تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812745106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيام‌هاي مردمي


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پيام‌هاي مردمي
1654-آيا كشورهاي‌ديگرمنطقه‌نيز‌با خشكسالي مواجه هستند يا نه؟ آيا كشورهايي كه هسته‌اي نيستند مشكل برق دارند؟ چرا در كشور عزيزمان ايران بايد مشكل برق، آب، گاز و سوخت داشته باشيم؟ آيا فاقد توانايي لازم براي برنامه‌ريزي در كشور هستيم و در عين حال، مي‌خواهيم دنيا را بسازيم( !1/5)

2024- سياستمداران ما در قبال جفاهاي دو ابرقدرت روسيه و چين نه تنها چشم‌پوشي مي‌كنند،بلكه به جاي آنها اعمالشان را به نحوي توجيه مي كنند كه گويا حق دارند اين نوع جفاها را در برخورد با ما اعمال كنند. ولي اين دو ابرقدرت اين همه سعه صدر را از ما باور ندارند و به آن به ديده ترديد مي نگرند. بدين جهت سياستمداران ما را در مبادي ورودي و خروجي كشورشان برخلاف عرف بين‌المللي مورد بازرسي بدني قرار مي‌دهند.(1/5)

2022- مي گويند عرصه سياست همچون صحنه شطرنج است پيشروي و عقب نشيني هاي فراوان دارد. بر اين اساس ما هم در خصوص مسئله غني‌سازي اورانيوم تاكنون نشيب و فرازهاي زيادي داشته ايم كه ايرادي هم بر آنها وارد نيست منتهي آنچه در اين كش و قوس ها مهم است نيل به هدف است چنانكه آنطور كه مسئولين مي گويند به هدف رسيده‌ايم ديگر ضرورتي به چالش با حريف يا حريفان وجود ندارد( !1/5)

2012- از كرج تماس مي‌گيرم. پيشنهادي داشتم براي جناب آقاي احمدي‌نژاد رياست محترم جمهور كه در راس قوه مجريه هستند و خوشبختانه برخلا‌ف دوره رياست جمهوري قبل، تمامي رسانه‌هاي گروهي با ايشان همراه هستند. براي روشن‌سازي مسئله طرح تحول اقتصادي و براي جلوگيري از هرگونه شائبه در مورد طرح موردنظر كه به جد در دستور كار قرار گرفته است يك روز و در رسانه تصويري كه هميشه همراه با سياست هاي دولت نهم بوده و هست برنامه زنده تلويزيوني با حضور اقتصاددانان مطرح و شناخته شده در فضاي آزاد جهت ابراز پيشنهادات و انتقادات برگزار نمايند تا مردم كاملا‌ً در جريان اين طرح قرار گيرند و بعد اين طرح را در يك همه‌پرسي به آراي عمومي بسپارند تا مردم غيور ايران در سند از پيش تعيين شده اقتصادي‌شان تصميم‌گيري نمايند.(2/5)

1739- در اين 30 سال اغلب افراد مسن و بازنشسته كه قادر به كار در خريد و فروش زمين و كالا‌ نبودند پول اندك خود را در بانك گذاشتند و دولتها حداكثر استفاده را از اين منبع در موارد مختلف كردند و بسيار كمتر از ميزان تورم، سود پرداخت شد ساير افراد در معاملات زمين و كالا‌ در بازار اقدام و دهها برابر سود بردند و در پرسش‌نامه اقتصادي اين مسئله مسكوت گذاشته شده و راه ساده در نظر گرفته شده. اميد است اين خلاصه كه انعكاس يك هزارم مسئله هم نيست، اما شما مفصل بررسي و تحقيق فرمائيد. (2/5)

آفتاب يزد: راستش را بخواهيد ما تصور مي‌كنيم هنوز بسياري از مسئولان دولتي هم نمي‌دانند كه در طرح تحول اقتصادي، قرار است چه اتفاقي بيفتد. نمايندگان مجلس هم كه مرتبا مي‌گويند از جزئيات طرح بي‌خبرند. در اين شرايط، از ما چه توقعي داريد؟

0336- لطفا توضيح مختصري در مورد شيرآلات سراميكي و مزيت هاي احتمالي آن بدهيد كه بدانيم ورود ايران به جمع توليد كنندگان آن به عنوان ششمين عضو، حسني دارد يا نه؟ نكند فردا مثل هر چيز ديگري سرمايه گذاري كنند و حتي به شرط رسيدن به بازار مصرف به علت توليد بي‌كيفيت باز برويم سر منزل اول و نمونه چيني اش را بخريم. من 50 سالم است و پايان فصل جواني. ما نفتمان را كه با اين رشد قيمت در حلا‌وت طبعش خلا‌ف نيست به ضرر مي فروشيم و بايد ساختن شيرآلا‌ت سراميكي را فراموش كنيم.(2/5)

1144- در حالي كه برخي از نمايندگان مجلس مي‌گويند دولت اگر افزايش حقوق در سال 87 را غير از آنچه مجلس تصويب كرده يا ديوان عدالت اداري راي داده انجام بدهد خلا‌ف قانون عمل كرده اما كسي نمي گويد چگونه بايد با اين تخلف قانوني مقابله كرد؟ آيا مجلس هشتم توان مقابله با عدم اجراي قانون را ندارد؟ تا به حال عملكردي كه ما بازنشستگان ديده‌ايم اين است كه مجلس و ديوان عدالت، قانون و رايشان به راحتي توسط بعضي مديران دولتي، مورد بي‌توجهي قرار گرفته است. (2/5)

1219- هيئت رئيسه مجلس از برگزاري كميته مشترك دولت و آينده مجلس خبر داده تا در مورد لا‌يحه نظام هماهنگ و... بحث و بررسي صورت گيرد. اميدوارم مصداق مثلي نباشد كه مي‌گويند ، واقعاً اين كار به زمين مانده را برداشته و بيش از اين كش ندهند. (2/5)

1211- ظرف اين چند سال همين طور عدالت و مهرورزي است كه بر سر مردم مي‌بارد و آخرين آن اين است كه برق را فقط به كسي مي‌فروشند كه پول بيشتر بدهد لابد فردا گاز، آب، بنزين، دارو و خدمات پزشكي، نان، گوشت و ماست را هم به كسي خواهند فروخت كه بيشتر از ديگران پول بدهد كه البته چند قلم آن اجرايي شده و به زودي با اجراي حذف يارانه‌ها بقيه آنها هم اجرايي مي‌شود. يعني پول‌داري زندگي كن نداري بمير! آيا اين وضعيت، با عدالت سازگاري دارد؟ (2/5)

0952- لطفا چاپ كنيد. سوال من اين است: اين مبالغ و اعداد و ارقام درج شده در قبوض آب، برق و گاز روي چه نقشه و ضوابطي است؟ و منظور از اين زمينه چيني‌ها چيست؟ (2/5)

1402- خواستم بگويم اين همه ميليارد ميليارد كه به كشورهاي ديگر وام مي‌دهند يك ميليارد دلا‌ر هم بدهند به اين بانك‌هاي خودمان تا به اين جوانان ما وام بدهند. الان جوانان ما به هر بانكي كه مراجعه و تقاضاي وام مي‌كنند با وامشان موافقت نمي‌شود. چطور شده در آمد اين مملكت و پول نفت را به همه مي‌دهند آن طرف دنيا، ‌اين طرف دنيا،‌يك مقدارش را هم به اين جوانان ما بدهند كه بروند سرزندگي‌شان. بخش قابل توجهي از فساد بر اثر بيكاري است. (2/5)

1154- بنده از كارشناسان با تجربه كشور هستم. اخبار اكتشاف ميادين نفتي را وقتي از شخص جناب وزير نفت مي‌شنوم نه تنها خوشحال نمي‌شوم بلكه ناراحت مي شوم، استخراج نفت و صدور نفت خام به كشورهاي خارج و ورود فرآورده‌هاي گرانبها هنر نيست، بهتر است از همين ميادين، استخراج صورت گيرد و پس از تبديل به احسن، آن به كشورهاي ديگر صادر شود و ميادين جديد را براي نسل‌هاي بعد نگه دارند.(2/5)

1144- انتقادي كه از شما دارم اين است كه شما مثل روزنامه‌هاي اصولگرا به ذكر صحبتهاي مسئولان دولت نهم مي پردازيد و از مطالبي كه در جهت رفاه مردم است غافل شديد. متاسفانه الا‌ن هم با اين موقعيت اقتصادي كه مردم دارند اگر شما هم به عنوان يك رسانه منتقد دولت، طرفداري از دولت بكنيد متاسفانه آن ارج و قربي كه قبلاً داشتيد را از دست خواهيد داد. (3/5)

آفتاب يزد: 1- نوشتن سخنان يك مسئول يا يك سياستمدار، به معناي پذيرش يا تبليغ سخنان وي نيسـت. حتـي گـاه انعكـاس بعضي مسائل، بيشترين براي فرد اظهارنظر كننده اسـت. 2- مـا مـوظفيم مهم‌ترين سـخـنان افـراد تصميـم گيـر و بـا نفوذ را بنـويسيم تا اولا‌ شناخت مردم نسبت به آنها افزايش يابد، ثانيا مــردم بـتـواننـد بـرخـي اتفـاقـات- خوب و بد- آينده را پيش بيني و براساس آن، براي زندگي خود برنامه‌ريزي نمايند.

1259- جــــانـــبـــازي از كـــــرج هستم. با درود به آفتابيان عزيزم. مي‌خواستم بدينوسيله از كليه كشورهاي عقب افتاده درخواست كنم جهت آموزش مديريت، افرادي را به كشور ما بفرستند تا به آنان در امور مديريت توليد و توزيع بنزين به صورت سهميه‌بندي و زوج و فرد نمودن اتومبيل جهت تردد و قطع في البداهه يارانه‌ها كه در آينده نزديك به وقوع خواهد پيوست و مديريت قطع برق و تغيير ساعت كار بانكها و عقب و جلو نكشيدن ساعت در اول مهرماه و تغيير هر روزه وزرا و اجراي طرح‌هايي كه در دولتهاي قبلي سه سال طول مي‌كشد و ما در يك روز انجام مي‌دهيم، آموزش دهيم.(3/5)

1053- آقاي احمدي‌نژاد در اجتماع مردم ياسوج از جماعت پرسيدند شنيدم در استان شما پارتي بازي وجود دارد، مردم يكصدا گفتند بله وجود دارد، ايشان گويا قانع نشدند و دو مرتبه پرسيدند آيا در استان شما پارتي بازي هست، مردم يكپارچه جواب دادند بله هست. از ايشان تقاضامندم به هر استان ديگري هم كه مي‌روند همين سوال را از جمعيت بكنند. به اميد موفقيت. (3/5)

0928- همسرم كارمند بانك است و در منطقه اسلا‌مشهر خدمت مي كند. حدود يك ماه ونيم پيش از طرف يك شركتي به ايشان وعده دادند كه ما غذاي آماده به شما مي دهيم تابستان است با خودتان غذا نياوريد چون خراب مي شود و هر وعده غذا 600 تومان، اينها نه به خاطر پولش بلكه به خاطر اينكه غذاي سالمتري به دستشان برسد قبول كردند، چند روز غذاي آماده و خوب دادند از روزهاي بعد گوشت خر بوده كه در غذا به اينها مي دادند، البته از بوي بدش متوجه شدند اطلاع دادند و نخوردند و اين خبر موثق است. مي‌توانيد به بعضي شعب اسلامشهر مراجعه كنيد و حتي با سرپرستي جنوب غرب و جنوب تماس بگيريد ببينيد اين حرف صحت دارد يا نه . (25/4)

0508- هرگاه ما آموختيم كه براي تحقق خواسته‌هايمان از وزير، رئيس‌جمهور و مدير و ... به جاي التماس و تمنا، صريحا درخواست خود را مطرح كنيم، احتمالا‌ مسئولان هم جوابگوتر و جدي‌تر خواهند بود.(3/5)

2258- امام خميني (ره) فرمودند هر كس هر جايي كه كار مي‌كند و مسئوليت دارد همان جا را درست كند، بنابراين خطاب به شهردار تهران عرض مي‌كنيم با عنايت به رهنمود و ديدگاه امام و حق و حقوق مردم، ايشان بايستي همين شهرداري را درست كند و حقوق كارگران، پيمانكاران و قراردادي‌ها و خط فقري‌ها را بپردازد بعد اگر پول اضافه آوردند به شهرداري حاشيه شهرها و ساير شهرستان‌هاي محروم و غيره اختصاص دهند و اگر باز هم پول اضافي دستشان باقي ماند آنگاه به بهزيستي و كميته امداد بدهند. به شهردار چه مربوط است كه پول شهرداري را به كشورهاي ديگر يا برخي مراكز ديگر كه در سنخيت كار شهرداري نيست اختصاص دهد؟ (27/4)

0843- من از شهردار تهران به عنوان يك شهروند تهراني اعتراض خودم را نسبت به بخشش هايي كه از درآمدهاي شهرداري كه اكثريت آن از اخذ عوارض مختلف از مردم مي باشد نسبت به باشگاه پيروزي و استقلال اعلا‌م مي‌دارم آقاي قاليباف! شما با اين كارتان، حتي محبوب طرفداران آن دو تيم نمي شويد. (3/5)

1908- اينجانب يك مدير مدرسه هستم. خيلي خوشحال مي‌شوم كه مديريت را از من بگيرند، فوق ليسانس را بگيرند، ليسانس و فوق ديپلم را بگيرند چون الان حقوق من با حقوق يك ديپلمه برابري مي‌كند و عوضش اگر ديپلم داشته باشم نه مسئوليتي از من مي‌خواهند و نه هيچ كار تخصصي. مثل كارهاي ساده، كاري كه هيچ مسئوليتي نداشته باشد و هيچ فشار روحي و رواني هم برگردن من نيست. (27/4)

2334- آيا مديران منطقه 7 شهرداري در مقابل اعمال عوامل خود احساس مسئوليت نمي‌كنند؟ 4 هفته پيش موضوع فوق را با گزارش برخورد اتومبيل حمل زباله ناحيه 2 شهرداري منطقه با اتومبيل 206 اينجانب در كوچه شهيد حسيني، خيابان نامجو پل چوبي ارائه كردم تا توجه مديران شهرداري به عملكرد برخي عوامل ايشان جلب شود . اتومبيل حمل زباله كه مخصوص همان محل بوده است ساعت 11 صبح به اتومبيل پارك شده اينجانب زده و آينه بغل و گلگير و سپر را كنده و لا‌ستيك جلو را پاره كرده است . بر اثر انفجار چرخ جلو اهالي جمع شده بودند كه آنها را تهديد و فرار نموده است. (27/4)

آفتاب يزد: نام و شماره تلفن پيام دهنده در روزنامه موجود است.

1217- مي خواستم از مسئولان شهرداري منطقه 6 و از آقاي قاليباف شهردار محترم تشكر كنم به خاطر كارناوال شادي كه به مناسبت روز پدر و تولد حضرت علي در تاريخ 25 و 26 تيرماه در خيابان سيدجمال اسدآبادي انجام دادند و مردم را خيلي خوشحال كردند. اميدوارم كه خداوند هم آنها را خوشحال بكند. (27/4)

1351- چند وقت پيش آقاي ضرغامي رئيس تلويزيون به آقاي پرويز فتاح وزير نيرو جايزه‌اي به عنوان چهره ماندگار داد، حالا‌ نوبت آقاي فتاح است كه طي مراسمي جايزه‌اي به عنوان چهره ماندگار به آقاي ضرغامي بدهد و ايشان را به عنوان بزرگترين حامي صرفه‌جويي در مصرف برق معرفي نمايد، چون عده‌اي از مردم با چند دكمه كانال گردان در چند لحظه شبكه‌هاي تلويزيون را ملاحظه مي‌كنند و سپس دكمه خاموش را فشار مي‌دهند و از خير تماشاي تلويزيون مي‌گذرند، لذا خاموشي دستگاههاي تلويزيون كه گويا بيشترين مصرف برق را دارد كمك بزرگي به نيروگاههاي برقي كشور خواهد بود.(27/4)

1633- با تشكر از روزنامه خوبتان و مقالات خوبي كه مي‌نويسيد خواستم بگويم ما كه الان كارمند بازنشسته آموزش و پرورش هستيم، متاسفانه با اينكه به ديوان عدالت شكايت كرديم و راي داد كه حقوق‌ها بايد برابر تورم اضافه بشود متاسفانه 4 ماه از سال مي‌گذرد يك دينار نگرفتيم دولت مي‌خواهد 5، 10 درصد اضافه كند، اينكه نشد، يك بازنشسته كه زن و بچه و نوه و نتيجه دارد از كجا زندگي‌اش را تامين كند با 250 تومان حقوق؟ (29/4)

1922- معلم بازنشسته از تبريز هستم. با كمال تاسف به علت عدم تخصيص اعتبار، حق عيال و اولاد ماههاي ارديبهشت، خرداد و تير به حسابم واريز نشده، از طرفي در فيش حقوقي تيرماه به علت افزايش بيمه سرانه مبلغي نيز به عنوان معوقه بيمه سرانه از تاريخ 1/1/87 الي 31/4/87 از حقوقم كسر شده، لطفا وزير محترم آموزش و پرورش مرا راهنمايي و ارشاد بفرمايند. (27/4)

1957- مي‌خواستم در جواب آن خواننده روزنامه‌تان كه فرموده بودند نوشته‌هاي از قبل تاكنون روزنامه‌تان را كتاب كنيد و شما هم فرموده بوديد كه درحال حاضر با همين امكانات در مضيقه مالي هستيم، بگويم كه شما لطف كنيد شماره حسابي بدهيد و از دوستدارانتان هم بخواهيد هر كسي مايل است همياري كند، باور كنيد بنده با اينكه بازنشسته و حداقل حقوق را مي‌گيرم ولي حاضرم و مي‌توانم دو، سه ماه يك بار 5 و يا 10 هزار تومان به حسابتان بريزم. اين مبلغ ناقابلي است و مي‌تواند مثلا‌ هزينه 2 كيلو ميوه يا 2 عدد مرغ باشد كه كمتر مصرف مي‌كنيم ولي به نحوي شما حمايت مي‌شويد.(27/4)

آفتاب يزد: از محبت تعدادي از خوانندگان روزنامه بي‌خبر نيستيم، اما تصور مي‌كنيم كه نبايد به خاطر اين كار، هزينه‌اي برعهده خوانندگان روزنامه بگذاريم. البته با توجه به وعده تلويحي و حتي صريح مقام‌هاي دولتي در خصوص قطع يارانه روزنامه‌ها، احتمالا‌ بايد به فكر راهكارهايي براي تامين هزينه‌ها باشيم زيرا تجربه نشان داده است كه مطمئن ترين منبع درآمد روزنامه‌ها يعني آگهي‌هاي دولتي اغلب به طرف بعضي روزنامه‌هاي خوب و ماماني سرازير مي‌شود نه روزنامه‌اي مانند آفتاب يزد!

1141- گرچه ظاهرا بسياري از ساختمان سازي و تخريب و بساز و بفروشي‌ها تابع هيچ نظم و قانون و ضابطه‌اي نيست و مثل بعضي چيزهاي ديگر متولي قانوني ندارد و هيچ سازمان يا وزارتخانه حتي شهرداري‌ها هم از نظارت بر آن شانه خالي مي‌كنند واين امر با بايد و شايدها پيش مي‌رود، اما مي‌خواستم بدانم آيا براي اين بساز و بفروش‌ها و ساختمان‌هاي درحال ساخت ساعت كار معيني وجود دارد؟ ظاهرا مي‌گويند از ساعت 7 صبح تا 5 بعدازظهر بايد كاركنان كار كنند و جمعه‌ها هم كه تعطيل هستند و مردم مي‌خواهند استراحت بكنند نبايد كارگران كار كنند، اما در محدوده شهرداري منطقه سه ناحيه دو تهران، كار كردن كارگران هم شبانه‌روزي است و هم بدون تعطيلي و هم توام با فريادها و سر و صداهاي گوشخراش.(28/4)

1007- راننده تاكسي هستم. از تهران تماس مي‌گيرم. مي‌خواستم راجع به شلوغي جايگاههاي گاز CNG و تعطيلي بيشتر آنها صحبت بكنم، الان در بلوار ابوذر و اتوبان شهيد محلاتي دو تا جايگاه هست كه هر دو خراب هستند، جايگاه اتوبان محلاتي الان سه ماه است تعطيل است، بلوار ابوذر هم يك ماه است كه خراب است، ما كجا جايگاه گاز پيدا كنيم و گاز بزنيم؟ خواهش مي‌كنم در اين مورد مطلبي بنويسيد تا گوش شنوايي پيدا بشود. (29/4)

0917- از كرج تماس مي‌گيرم. در مورد پرداخت يارانه مي‌خواستم مطلبي عرض كنم. درآمد براي افراد هر جامعه از اهميت بسزايي برخوردار است، هرگونه پرداخت نقدينگي بدون توجه به ميزان فعاليت افراد جامعه قطعا اثر نامطلوب بر تلاش و كوشش مردم آن جامعه ايفاي نقش مي‌كند، بهتر است ما حداقل درآمد ماهيانه را تعريف كرده و از طريق و روش‌هاي معمول در دنيا نسبت به تحت پوشش درآوردن اين دهك جامعه، مانع آسيب‌پذيري اين قشر شويم. قطعا پرداخت يارانه به هر طريق نقدي مي‌تواند آثار مخرب اقتصادي و فرهنگي به بار بياورد. (29/4)

1812- اين حكم اعدام براي 5 متجاوز به يك زن، ‌ما را ياد دو سال پيش مي‌اندازد كه 4 نفر يك زن و شوهر كه تازه ازدواج كرده بودند را كشتند و ابتدا محكوم به اعدام شدند ولي معلوم نشد آخرش به كجا انجاميد. استدعا مي‌شود اگر چنانچه در اين باره هم يك خبري داريد بد نيست ياري بفرماييد و ببينيد جريان آنها به كجا رسيد. (29/4)

1441- چه قدر خوب است كه تمام مناسبت‌ها و جشن‌هاي ملي و مذهبي و كارناوال شادي در سراسر ايران به حركت درآيد تا مردم از افسردگي رهايي يابند همچنان كه روز تولد حضرت علي در خيابان سيدجمال الدين اسدآبادي كارناوال شادي ساعت 7 و 8 شب به حركت درآمد و خيلي خوب بود و روحيه بچه‌ها و مردم شهر عوض شد. (27/4)

1810- من يك كارمند بازنشسته هستم با ماهي 200 هزار تومان حقوق كه حالا‌ اضافه حقوقم را كه 35 هزار تومان است قرار است شهريورماه تامين اجتماعي لطف كند و به حسابم بريزد، آقاي شهردار و رئيس شوراي شهر آمدند قبض عوارض نوسازي را برايمان فرستادند. من يك آپارتمان 95 متري دارم كه 36 سال از عمرش مي‌گذرد و نمي‌دانم عوارض نوسازي يعني چه؟ الان چيزي حدود 60 هزار تومان در سال از من مي گيرند بابت عوارض و پسماند، كاش اين پول‌هايي كه جمع مي‌كنند براي خودمان خرج كنند.(29/4)

0642- آنهايي كه داراي ثروت كلاني هستند و در دولتهاي قبلي به خصوص پولهاي كلاني خوردند و داراي ساختمان‌هاي بسيار و مغازه‌هاي بسيار و املاك بسياري هستند الان در روزنامه‌ها مي خوانم با طرح اقتصادي آقاي دكتر احمدي‌نژاد مخالفت مي‌كنند، اينها آدم‌هايي هستند كه بالاخره بايد اين فرم‌ها را تنظيم كنند، از ترس اين فرم‌ها شديدا شروع به مخالفت كردند. استدعا مي‌كنم از جناب رئيس‌جمهور كه حرف اين اقتصادداني كه فقط به خاطر اعلام اين فرم‌ها و اعلام وضعيت مالي‌شان كه ترس دارند مخالفت مي‌كنند را گوش نكنند. خواهش مي‌كنم حتما اين طرح اقتصادي را اجرا كنند. (29/4)

آفتاب يزد: به نظر مي‌رسد مخالفان برخي طرح‌هاي اقتصادي دولت نهم، فقط كساني نيستند كه به قول شما در دولتهاي قبل پول‌هاي كلان خورده‌اند. الان مخالفت به بسياري از افراد ديگري هم كه درطول سالهاي گذشته خورده‌اند، حتي بعضي افرادي كه چيزي جز نان و پنير نخورده‌اند نيز سرايت كرده است!

1202- خانمي هستم با مدرك كارشناسي ارشد از شهر قزوين تماس مي‌گيرم. در روزنامه شما چندي است كه مي‌بينم بعضي از افشاگري‌ها باعث شده كه مشخص بشود افرادي مدرك فوق ليسانس يا دكترا يا پست دكتراي خود را در يك زمان‌هاي نامعقول دريافت كرده‌اند، مثلا‌ عنوان مي‌شود چندروزه يا چند ماهه دريافت كردند كه البته قابل تصور هم هست، آقاياني كه چندين پست اجرايي دارند چه طور ممكن است كه بتوانند همزمان با آن، به تحصيلاتشان هم ادامه بدهند و فوق ليسانس و دكتراي خود را بگيرند؟ در كنار آن مي‌بينيم كه دانشجوياني كه با چه فلاكت و بدبختي كار مي‌كنند، زحمت مي‌كشند روزها و ساعتهاي عمرشان را صرف درس خواندن مي‌كنند به اميد اينكه آينده بهتري داشته باشند، اما يا مثل آن دانشجويان سعادتآباد هيچ‌وقت به آرزويشان كه گرفتن مدرك هست نمي‌رسند و كساني هم مثل من و امثال من كه با زحمت بسيار ميآيند سالهاي عمرشان را صرف درس خواندن مي‌كنند در شهر غريب با شرايط سخت، حالا‌ با داشتن مدرك به خاطر اينكه پارتي و به قول بعضي سازمان‌ها، سابقه خدمت نداريم بيكار هستيم.(29/4)

1025- در هر مملكتي سعي مي‌شود مردم را به انجام ورزش تشويق نمود، متاسفانه ما بر عكس عمل مي‌كنيم به جاي وادار نمودن مردم و مخصوصا جوانان به ورزش، با دريافت 200 تومان براي هر نفر براي راهپيمايي در كوه، انسانها را آزرده مي‌كنيم و استرس وارد مي‌نمائيم.(29/4)

آفتاب يزد: بعيد مي‌دانيم كسي كه اهل ورزش باشد به خاطر 200 تومان - كه ما هم مبناي قانوني آن را نمي‌دانيم - از ورزش مفيد و مفرح كوهنوردي چشم‌پوشي كند.

0154- بنابرچه اصلي از اصول، تلويزيون كه يك رسانه صددرصد ملي است عملكرد و بازتاب انديشه هنرمندان متعهد و مردمي خوش سابقه‌اي چون آقاي كمال تبريزي را زير سوال مي‌برد و با چه مجوزي از طرف مردم اعمال سليقه مي‌كنند؟ هنر و انديشه را مگر مي‌شود تكه پاره كرد؟ (27/4)

1106- خواستم از اين دولت سوال كنم كه چرا حق عائله‌مندي كارمندان آموزش و پرورش و بازنشسته‌ها را قطع كرده‌اند، علت چيست؟ (29/4)

آفتاب يزد: با وضعيت جالبي مواجه هستيم. طبق اعلام مشاور آقاي احمدي‌نژاد، در زمان تصدي شهرداري تهران توسط ايشان، بدون آنكه اعتبار مصوب وجود داشته باشد دهها ميليارد تومان هزينه شده است، اما اكنون اعتبار مصوب براي تامين بخشي از حقوق و مزاياي فرهنگيان، در اختيار ادارات آموزش و پرورش قرار نمي‌گيرد!

2234- در طول تاريخ بودند كساني كه به دليل بيآبي، بي‌غذايي و بي‌خانماني جان خود را از دست دادند، ولي تا به حال كسي به خاطر قطع برق نمرده، شما هم اصلا‌ نگران نباشيد( !27/4)

1811- آنچه كه ما مي‌خوانديم و امتحان مي‌داديم تا مدرك سيكل بگيريم الان با آن درس‌ها مي‌توان دكترا گرفت چه طور توقع داريد برق قطع نشود( !27/4)

آفتاب يزد: ضمن ارج گذاردن به مدارج علمي شما، به خود حق مي دهيم از شما گله كنيم. اگر بعضي افراد امروز از طريق خريداري مدرك، خود را دانشآموخته مي‌دانند نبايد پيشرفت‌هاي بي‌سابقه در رشته‌هاي گوناگون علمي در سالهاي اخير را نديده بگيريد.

1054- از روستاي قره‌بلاغ تماس مي‌گيرم. خواستم به اطلاع مسئولان برسانيد كه فكري به حال تلفن‌ها بكنند، ما داريم هزينه مخابرات را پرداخت مي‌كنيم در صورتي كه دو سه ماه است تلفن‌هاي ما توسط افرادي شبانه قطع شده، متاسفانه مخابرات هم هيچ رسيدگي نكرده است.(28/4)

0434- من سه بار پيام دادم درباره همسرم گفتم. فردي كه خود را جانباز مي‌نامد به نام ... 4 سال است زندگي مرا به باد داده و متاسفانه بعضي نهادها از او حمايت مي‌كنند.(27/4)

آفتاب يزد: احتمال سوءاستفاده از نام‌هاي مورد احترام مردم، هميشه وجود داشته و دارد. به هر حال اگرچه از دقت ادعاهاي مطرح شده در پيام اين هموطن اطلاع نداريم اما نام فرد موردنظر او در روزنامه موجود است.

1157- از اسدآباد همدان تماس مي‌گيرم. خواستم به اطلاع مسئولان اداره غله برسانيد كه فكري به حال شهرستان اسدآباد بكنند، در اسدآباد بسياري از اوقات، نان وجود ندارد و به خاطر قطع آب و برق، خواهشمندم فكري به حال مردم فقير شهرستان اسدآباد بكنند به طوري كه نان به تمامي اهالي شهرستان برسد. (29/4)

1206- از هم اكنون مسئولان مربوطه با همكاري يكديگر درصدد رفع نياز شهروندان براي كمبود برق و گاز در زمستان برآيند و با وارد كردن چند ميليون چراغ فانوسي، زنبوري، فتيله‌اي و خوراك‌پزي از كشور دوست و برادر چين كمونيست مشكل روشنايي و غذاپزي و گرمازايي هموطنان را البته با افتتاح شعب فروش نفت سفيد در محلا‌ت مختلف در زمستان و تابستان، ريشه‌اي حل كنند. (2/5)

0338- لطفا از اين آقاي نماينده بلوچستان خواهش كنيد كه ساكت بماند و از معدن استثنايي سيستان هيچي نگويد كه اين مختصر معدن ناقابل - كه گمان نمي‌كنم چندان استثنايي باشد- سهم شركت انگليسي شود. در ضمن شما به من بگوييد كه آن آقا هم بشنوند كه ما چه موقع بايد ياد بگيريم براي فروختن هيچ چيز خوبي التماس نمي‌كنند( !2/5)

1454- از اصلا‌حات اقتصادي دولت در سه سال گذشته بسيار متشكرم. خواهشمنديم ديگر توسعه اقتصادي را ادامه ندهند.(5/5)

1800- درود بر شما. مي‌خواهم بدانم چرا وقتي كه فيلم ترور فرعون در ايران توليد مي‌شود، مسئولان دولتي اظهار بي اطلاعي مي‌كنند، اما به خاطر اهانت يك روزنامه خصوصي دانماركي به مقدسات ما، عده‌اي در ايران سفارت دانمارك را مورد حمله قرار مي‌دهند و خرج روي دست دولت مي‌گذارند؟ خوب آن موضوع هم به دولت دانمارك ربطي ندارد و سفارتخانه، نماينده دولت است. (1/5)

آفتاب يزد: البته ما حمله به سفارتخانه را نمي‌پسنديم، ولي فراموش نكنيد كه تعدادي از مقامات رسمي دانمارك، از روزنامه‌هايي كه به پيامبر اسلام (ص) اهانت كرده بودند، حمايت نمودند.

2038- روز سه‌شنبه 1/5/87 ساعت 20:30 كانال 2 در حال پخش اخبار بود كه از بازديد سرزده رئيس جمهور محترم خبر مي‌داد. خبرنگاران 20:30 ورود و خروج رئيس جمهور را به تصوير كشيدند تبريك مي گويم به علم غيبي كه اين گروه خبرنگاران دارند( !1/5)

1637- پيام از كرج. ممكن است چاپ نكنيد چون حرف حق تلخ است. نوشته بوديد كه آيت الله سيستاني فرموده بودند خريد و فروش راي حرام است. خواستم سوال كنم كه در انتخابات برخي از نمايندگان براي كسب راي، ناهار و شام مي‌دادند. اين چه حكمي دارد؟(2/5)

آفتاب يزد: در مورد حكم شرعي، نظري نمي‌توانيم بدهيم اما به نظر ما، اگر كسي با يك ناهار يا شام، راي خود را به يك نفر اختصاص دهد، لايق بدترين سرنوشت‌هاست.

1905- مي خواستم به عنوان يك شهروند ايراني از آقاي خاتمي خواهش كنم كه تا فرصت بيشتري از دست ندادند حالا‌ كه زمان ورود قطعي ايشان به انتخابات است حتماً با قاطعيت سريعتر اعلا‌م آمادگي كنند و وارد انتخابات شوند تا فرصت تبليغاتي از دست نرود و هيچ ترسي از اينكه حريف بخواهد ايشان را تخريب كند نداشته باشند، ديگر تخريبي بدتر از سال 76 نداريم . (2/5)

آفتاب يزد: پيشنهاد ما اين است كه به جاي افراد، احزاب برنامه‌هاي خود براي اداره كشور را اعلام كنند و پس از آن، كانديداهاي احزاب به مردم معرفي شود. البته ما هم قبول داريم كه مردم به شخصيت فردي كانديدا هم مي‌نگرند و براساس اين عامل هم تصميم مي‌گيرند.
 جمعه 11 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 287]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن