تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820547818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جعفري جلوه:تلاش‌ حوزه هنري در اداره سينماها تحسين‌برانگيز است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جعفري جلوه:تلاش‌ حوزه هنري در اداره سينماها تحسين‌برانگيز است
معاون سينمايي وزير ارشاد از نحوه مديريت و عملكرد حوزه هنري در بخش سينما تقدير كرد و استان گلستان را جزو استان‌هاي نمونه در بازسازي و اداره سينماها دانست.

به گزارش خبرگزاري مهر، واحد خبر حوزه هنري اعلام كرد محمدرضا جعفري جلوه پس از بازديد از سينماهاي استان گلستان در نشستي با مسئولان استان گفت: تلاش‌ حوزه هنري گلستان براي نوسازي سينماها ستودني است و مطابق آنچه مشاهده شد بيش از 70 درصد فضاي سالن‌ها مورد استفاده تماشاچيان قرار گرفته و سالن‌هايي درخور شأن دوستداران سينما مهيا شده است.

وي اظهار اميدواري كرد با اختصاص كمك‌هاي بيشتر از منابع استاني و اعتبارهاي ملي اين روند شتاب بيشتر به خود بگيرند. استاندار گلستان نيز در حاشيه اين بازديد گفت: عمق تأثير سينما و رسانه در جهان امروز نشانه اهميت اين هنر است كه بايد مورد توجه بيشتر قرار گيرد. با توجه به محدوديت سينماهاي استان بايد در گسترش اين فضاها بكوشيم.

وي همچنين اقدام‌هاي انجام‌شده براي راه‌اندازي سينماهاي روباز استان را گامي براي تحقق عدالت فرهنگي در شهر و روستاهاي فاقد سينما دانست. در پايان رئيس حوزه هنري گلستان با ارائه گزارش روند اكران سينماهاي بازسازي شده گفت: پس از بازسازي سينما هجرت گنبد و فعاليت مجدد آن خوشبختانه با گذشت يكماه شاهد استقبال علاقمندان و افزايش 150 درصدي تماشاگران هستيم.

رئيس حوزه هنري گلستان افزود: اكران همزمان فيلم با تهران، بازسازي و بهسازي تمام فضاهاي سينمايي، ايجاد فضايي مناسب و درخور شأن علاقمندان سينما، راه‌اندازي نگارخانه در محل سينما و تصحيح شيوه مديريتي اين سينما از جمله دلايلي است كه زمينه حضور و استقبال مردم را فراهم كرده است.

در جلسه‌اي كه با حضور معاون سينمايي و سمعي و بصري وزير ارشاد، استاندار گلستان، رئيس حوزه هنري و مدير كل ارشاد اسلامي استان برگزار شد، تفاهمنامه‌اي در خصوص تجهيز و بهسازي سينماهاي استان مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن