تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816647582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي فقيه در خوزستان: خبرنگاران خدمتگزاران گمنام جامعه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: نماينده ولي فقيه در خوزستان: خبرنگاران خدمتگزاران گمنام جامعه هستند


اهواز- خبرگزاري ايسكانيوز :نماينده ولي فقيه در استان خوزستان گفت: هر چه اطلاعات يك ملت صحيح‌تر، راست‌تر و واقعي‌تر باشد، اين ملت به خودي خود تصميمات صحيح‌تري خواهد داشت.

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگي هنري باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز " آيت‌الله سيد محمد علي موسوي جزايري نماينده ولي فقيه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در آستانه 17 مرداد و روز خبرنگار در جمع مديران و مسئولان مطبوعات، خبرگزاري‌ها و رسانه‌هاي اين استان با بيان اينكه روز خبرنگار فرصت مناسبي براي قدرداني از زحمات اين سربازان خدمتگزار و گمنام است گفت : كار خبرنگاران در جامعه بسيار اثرگذار است و علت آن اين است كه جامعه انساني متشكل از انسانهاست و بالاترين تعريف انسانيت اين است كه فصل مميز انسان، فصل انتخاب آگاهانه است. انسان حيواني متفكر و تصميم‌گير و صاحب اراده و اختيار است، اعمال وي بر اساس جبر طبيعت نيست، بلكه فكر مي‌كند و تصميم مي‌گيرد.
وي افزود: فكر كردن و تصميم گرفتن به خودي خود ممكن نيست و به مواد و ابزاري نياز دارد زيرا تفكر حركتي است كه بر روي معلومات اوليه انجام مي‌شود. براي تفكر بايد مواد اوليه در اختيار انسان باشد و به اين مواد شكل داده شود و هيئت و صورت جديدي به آن داده شود. به كمك اين ابزار، از معلومات قديم، معلومات جديد به دست آيد.
امام جمعه اهواز خاطرنشان كرد: با استفاده از ابزار لازم، مجهولات تبديل به معلومات مي‌شود. اين مواد و ابزار، علم و آگاهي انسان است و نياز است كه خدمت‌گزاران و سربازاني اين مواد را در اختيار انسانها قرار دهند و با اهريمن جهل و ناداني به نبرد بپردازند. بنابراين اگر نام سرباز را بر جامعه خبرنگاران بگذاريم، سخني به گزاف نگفته‌ايم.
آيت‌الله موسوي جزايري نياز اوليه انسان را اطلاعات صحيح خواند و در اين خصوص گفت : انسان بايد از اوضاع و احوال آگاه باشد و اطلاعات صحيح در اختيار وي قرار گيرد تا بر اساس آنها بتواند تفكر كند، معلومات خود را توسعه دهد و نتيجه‌گيري كند و در نتيجه آگاهي صحيح، تصميم‌گيري صحيح انجام دهد.
وي با اشاره به اينكه ميدان رسانه‌اي مطبوعات، دايره‌اي وسيعتر نسبت به صدا و سيما دارد تاكيد كرد : دادن اطلاعات صحيح به مردم، خدمتي است كه اصحاب مطبوعات و خبرنگاران به جامعه انجام مي‌دهند.
وي ضمن قدرداني از زحمات و تجليل از خدمات خبرنگاران متذكر شد : اطلاعات هر چه صحيح‌تر و صادق‌تر باشد ملت ايران كه خواننده اين اطلاعات است، سعادت‌مندتر مي‌شوند. هر چه اطلاعات يك ملت صحيح‌تر و راست‌تر و واقعي‌تر باشد، اين ملت به خودي خود تصميمات صحيح‌تري خواهد داشت.
حجت‌الاسلام و المسلمين عباس بسي‌خاسته، مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان نيز در اين ديدار با اشاره به افزايش نشريات استان خوزستان اظهار داشت : خوشبختانه در استان خوزستان، نشريات استاني از سال 85 و 86 تا كنون از نظر كمي، صددرصد افزايش يافته‌اند.
وي ادامه داد: از نظر كيفي نيز مطبوعات به دليل تعهدي كه به نظام مقدس جمهوري اسلامي و دستاوردهاي شهيدان دارند، در سال 86 در جهت انسجام اسلامي و همچنين در سال شكوفايي و نوآوري، روز به روز در جهت محتوا بخشي بيشتر به مطبوعات و ارتقاء فرهنگ شهروندي جامعه استان خوزستان با توجه به قوميت‌هاي مختلف موجود در استان تلاش كرده‌اند. جشنواره مطبوعات خوزستان كه در ابتداي سال جاري با حضور چند استان، در اهواز برگزار شد، يكي از جشنواره‌هاي به يادماندني بود.
بسي‌خاسته اضافه كرد: خانواده عزيز مطبوعات خوزستان در جهت حركت به سمت آرمانهاي والاي نظام مقدس جمهوري، از انسجام بسيار خوبي برخوردار است. خوشبختانه امروز غير از كمبودها و كاستي‌هاي طبيعي كه از ابتدا فرا روي ما بوده، مشكلي در عرصه مطبوعات خوزستان نداريم. تا كنون تلاش كرده‌ايم برخي از اين مشكلات را با همكاري مسئولان استان رفع كنيم و در اين سمت حركت مي‌كنيم ولي تا رسيدن به نقطه مطلوب و در شأن استان خوزستان و مطبوعات اين استان، هنوز راهي طولاني در پيش رو داريم.
وي اظهار داشت: با هماهنگي رئيس دادگستري و رئيس شوراي حل اختلاف استان خوزستان، شورايي اختصاصي براي جامعه مطبوعات خوزستان تشكيل شده است. اعضاء اين شورا انتخاب و معرفي شده‌اند و شورا كار خود را آغاز كرده است تا مشكلات و اختلافات احتمالي ميان مطبوعات را حل كند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان افزود: با توجه به وضعيت استان خوزستان و مشكلات خشكسالي و كمبود بارندگي در سال‌جاري، خوشبختانه مطبوعات استان در جهت فرهنگ‌سازي و آماده كردن مردم براي صرفه‌جويي در مصرف آب و برق و همراه كردن مردم با مسئولان تلاش كرده‌اند و نتيجه و ثمره آن را شاهد هستيم.
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن