد: همچنين مركز صدور گذرنامه ناجا با شناسايي افراد كثير السفر اقدام به صدور و چاپ 10 هزار گذرنامه الكترونيكي به صورت آزمايشي كرده است كه به تدريج اين گذرنامه ها در اختيار آنها قرار مي گيرد.

صادقيان با اشاره به اينكه صدور گذرنامه الكترونيكي در انتظار بودجه 11 ميليارد توماني است ، گفت: در صورتي كه امكانات مورد نياز و بودجه لازم جهت تامين صدور گذرنامه هاي الكترونيكي در اختيار مان قرار گيرد ناجا اين توانمندي را دارد تا گذرنامه الكترونيكي رادراختيارعموم مردم قرار دهد.

وي درباره تفاوت گذرنامه الكترونيكي با گذرنامه هاي فعلي گفت: در گذرنامه هاي الكترونيكي اطلاعات كامل افراد در داخل قطعه رايانه اي كه در داخل همان گذرنامه جاسازي شده است قرار دارد و هنگام عبور از كيت هاي بازرسي به صورت الكترونيكي كنترل مي شود.

صادقيان در رابطه با مزيت هاي اين گذرنامه گفت: درصد جعل اين گذرنامه ها به صورت چشمگيري كاهش پيدا مي كند و همچنين كنترل گذرنامه ها با سرعت بيشتري انجام مي شود.

رئيس صدور گذرنامه ناجا اعلام كرد: در سال جاري در مقايسه با سال گذشته 10 درصد افزايش صدور گذرنامه داشته ايم .

وي همچنين مدت زمان صدور يك گذرنامه را بين 6 الي 7 روز دانست و هزينه صدور آن را 40 هزار تومان ذكر كرد.
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10091]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن