تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813135736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فيلمبرداري «نردبامي بر آسمان» بدون تغيير اسم همچنان ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: فيلمبرداري «نردبامي بر آسمان» بدون تغيير اسم همچنان ادامه دارد


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:بر اساس اعلام محسن علي اكبري، تهيه كننده اين سريال«نردبامي بر آسمان» بر خلاف اظهار نظر برخي از خبرگذاريها عنوان اين سريال هيچ تغييري نكرده است و همچنان با همان نام «نردبامي بر آسمان» مراحل توليد را پشت سر مي گذارد.

به گزارش روز جمعه گروه فرهنگي هنري باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران"ايسكانيوز"، سريال تلويزيوني «نردبامي برآسمان» به كارگرداني محمدحسين لطيفي از چندي قبل در محل شهرك سينمايي غزالي مرحله تصويربرداري آن آغاز و اينك عوامل گروه توليد اين مجموعه در محل شهرك دفاع مقدس، صحنه هاي مربوط به خارج شهر كاشان را تصويربرداري مي كنند.
«نردبامي بر آسمان» در دو فاز توليد مي شود: فاز اول، دوران كودكي و جواني غياث الدين جمشيد كاشاني، منجم و رياضيدان قرن نهم هجري(با بازي وحيد جليلوند) را در بر مي گيرد كه در دكورهاي شهر كاشان تهيه مي شود. اين بخش نيز در دو قسمت داخلي و خارجي شهر كاشان طراحي شده است.
«نردبامي برآسمان» سير زندگي غياث الدين جمشيد كاشاني را از كودكي تا زمان مرگش به تصوير مي كشد.
طي دو قسمت اول سريال، تولد و دوره كودكي غياث الدين را خواهيم ديد و در ادامه با شروع قسمت سوم، مقطع هجده سالگي اين شخصيت با نقش آفريني وحيد جليلوند ادامه پيدا مي كند.
گروه توليد اين مجموعه احتمالاً طي اواخر تابستان سال جاري، بار ديگر به شهرك سينمايي غزالي بر مي گردند تا فاز دوم «نردبامي بر آسمان» را كه در شهر سمرقند مي گذرد، جلوي دوربين ببرند.
دكورهاي شهر سمرقند شامل كاخ هاي الغ بيك، تالار، رصدخانه، مسجد سمرقند، ميدان شهر و بازار خواهد بود.
گفتني است، فريور رضايي به عنوان تدوينگر، كارش را با اين سريال آغاز كرده و تا كنون بخشي از «نردبامي برآسمان» نيز به تدوين رسيده است.
گرچه هنوز تدوين هر قسمت تكميل نشده، ولي هر قدر هم كه تصويربرداري شده، رضايي كار تدوين آن را به انجام رسانده است.
لطيفي، كارگردان «نردبامي بر آسمان»، ادوار زندگي غياث الدين را در سنين كودكي، 20، 33 و 45 سالگي تا لحظه مرگش را توسط دو بازيگر(عليرضا مظفري و وحيد جليلوند) جلوي دوربين برده است.
وحيد جليلوند، بازيگر نقش غياث الدين جمشيد كاشاني با اشاره به ايفاي اين نقش تاريخي اظهار داشت:« اطلاعات مكتوبي در كتاب هاي علمي و تاريخي در خصوص اين شخصيت نوشته شده، ولي وجه ديگري كه نويسنده و كارگردان در نظر دارند، شايد شيرين تر از وجه تاريخي آن باشد؛ آنچه كه در فيلمنامه آمده، مي تواند جالب باشد؛ چرا كه فرا واقعي بودن اين آدم است كه كار را جذاب مي كند.»
اكبر عبدي، حسن پورشيرازي، داريوش كاردان، انوشيروان ارجمند، زهرا سعيدي، لاله اسكندري، شبنم قلي خاني و جمعي ديگر از بازيگران در اين مجموعه ايفاي نقش كرده اند.
«نردبامي برآسمان» به تهيه كنندگي محسن علي اكبري در مركز سيما فيلم تهيه و توليد مي شود./125
 جمعه 11 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن