تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802550568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار «سيمافيلم»؛ «پيمان» آخرين روزهاي دفاع مقدس را در منطقه «هور» روايت مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار «سيمافيلم»؛ «پيمان» آخرين روزهاي دفاع مقدس را در منطقه «هور» روايت مي‌كند
خبرگزاري فارس: تله‌فيلم «پيمان» ساخته مصطفي صفاري كه با محوريت آخرين روزهاي دفاع مقس در مركز سيمافيلم توليد شده، به مرحله پخش رسيده است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از سايت خبري سيما فيلم، اين تله‌فيلم با محوريت دفاع مقدس و به نويسندگي ابوالفضل آهنچيان جلوي دوربين رفته است. «پيمان» روابط عاطفي بين دو مسلمان شيعه ايراني و عراقي را طي آخرين روزهاي جنگ در منطقه «هور» روايت مي‌كند. منصور ساجد، رزمنده و عكاس ايراني با احمد ابراهيم، سرباز شيعه عراقي، در منطقه هور مواجه مي‌شود. احمد ابراهيم جان منصور را نجات مي دهد. يك عكس كه يادگار سال هاي جنگ است، باعث بروز وقايعي مي شود كه بار ديگر منصور و همسرش را با خاطرات گذشته پيوند مي دهد.
در اين تله فيلم بازيگراني چون محمود مقامي، قاسم زارع، شيرين بينا، افسانه ناصري، فريدون سرمدي، محسن بهرامي، سپيده ذاكري و جمعي ديگر به ايفاي نقش پرداخته اند.
تله فيلم «پيمان» در لوكيشن هاي تهران، بندرانزلي و منطقه عشايري اطراف تهران مقابل دوربين رفته است. گفتني است، صحنه هاي مربوط به هور نيز در همان بندرانزلي تصويربرداري شده است.
اين تله فيلم پس از اتمام تصويربرداري توسط احمد مرادپور به تدوين رسيد و سپس شاهين فرهت از آهنگسازان و رهبران اركستر و دارنده درجه دكترا در زمينه موسيقي، ساخت موسيقي «پيمان» را آغاز كرد.
ساير عوامل پشت صحنه اين تله فيلم عبارتند از:
علي آباديان(تصويربردار)، حميدرضا يارندپور(صدابردار)، فريدون سرمدي(مجري طرح)، شهرام قديري(طراح صحنه و لباس) و پرنيا كاظمي پور(دستيار كارگردان و برنامه ريز).
تله‌فيلم «پيمان» به تهيه كنندگي مرتضي عباسي در مركز سيما فيلم توليد شده و اكنون آماده پخش است.

«پنهان اما آشكار» از ميان «نخل سوخته»
------------------------------------------------
سيدمحسن يوسفي پس از اتمام توليد تله فيلم «نخل سوخته» در مركز سيما فيلم، به پشت دوربين سريال سيزده قسمتي «پنهان اما آشكار» رفت.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از سايت خبري سيما فيلم، تله فيلم«نخل سوخته» به تهيه كنندگي مهدي شفيعي و با محوريت اجتماعي در جنوب كشور جلوي دوربين رفته است. اين تله فيلم، قصه شخصي به نام فؤاد را روايت مي كند. وي به جرم قتل عمد برادر زنش زنداني شده و پس از چهارده سال كه از زندان آزاد مي شود...
«نخل سوخته» اينك پس از طي انجام مراحل توليد، جهت ارزيابي نهايي و پخش به مركز سيما فيلم تحويل شده است.
شايان ذكر است، سيدمحسن يوسفي از اواسط تير ماه تصويربرداري سريال سيزده قسمتي «پنهان اما آشكار» را آغاز كرده. اين سريال مضموني طنز دارد و داستان اختلاف بين يك زوج را روايت مي كند كه مي كوشند تا مناسبات تلخ زندگي زندگي شان را از ديگران پنهان كنند. در اين بين، موقعيت هاي طنزي خلق مي شود كه...
اين سريال با بازي مريم اميرجلالي، محسن قاضي مرادي، خشايار راد، يوسف صيادي، بيژن بنفشه خواه و جمعي ديگر از بازيگران جلوي دوربين رفته است.
«پنهان اما آشكار» به قلم احمد ياسر و عليرضا جزيني نوشته شده است.
يوسفي براي تركيب گروه بازيگران تله فيلم «نخل سوخته» از قاسم زارع، فخرالدين صديق شريف، عزت الله مهرآوران، فرشته سرابندي، علي حسن پور، صالح ميرزاآقايي و... دعوت به همكاري كرده بود.
تله فيلم «نخل سوخته» توسط مهدي شفيعي در مركز سيما فيلم به مرحله پخش رسيده است.

جشنواره «رشد» ميزبان «نامادري»
----------------------------------------------
تله فيلم «نامادري» به كارگرداني اصغر نعيمي از طرف مركز سيما فيلم، كانديداي حضور در سي و هشتمين دوره جشنواره بين المللي فيلم «رشد» شده است.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از سايت خبري سيما فيلم، اين تله فيلم به تهيه كنندگي رامين عباسي زاده، چندي قبل پس از طي مراحل توليد به تدوين و صداگذاري رسيد. «نامادري» اكنون آماده پخش است.
در اين تله فيلم، كشمكش ها و اختلافات بين يك زوج روايت شده است.
مسعود و ستاره با بازي حميدرضا پگاه و آتنه فقيه نصيري در پي اختلافات خانوادگي از همديگر جدا مي شوند. مادر ستاره براي تنبيه مسعود، نگهداري بچه ها را به دامادش مي سپارد و او را دچار مشكلات فراواني مي كند. در اين بين، مسعود با عاطفه آشنا شده و اين آشنايي...
عوامل فني اين تله فيلم عبارتند از:
محمد عليقلي زاده(تصويربردار)، رضا كشاورز(صدابردار)، بهاره افشاري(طراح صحنه و لباس)، مهري شيرازي(طراح چهره پردازي) وحسين خضوعي (دستيار اول كارگردان و برنامه ريز).
«نامادري» به تهيه كنندگي رامين عباسي زاده در مركز سيما فيلم تهيه و توليد شده است.
سي و هشتمين دوره جشنواره بين المللي فيلم «رشد»، طي ايام 10 الي 17 آبان ماه سال جاري در تهران برگزار مي‌شود.

سرنوشت مختار در دارالعماره مكه
-----------------------------------------------
فيلمبرداري سريال چهل قسمتي «مختارنامه» به كارگرداني داوود ميرباقري در منطقه احمدآباد مستوفي ادامه دارد.
از چندي قبل، عوامل گروه توليد اين مجموعه پس از اتمام فيلمبرداري در لوكيشن‌هاي شاهرود و شهرك دفاع مقدس به احمدآباد مستوفي آمده اند تا فصل مربوط به دارالعماره مكه را جلوي دوربين ببرند.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از سايت خبري سيما فيلم، در اين بخش از فيلمنامه براي ايفاي نقش حاكم مكه از رضا كيانيان دعوت به كار شد و اين بازيگر نيز از مدتي قبل با پوشيدن لباس حاكم مكه، اين نقش را مقابل دوربين «مختارنامه» بازي كرده است.
بنابراعلام مديريت توليد اين مجموعه، گروه توليد از پانزده الي بيست روز آينده پس از اتمام بخش هاي مربوط به دارالعماره مكه، براي فيلمبرداري فصل «بازار مدائن» در لوكيشن اين بخش كه در همان محل احمدآباد مستوفي طراحي شده است، كار فيلمبرداري را ادامه خواهد داد.
«بازار مدائن» به فصل هاي آغازين سريال يعني قسمت هاي اول و دوم«مختارنامه» مربوط خواهد بود.
اكبر زنجانپور و حسن پورشيرازي دو بازيگري هستند كه جهت فيلمبرداري فصل «بازار مدائن» به گروه ملحق خواهند شد.
تدوين اين مجموعه تلويزيوني همزمان با مرحله فيلمبرداري آن، توسط مهدي حسيني‌وند آغاز شده و تا كنون حدود پانزده قسمت نيز به مرحله راف كات رسيده است.
«مختارنامه» در چهل قسمت 50 دقيقه اي، داستان زندگي و قيام مختار ابوعبيدثقفي ملقب به ابواسحاق را روايت مي كند. شهرت مختار به دليل قيامي است كه توسط وي پس از واقعه عاشورا براي خونخواهي از شهداي كربلا شكل مي گيرد. در اين سريال سه مقطع جواني، ميانسالي و پيري اين شخصيت با بازي فريبرز عرب نيا جلوي دوربين رفته است.
ساير بازيگران سريال «مختارنامه» عبارتند از:
داوود رشيدي، رضا رويگري، رضا كيانيان، پرويز پورحسيني، اسماعيل خلج، نسرين مقانلو، بهرام شاه محمدلو، كاظم هژيرآزاد، عزيز هنرآموز و جمعي ديگر از بازيگران و هنروراني كه در آن ايفاي نقش كرده اند.
عوامل پشت دوربين سريال «مختارنامه» نيز عبارتند از:
عظيم جوانروح(مديرفيلمبرداري)، مسعود ولدبيگي(طراح گريم)، محسن شاه ابراهيمي(مديرهنري)، ايرج شهزادي(صدابردار)، مسعود ميمي(مدير برنامه ريزي)و جمشيد خندان (منشي صحنه).
نويسندگان متن اوليه حسن ميرباقري و محمد بيرانوند بودند و خود داوود ميرباقري نيز فيلمنامه كامل آن را نوشته است.
مجموعه تلويزيوني «مختارنامه» به تهيه كنندگي محمود فلاح در مركز سيما فيلم تهيه مي‌شود.

ادامه تدوين مستند «حقيقت گمشده»
-------------------------------------------------
تدوين فيلم «حقيقت گمشده» توسط بهمن كيارستمي همچنان ادامه دارد. اين فيلم به كارگرداني محمدعلي فارسي و از محصولات مركز سيما فيلم است.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از سايت خبري سيما فيلم،«حقيقت گمشده» با نگاهي به ترجمه فيتزجرالد از اشعار خيام جلوي دوربين رفته است.
سيدمحمدمهدي طباطبايي، تهيه كننده «حقيقت گمشده» با اشاره به وضعيت تدوين اين پروژه به سايت خبري سيما فيلم گفت:« با توجه به نوع كار و اين كه بخشي از فيلم به سال هاي 1850 تا 1870 و 1912 مربوط مي شود و از آن دوره فقط عكس هايي به جامانده است، به همين خاطر در نظر داريم با كار رايانه اي روي عكس ها، اين بخش از فيلم نيز تهيه و تدوين شود.»
وي با اشاره به تهيه عكس ها اعلام كرد:« تعدادي از عكس هايي را كه مربوط به كشتي تايتانيك بوده، از موزه تايتانيك تهيه كرديم و برخي ديگر نيز خريداري شده است.»
طباطبايي با اشاره به استفاده از عكس در اين فيلم اعلام كرد:« بخشي از قصه در حدود 100 تا 150 سال قبل اتفاق مي افتد و به علت اين كه تصاوير متحركي از آن دوران وجود ندارد، از عكس هاي مربوطه در كنار تصاويري كه گروه توليد تصويربرداري كرده، استفاده كرده ايم.»
«حقيقت گمشده» سرنوشت ترجمه رباعيات خيام توسط فيتزجرالد را روايت مي كند. معروف است كه نسخه نفيسي از اين ترجمه پس از صحافي با كشتي تايتانيك در حال حمل به آمريكا بوده كه بر اثر برخورد كشتي با كوه يخ، به اعماق دريا فرو مي رود.
اين پروژه حدود سه ماه و نيم كار تحقيقات و تصويربرداري را در انگلستان و استان سافورك پشت سر گذاشته و پس از آن از محل تولد فيتزجرالد نيز تصاويري تهيه شده است.
عوامل توليد اين پروژه عبارتند از: مهدي جعفري(تصويربردار) و علي نقاشي(مترجم و مديرتوليد).
«حقيقت گمشده» به تهيه كنندگي مشترك فاطمه السادات محمودپور وسيدمحمدمهدي طباطبايي درمركز سيما فيلم تهيه مي‌شود.
انتهاي پيام/
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 326]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن