تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820041739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

9 ژست براي خوشحال كردن همسر


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: 9 ژست براي خوشحال كردن همسر
زنها به همه چيز توجه دارند - منظورم همه چيز هست. آنها استاد كشف چيزها بهمراه جزئياتشان هستند. بنابراين حتي كوچكترين رفتارها اگر صميمانه و متفكرانه انجام پذيرند، نه تنها از طرف همسرتان مورد تحسين و تقدير قرار خواهد گرفت، بلكه باعث تحكيم روابط و برقراري حب و دوستي بيشتر بين شما خواهد شد.
البته منظور از اين اعمال فقط كمك در انجام امور خانه نيست. برخي از مردان تصور مي كنند كه شستن ظروف نهايت ابراز يك رفتار رمانتيك به شمار مي رود. اين ايده خوب است ولي كافي نيست. تميز و مرتب كردن محيط بيشتر يك انتظار محسوب مي شود تا يك لطف.
اگر واقعا تصميم تحت تاثير قراردادن و خوشحال كردن همسر خود را داريد نكات زير را دنبال كنيد و مطمئن باشيد نتايج چشمگيري عايدتان خواهد شد.
1) دستورالعمل هاي رومانتيك تهيه كنيد هنگامي كه همسرتان به خانه مي آيد، يك موضوع ماجراجويانه كوچك برايش مهيا كنيد. در قسمتي از خانه يادداشتي كه به او بگويد چه بايد بكند، قرار دهيد.
ياداشت دومي را در محلي كه بايد آن كار مورد نظر را انجام دهد، بگذاريد و به همين ترتيب.
توجه داشته باشيد كه يادداشتها را به صورتي رومانتيك تدارك ببينيد تا خودش را به تدريج براي شبي خاطره انگيز و به ياد ماندني اي آماده كند. براي مثال به او بگوييد در آشپزخانه يك ليوان چاي گرم بنوشد، سپس دوش بگيرد و يك موسيقي ملايم بگذارد - متوجه منظور مي شويد؟
2) به او بگوييد كه زيبا است زنها هيچگاه از شنيدن اين جمله خسته نمي شوند و حتي زماني كه انتظار شنيدنش را ندارند، بيشتر لذت مي برند. گه گاهي به محل كار همسرتان تلفن زده و اين موضوع را به او گوشزد كنيد. يادداشتي حاوي اين پيغام در كيفش قرار دهيد تا او در طول روز به آن برخورد كند. همچنين ايميلي برايش بفرستيد و بنويسيد كه ديگر تحمل دوريش را نداريد. او براي ديدن شما بسيار مشتاق و هيجان زده شده و ممكن است حتي محل كارش را زودتر ترك كند.
3) برايش نامه اي دست نويس بنگاريد شايد ايميل مهمترين ابداع نسل كنوني به حساب آيد اما چيز مهمي از زندگي را از بين برده است: اسرار و مكتب رومانتيك يك نامه دست نويس. بنابراين آنرا بازسازي كرده و يكي برايش بفرستيد. مي تواند يك نامه عاشقانه، داستاني، اقراري يا هر آنچه كه همسر شما خوشش مي آيد باشد. فقط آنرا چاپ نكنيد.
4) او را به يك رستوران ببريد بياد داشته باشيد كه اين عنصر «غافلگير كردن» است كه باعث به هدف رسيدن مي شود. بطور غير منتظره به محل كار همسرتان رفته و او را به رستوراني در آن حوالي ببريد. حتي مي توانيد غذاي او را آورده و في البداهه به يك پيك نيك كوچك برويد. شما پديده برجسته روز او خواهيد شد بخصوص هنگامي كه همكارانش مي بينند كه وي چه مرد رومانتيكي دارد.
5) غذاي مورد علاقه اش را برايش بپزيد همه بانوان موافقند مردي كه با آشپزخانه بيگانه نباشد واقعا يك مرد كامل است. هر مردي بايد با پختن غذاهاي آسان آشنا بوده و بتواند حداقل يك غذاي مشكل را طبخ كند. روش پختن غذاي مورد علاقه او را ياد گرفته و خود را در درياي محبت وي غرق شده ببينيد.
6) او را به يك قرار ملاقات «رسمي» دعوت كنيد بعد از زمان طولاني با هم بودن، زوجين تمايل به كندي و از دست دادن هيجانات مفرط روزهاي اوليه زندگي پيدا مي كنند. اين چيزي است كه اغلب زنان تاسف آنرا مي خورند. بنابراين آن هيجانات از دست رفته را بازيابي كرده و او را براي يك ملاقات زيبا دعوت كنيد. بهتر است او را به مكاني با كلاس و مجلل كه مستلزم پوشيدن لباس رسمي باشد ببريد (مي دانيد كه زنان عاشق شيك لباس پوشيدن هستند) براي اينكه به كار خود واقعا رسميت بخشيد، از او از طريق يك نامه يا ايميل دعوت به عمل آوريد.
7) برايش هديه اي به عنوان يادگاري خريداري كنيد يك روز بدون دليلي خاص هديه مناسب كوچكي به او بدهيد. البته منظور يك خرس عروسكي يا ديگر هداياي غيرقابل تخيل موجود نيست. به او چيزي بدهيد كه برايش ارزش و معني داشته باشد. اگر چيزي كه وي به آن احتياج داشته ولي تا به حال از گفتنش به شما اجتناب كرده را برايش خريداري كنيد، نتيجه بسيار بهتري خواهيد گرفت.
8) يك شاخه گل به او بدهيد منتظر رسيدن روز ولنتاين يا تولدش نباشيد. همين امروز به همسرتان يك شاخه گل بدهيد تا احساسات او را بر انگيخته و محيط اطرافش را مزين نماييد. ابتكار داشته باشيد و گلي به او بدهيد كه قبلا نداده باشيد مانند يك تك شاخه رز يا اركيده. تحت هيچ شرايطي نبايد گياهاني مانند كاكتوس را به او داده و اين طور وانمو كنيد كه نشانه عشق و رمز و راز مي باشند.
9) او را نوازش كنيد. وقتي همسرتان بعد از روزي سخت و خسته كننده از سركار به خانه بازگشت به نزد او رفته و با مهرباني و نوازش با او سخن گفته و رفتار كنيد. سعي كنيد با خوش رويي و خوش خلقي خستگي و استرس روزانه را از تن وي بيرون نماييد.
در انتها اين نكته را به ياد داشته باشيد آن چيزي كه همسرتان از روي علاقه واقعي بخاطر مي سپارد، اعمال كوچك و جزئي شما است. چيزهاي كوچكي مانند تهيه يك كاريكاتور از هر دوي شما يا ترجيح دادن وي بجاي تماشاي مسابقه فوتبال.
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن