تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821284891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين وضعيت مسكن مهر در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: آخرين وضعيت مسكن مهر در تهران
زمين‌‌هاي 11 تعاوني مهر در پرند آماده تحويل شدگروه مسكناز ابتداي اجراي طرح مسكن مهر تاكنون يك هزارو 181 تعاوني مسكن در تهران براي دريافت زمين 99 ساله به شهرهاي جديد معرفي شده‌اند. تهراني‌ها و ساكنان 7 كلانشهر ديگر فقط مي‌توانند در شهرهاي جديد اطراف كلانشهرها صاحب مسكن مهر شوند.


گزارش وزارت مسكن و شهرسازي از روند پيشرفت پروژه مسكن مهر در استان تهران نشان مي‌دهد از 1181 تعاوني معرفي شده به شهرهاي جديد تهران تنها 335 تعاوني مبلغ يك ميليون تومان آماده‌سازي زمين را پرداخت كرده‌اند.
يعني در تهران تاكنون آماده‌سازي زمين براي حدود 30درصد از تعاوني‌ها آغاز شده است.
اما از آنجا كه ساخت مسكن مهر تنها در صورت به پايان رسيدن مراحل آماده‌سازي زمين‌هاي 99 ساله آغاز خواهد شد لذا اعضاي تعاوني‌ها چشم انتظار تحويل زمين‌هاي آماده شده هستند. براين اساس و بنا بر اعلام وزارت مسكن در تهران تنها در دو شهر جديد پرند و هشتگرد قسمتي از زمين‌ها آماده شده است.وزارت مسكن پيشتر اعلام كرده بود در پرند قرار است تا 7 تيرماه كلنگ ساخت 12 هزار واحد مسكوني مهر به زمين زده شود.
در شهر جديد هشتگرد نيز قرار بود در 29 خردادماه كلنگ ساخت يك هزار واحد به زمين زده شود كه البته تاكنون و براساس اطلاعات ما، اين اتفاق نيافتاده است.
در شهر جديد پرنده قرار است 92 هزارو 838 واحد مسكوني در قالب طرح مهر ساخته شود. در هشتگرد نيز اين رقم 52 هزارو 296 واحد اعلام شده است.
10ميليون تومان آماده كنيد
براساس گزارش دنياي اقتصاد، شركت عمران شهر جديد پرند اعلام كرد مراحل آماده‌سازي زمين‌هاي 99 ساله براي ساخت‌وساز به ظرفيت 11 تعاوني مسكن به پايان رسيده است. ضمن اينكه مابقي آماده‌سازي زمين‌هاي 99 ساله براي مابقي تعاوني‌‌ها در حال انجام است.
اين شركت با ارسال نامه‌اي به 11 تعاوني مسكن مهر كه در اولويت اختصاص زمين بوده ‌‌‌‌اند، اعلام كرده است حداكثر تا تاريخ 22/4/87 بايد آمادگي تعاوني‌ها براي طراحي و انبوه‌سازي به شركت عمران شهر جديد پرند اعلام شود و چنانچه هر كدام از تعاوني‌هاي مسكن آمادگي لازم براي پرداخت را نداشته باشند نوبت آن تعاوني در اختيار ساير تعاوني‌هايي كه واجد شرايط هستند قرار خواهد گرفت.
تعاوني‌هاي مسكن مهر براي شروع ساخت در پرند بايد حداقل 20درصد منابع مالي لازم براي ساخت را در حساب داشته باشند.
همچنين اعضاي تعاوني‌ها بايد آمادگي و توان پرداخت مبالغ به شرح زير را داشته باشند:
مرحله اول: 4ميليون تومان قبل از انعقاد قرارداد
مرحله دوم: سه‌‌ميليون تومان حداكثر تا سه ماه بعد از واريز بند «الف»
مرحله سوم: سه‌ميليون تومان حداكثر تا سه ماه بعد از واريز بند «ب»
بديهي است در صورت ناتواني هر كدام از اعضاي تعاوني‌ها در تامين منابع مالي در هر مرحله، نوبت به ساير افراد و تعاوني‌هاي واجدشرايط واگذار خواهد شد.
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 557]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن