تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816850547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز تحويل فرم اطلاعات اقتصادي خانوارها در مدارس توزيع 25 ميليون پرسشنامه در سراسر كشور


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: آغاز تحويل فرم اطلاعات اقتصادي خانوارها در مدارس توزيع 25 ميليون پرسشنامه در سراسر كشور
ابتكار -طرح جمع آوري پرسشنامه اطلاعات اقتصادي خانوارهاي كشور از ديروز شنبه 11 مرداد ماه آغاز و تا 5 شهريور ادامه دارد.براساس اين گزارش، به دنبال توزيع پرسشنامه اطلاعات اقتصادي خانوارها روز گذشته مراسم جمع آوري پرسشنامه اين اطلاعات در يكي از مدارس شهر تهران كه به عنوان پايگاه دريافت اطلاعات قرار گرفته بود با حضور مسئولين و رئيس آمار كشور افتتاح شد. در حال حاضر 36 هزار مدرسه در كل كشور مجهز به فرم هاي دو هستند كه آمارگيران با دريافت فرم يك از شهروندان و تكميل كردن فرم هاي دو به وسيله رايانه، طرح جمع آوري اطلاعات اقتصادي خانوارهاي كشور را شروع كرده اند. در اين طرح كه باحضور فعال وزارت كشور، صدا و سيما و نيروهاي انتظامي براي عمومي مشخص شده است حدود يك ماه اطلاعات موجود در كشور جمع آوري مي شود. بر اساس برنامه زمان بندي،خانوارهاي يك، دو و سه نفره روزهاي 12 تا 16 مرداد، خانوارهاي چهار نفره روزهاي 17تا 21 مرداد، خانوارهاي پنج نفره 22 تا 26 مرداد، خانوارهاي شش نفره 27 تا 31 مرداد و خانوارهاي هفت نفره و بيشتر از اول تا 5 شهريور، بايد فرم هاي پر شده را به ايستگاه جمع آوري كه عمدتا مدارس هستند، تحويل دهند. اين در حالي است كه بيش از 25 ميليون پرسشنامه چاپ و در سراسر كشور توزيع شده است كه هموطنان مي توانند بر اساس زمان بندي اعلام شده، اين فرم ها را دريافت و پس از تكميل كردن در اختيار ماموران طرح جمع اروي اطلاعات اقتصادي خانوار -مستقر در مدارس تحويل دهند. همه كساني كه علاقه مند هستند از يارانه دولت استفاده كنند بايد در اين طرح جمع آوري اطلاعات اقتصادي خانوار كشور شركت كنند. يادآور مي شود اين اطلاعات در پايگاه مركزي در تهران، راستي آزمايي و استخراج و كنترل اطلاعات دريافتي، انجام و با 22پايگاه اطلاعاتي كشور مطابقت داده مي شود و اگر اشكال يا اشتباهي باشد اين فرم كنار گذاشته مي شود. همچنين ميزان و چگونگي خودرو با پايگاه اطلاعاتي راهنمايي و رانندگي كنترل مي شود و وام مسكن با پايگاه هاي بانكي مطابقت داده مي شود و اطلاعات خانوارهاي تحت پوشش نهادهاي حمايتي در پايگاه هاي حمايتي مانند كميته امداد كنترل خواهد شد. از آنجايي كه مردم محروم جامعه هدف اصلي هدفمند كردن يارانه ها هستند واطلاعات داده شده با پايگاه سهام عدالت، كل پايگاه هاي موجود در وزارت رفاه و تامين اجتماعي و خدمات درماني كه به پايگاه مركز آمار وصل است مطابقت داده مي شود. مهم ترين سوالات اين طرح پرسشهاي 15 و 16 فرم درباره درآمد حاصل از شغل اصلي و ميانگين درآمد سه ماه اول سال جاري و درآمدي است كه خارج از شغل اصلي بدست مي آيد. اگر افراد بالاي 18 سال تحت سرپرستي خانوار باشند زير نظر آن سرپرست خانوار يارانه خواهند گرفت و چنانچه اين افراد مستقل هستند و جدا زندگي مي كنند; "خودسرپرست" تحت عنوان يك نفر يارانه خواهند گرفت. از طرفي تمام املاك كشور مكانيزه مي شود و ديگر هيچ كس نمي تواند املاك خود را پنهان كند. در اين ارتباط رئيس مركز آمار با تشريح جزئيات نحوه تحويل فرم اطلاعات اقتصادي خانوار اعلام كرد: اسامي مدارس تحويل گيرنده فرم اطلاعات خانوار در سايت مركز آمار و سايت استانداريها موجود است. محمد مدد اظهارداشت: مدارس تحويل گيرنده فرم تقريبا همان مدارسي هستند كه انتخابات در آنها برگزار شده و بر سردر آنها تابلوي مخصوص فرم اطلاعات خانوار و پوستر مربوطه نصب شده است.
تعيين نوع حساب و بانك مربوطه پس از جمع آوري فرمها
مدد در پاسخ به اين سوال كه شماره حساب مربوط به پرداخت يارانه چه زماني از مردم دريافت خواهد شد گفت: پس از جمع آوري اطلاعات و مشخص شدن خوشه هاي جمعيتي، ميزان يارانه مستقيم متعلقه به سه خوشه تعيين شده و سپس به مردم اعلام خواهد شد كه چه نوع حسابي و در كدام بانك افتتاح حساب داشته باشند. وي در پاسخ به اين سوال كه پيش از اين براي مشمولان دريافت سهام عدالت در بانك سپه افتتاح حساب شده و آيا ممكن است اين يارانه ها به آن حسابها واريز شود اظهارداشت: با تفاهمي كه بين بانكها صورت خواهد گرفت، در ادامه نوع حساب و بانك مربوطه معلوم خواهد شد.
در زمان تحويل فرم مدارك كامل باشد
مدد تاكيد كرد: اين روزها اولين روزهاي تحويل فرمها است و از مردم مي خواهيم اولا خانوارها طبق برنامه به مدارس تعيين شده مراجعه كنند ( از يازدهم تا 5 روز مخصوص خانوارهاي يك تا سه نفره) و ثانيا سرپرست خانوار با به همراه داشتن فرم تكميل شده و مدارك كامل به مراكز مربوطه مراجعه نمايد. وي افزود: مدارك اعم از اصل و كپي شناسنامه و نيز اصل و كپي كارت ملي تمام اعضا خانوار و نيز در صورت مستاجر بودن كپي قرارداد مربوطه است. رئيس مركز آمار تاكيد كرد: طبق هماهنگيهاي صورت گرفته شناسنامه المثني قابل قبول است ولي كساني كه فاقد كارت ملي باشند از پذيرش مدارك و فرم آنها معذوريم. وي در پاسخ به اين سوال كه افراد داراي نقص مدارك چه كنند گفت: ما دو ماه است كه بر تكميل مدارك تاكيد كرده ايم اگر به هر دليل هريك از مدارك ناقص بود تنها در 5 روز تعيين شده براي هر گروه از خانوار و نيز 5 روز متاخرين براي اين كار زمان است.
5 روز آخر براي متاخرين
مدد با اشاره به اينكه 5 روز آخر مخصوص متاخرين است افزود: از مردم مي خواهيم كه طبق برنامه هاي تعيين شده به مدارس مراجعه كنند و در نظر داشته باشند كه 5 روز آخر براي افرادي در نظر گرفته شده كه در سفر بوده يا در داخل كشور نيستند. وي افزود: عدم مراجعه در زمانهاي تعيين شده كار ما و مردم را سخت خواهد كرد. رئيس مركز آمار ساعات مراجعه به مدارس را از ساعت 9 تا 13 و از ساعت 15 تا 19 اعلام كرد. وي يادآور شد: در روزهاي اول ممكن است مدارس بعضا از آمادگي كامل برخوردار نباشند، لذا از مردم مي خواهيم صبورانه با اين مساله برخورد نمايند.
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن