تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804630980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در آستانه روز خبرنگار / (9) سرهنگ احمدي: خبرنگاران حوزه پليس كمتر پشت چراغ قرمز قرار گرفته اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در آستانه روز خبرنگار / (9) سرهنگ احمدي: خبرنگاران حوزه پليس كمتر پشت چراغ قرمز قرار گرفته اند


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: رييس اطلاع رساني نيروي انتظامي با بيان اينكه رسانه ها در انعكاس چگونگي فعاليت و عملكرد پليس با هيچ محدوديتي مواجه نبودند، گفت: خبرنگاران اين حوزه كمتر پشت چراغ قرمز گفتن حقايق قرار گرفته اند.

سرهنگ پاسدار مهدي احمدي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار انتظامي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، با تاكيد بر اينكه در بررسي هاي به عمل آمده معاونت اجتماعي ناجا رسانه ها نقش موثري در كاهش جرايم داشته اند، افزود: يكي از مهمترين عوامل بروز برخي جرايم ناشي از عدم آگاهي و اطلاع رساني است، بنابراين رسانه ها به عنوان بهترين بستر آموزش و اطلاع رساني نقش تعيين كننده اي در جهت افزايش ميزان آگاهي مردم دارند.
وي با اظهار اينكه خبرنگاران حوزه پليس پا به پاي نيروي انتظامي در انعكاس اخبار اين بخش تلاش مي كنند ، گفت: در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي كه از يكسال پيش شروع شد جامعه رسانه اعم از تصويري، شنيداري و نوشتاري در تمامي مصاديق مطرح شده در طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و اخلاقي و همچنين در اوج ساعات شب و نيمه شب در كنار ماموران نيروي انتظامي طي عمليات هاي مختلفي كه صورت مي گرفت شركت كرده و از نزديك به انعكاس عملكرد پليس مي پرداختند.
رييس اطلاع رساني ناجا و فاتب تصريح كرد: به جرات مي توان اظهار داشت كه اگر تلاش خبرنگاران اين حوزه نبود پليس قطعا نمي توانست در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي موفق باشد.
سرهنگ احمدي خبرنگاران را پل ارتباطي بين دستگاه انتظامي و مردم دانست و خاطر نشان كرد: اگر پليس به مردم توصيه اي دارد و يا اگر مردم در مقابل خواسته و مطالبه اي از نيروي انتظامي دارند اين خبرنگاران هستند كه به انعكاس آن پرداخته و باعث بهبود عملكرد سازمان پليس يا هر سازمان ديگري مي شوند.
وي خبرنگاران را خادم ملت معرفي كرد و اظهار داشت: جامعه خبرنگاران با پيگيري پاسخ به نيازهاي جامعه از طريق مسوولان مربوطه سعي در افزايش سطح ارتقاي زندگي مردم دارند و در اين راه از كليه منافع شخصي و حتي جان خود هم مايه گذاشته و پي در پي به دنبال اين امور هستند.
رييس اطلاع رساني ناجا با بيان اينكه اگر محدوديتي هم كه نادر است در اين حوزه براي خبرنگاران به وجود مي آيد به خاطر مصالح امنيتي جامعه است وگرنه پليس در حال حاضر مي تواند ادعا كند كه چيزي براي مخفي كردن و پنهان كردن مردم ندارد.
سرهنگ احمدي با تاكيد بر اينكه همه خبرنگاران از هر رسانه اي كه هستند قابل احترام هستند، گفت: اطلاع رساني ناجا طي اين مدت كه تعامل قابل توجهي با رسانه ها داشته است سعي كرده به اين موضوع بپردازد اما چون برخي رسانه ها به دليل تعامل بيشتر و همچنين برد خبري بيشتر مورد اولويت بندي هستند و در انتقال اخبار سعي مي كنيم اين نوع رسانه ها را انتخاب كنيم وگرنه همه خبرنگاران چه رسانه ملي و چه ساير مطبوعات براي ما قابل احترام و ارزش بوده و قبل از آنكه عنوان رسانه برايمان مهم باشد شخصيت و هويت خود خبرنگار برايمان مهم است.
وي در پايان ضمن گراميداشت روز خبرنگار در 17 مرداد ماه از كليه اصحاب رسانه در خصوص تلاش در امر اطلاع رساني تقدير و تشكر كرد./06/146/125
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن