تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805344402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور در مجتمع مسكوني 22 بهمنملت و دولت در برابر زياده‌خواهان ايستاده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رئيس جمهور در مجتمع مسكوني 22 بهمنملت و دولت در برابر زياده‌خواهان ايستاده‌اند
اينها تصور كرده اند كه حالا كه دولت مشغول مقابله با زياده خواهي هاي قدرت هاي بزرگ است، مي توانند به جان ملت بيفتند اما بدانند انشاءالله همين مردم با خادمانشان به اين سوءاستفاده چي ها اخطار مي دهند و اگر دست برندارند، به فضل الهي ريشه آنها را از مملكت برخواهند كند.
رئيس جمهور بدون اطلاع قبلي با حضور در محل مجتمع مسكوني 22 بهمن در منطقه خاني آباد نو در جنوب تهران با مسائل و مشكلات ساكنان اين شهرك آشنا شد و به درد و دل مردم گوش داد.

به گزارش رجانيوز، مجتمع مسكوني 22 بهمن داراي 1800 واحد مسكوني است كه سازندگان به رغم دريافت بهاي تمام شده واحدهاي مسكوني به تعهدات خود در قبال مالكان عمل نكرده اند.

مشكلات بهداشتي، ناامني، نبود واحد آموزشي و فرهنگي، نبود فضاي سبز و رعايت نشدن استاندارد در ساخت و ساز واحدهاي مسكوني از جمله مشكلات ساكنان مجتمع مسكوني 22 بهمن است كه با احمدي نژاد در ميان گذاشتند.

رئيس جمهور همچنين با حضور در خانه يكي از ساكنان اين مجتمع از يك بانوي بيمار عيادت كرد.

هنگام حضور احمدي نژاد در محل مجتمع مسكوني 22 بهمن حدود 1500 نفر از ساكنان اين مجتمع با اجتماع در اطراف رئيس جمهور و دادن شعارهايي پي گيري حقوقشان و مجازات عاملان سوء استفاده از قدرت و بيت المال را خواستار شدند.

به گفته ساكنان مجتمع مسكوني 22 بهمن، مديران سازنده اين مجتمع كه از طريق پيش فروش واحدهاي مسكوني اموال مردم را حيف و ميل كرده و نه تنها در موعد مقرر واحد مسكوني را تحويل نداده اند بلكه همچنان با افزايش تعداد اقساط از واگذاري اسناد مالكيت به مردم خودداري مي كنند.

دكتر احمدي نژاد پس از بازديد از اين مجتمع و گفتگو با مردم در سخناني با اشاره به آگاهي از مسائل و مشكلات ساكنان اين مجتمع گفت: هفته آينده در جلسه اي با حضور رئيس قوه قضائيه، مسئولان شركت سازنده اين مجتمع را خواهيم خواست تا تصميم لازم براي حل موضوع گرفته شود.

رئيس جمهور با اشاره به اينكه بر اساس مقررات در مجموعه هاي با بيش از 200 واحد مسكوني بايد فضاي سبز، واحد آموزشي و فضاي عمومي از جانب سازندگان فراهم شود، گفت: در اين مجموعه اين كار صورت نگرفته است.

وي با اشاره به مشكل سند و وام هاي خريداران واحدهاي مسكوني اظهار اميدواري كرد در اين باره تصميم درستي براي حل و فصل مشكل گرفته شود.

احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اين كه عزت و شرف انسان بالاترين و مهم ترين موضوع است گفت: براي يك ملت حفظ استقلال، عزت و شرف از درجه اهميت بسياري بالايي برخوردار است چراكه وقتي كه عزت و استقلال باشد همه چيز به همراه دارد اما چنانچه اين مهم مخدوش شود چيزي از يك ملت باقي نمي ماند.

وي با اشاره به مخالفتها و دشمني هاي زورگوها و قلدورهاي جهان با ملت ايران و انقلاب اسلامي گفت: براي آنها مسائلي نظير موضوع هسته اي بهانه است و مسئله درجه اول و علت اصلي دشمني هاي آنها با اين ملت در 30 سال اخير اين است كه ملت ايران را به عقب نشيني وادار كنند و به ديگر ملت ها بگويند ملت ايران را كه شما همه اميدتان به او بود، وادار به تسليم كرديم.

احمدي نژاد افزود: عزت ملت ايران موجب اقتدار و استقلال و سبب تضعيف قدرتها و دشمنانش شده است و آنها تلاش مي كنند حتي با انتشار اخبار كذب و دروغ پردازي وانمود كنند ملت ايران در برابر آنها كوتاه آمده است.

مردم اجتماع كننده با سردادن شعار انرژي هسته اي حق مسلم ماست، مرگ بر امريكا و مرگ بر اسرائيل اظهارات رئيس جمهور را تأييد كردند.

دكتر احمدي نژاد در ادامه افزود: عزيزان من به شما بشارت مي دهم كه به خاطر ايستادگي و مقاومتي كه شما نشان داديد، دشمنان ملت ايران تقريباً در همه عرصه هاي جهاني و هر جا كه با ملت ايران مواجه شدند، شكست خورده اند.

وي همچنين اظهار داشت: آنها چند سال قبل گفتند اول به افغانستان و عراق حمله مي كنيم و آنجا را اشغال مي كنيم، بعد ملت ايران را تسليم خودمان خواهيم كرد اما اكنون هم در عراق و هم در افغانستان و هم در جاهاي ديگر در گل مانده اند.

رئيس جمهور با تأكيد بر اينكه "اگر تصور كرده اند با سروصدا، قيافه گرفتن و قلدري، ملت ايران از مواضع خود عقب نشيني مي كند، سخت در اشتباهند"، افزود: به فضل الهي پيروزي هاي بزرگ در انتظار ملت ايران است. امروز محبوب ترين ملت ها، ملت ايران است. هر كجاي دنيا كه مي روم، مردم از اقشار مختلف دانشگاهي، فرهنگي، كسبه و حتي سياستمداران به من پيغام مي دهند كه سلام ما را به ملت ايران برسانيد و بگوييد در قلب ما جا داريد.

وي در ادامه گفت: هرگاه دشمنان در مقابل اين ملت شكست خورده اند دست بهانه جويي زده اند اما ملت ايران با قدرت در مقابل آنها خواهد ايستاد.

احمدي نژاد همچنين به كساني كه دنبال سوء استفاده و پايمال كردن حقوق مردم هستند و مي خواهند خود را به جامعه تحميل كنند هشدار داد و گفت: اينان بدانند ملتي كه با عزت واقتدار پوزه دشمنانش را به خاك ماليد به فضل الهي در برابر زياده خواهان ايستاده است.

وي تأكيد كرد: اينها تصور كرده اند كه حالا كه دولت مشغول مقابله با زياده خواهي هاي قدرت هاي بزرگ است، مي توانند به جان ملت بيفتند اما بدانند انشاءالله همين مردم با خادمانشان به اين سوءاستفاده چي ها اخطار مي دهند و اگر دست برندارند، به فضل الهي ريشه آنها را از مملكت برخواهند كند.

در حاشيه ديدار رئيس جمهور از مجتمع مسكوني 22 بهمن:

• دكتر احمدي نژاد به همراه دكتر الهام ساعت 17:30 به جمع مردم آمد و ساعت 19:30 از محوطه مجتمع هاي مسكوني خارج شد.

• رئيس جمهور در بدو ورود از محوطه و برخي منازل مسكوني بازديد كرد.

• در محلي كه قرار بوده حسينيه و مسجد ساخته شود، علي رغم تعهد مالك در حال احداث تالار پذيرايي است و در محلي كه بنا بوده فضاي سبز ساخته شود، مجتمع تجاري در حال ساخت است.

• رئيس جمهور از منزل پيرزني با فرزندان بيمار ديدن كرد كه در وضع بسيار سختي زندگي مي كردند. دكتر احمدي نژاد بر رسيدگي كامل و سريع به اين خانواده محروم تأكيد كرد.

• در اين مجتمع خانواده هايي زندگي مي كنند كه به دليل عدم پرداخت مبالغ اضافه درخواست شده از سوي مالك، منازل آنها حتي برق كشي نيز نشده است.
• رئيس جمهور به مردم وعده داد ظرف يك ماه آينده به تمام نامه هاي اهالي اين مجتمع پاسخ داده خواهد شد.
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن